Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

orta çerçeve ön koşul

  1. Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın. Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın. Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.
    • Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın.

    • Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın.

    • Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.

  2. Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun. Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın. Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.
    • Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun.

    • Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın.

    • Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.

  3. Nintendo Switch Kit'leri

    Oyuna geri dönmek için hızlı bir düzeltme

    Switch Kit'leri Satın Al

    Nintendo Switch Kit'leri

    Switch Kit'leri Satın Al
    • Ekran fleks kablosunu kapatan metal kalkanı açın.

    • Ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) kullanın.

    • Ekranı ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

  4. 15 adet Phillips #00 vidayı sökün. Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.
    • 15 adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.

  5. SIM kart tepsisini çıkarın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.
    • SIM kart tepsisini çıkarın.

    • İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.

  6. Orta çerçeveyi çıkarın. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.
    • Orta çerçeveyi çıkarın.

    • Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan kullanın.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

68.469 İtibar

134 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

124 Üyeler

11.605 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 gün: 0

Son 30 gün: 0

Her zaman: 67