Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu Huawei P10 Lite akıllı telefonunuzun pil bağlantısını kesmek için kullanın.

Parçalar

Hiçbir parça belirtilmedi.

  1. Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.
    • Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın.

    • Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.

  2. Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.
    • Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün.

    • Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.

  3. Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın. İki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın.

    • İki adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Dört adet 2.5 mm'lik Phillips #00 vidayı sökün.

  4. Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın. Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın.

    • Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

    • Cihazı tekrar birleştirirken gerektiğinde yapışkan kullanın.

  5. Phillips #00 vidayı sökün. Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın. Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Phillips #00 vidayı sökün.

    • Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın.

    • Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

en tr

83%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

99.077 İtibar

400 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

140 Üyeler

17.054 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 gün: 0

Son 30 gün: 0

Her zaman: 137