Ana içeriğe geç

Giriş

Eğer Huawei P8 Lite telefonunuzun pili şarj olmuyorsa, anakartı yerinden çıkarmadan yerine yenisini takmak için bu kılavuzu kullanabilirsiniz.

Telefonunuzu demonte etmeden önce, pil gücünü %25'in altına kadar düşürün. Pil yanlışlıkla delindiği takdirde alev alabilir ve/veya patlayabilir ancak bu olasılık, pil gücü belli bir seviyenin altındaysa daha düşüktür.

  1. Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın. Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın.
    • Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın.

  2. Orta çerçevenin etrafında arka kapağı tutan klipsler vardır. Açma Aleti ile o klipslerin hepsini açın. Tüm klipsler açıldığında, arka kapağı telefonun geri kanından ayırın. Eğer arka kapak tamamen ayrılmıyorsa, hala açılması gereken klipsler var demektir.
    • Orta çerçevenin etrafında arka kapağı tutan klipsler vardır. Açma Aleti ile o klipslerin hepsini açın.

    • Tüm klipsler açıldığında, arka kapağı telefonun geri kanından ayırın.

    • Eğer arka kapak tamamen ayrılmıyorsa, hala açılması gereken klipsler var demektir.

    The back panel is really really easy to brake, be careful :)

    romaingauthier - Yanıt

    In my mobile phone the back panel was kept in place also from 2 strips of bi-adhesive tape. Pull gently to detach it to remove the panel.

    beppe modolo - Yanıt

    right. it has 4 strips of adhesive tape

    Miguel Cretu -

  3. Telefonunuzun sağ alt tarafındaki vidanın üzerinde bulunan garanti etiketini ayırmak için cımbız kullanın.
    • Telefonunuzun sağ alt tarafındaki vidanın üzerinde bulunan garanti etiketini ayırmak için cımbız kullanın.

    The 4 screws wich hold down the lower part of the loudspeaker are Torx screws for me. But it's a French Huawei, doin' nothing like the others :)

    Christopher Hourlier - Yanıt

    Die Wasserschadenindikatoren sitzen unter dem Mainboard. Bei den Aufklebern auf den TORX handelt es sich um Garantiesiegel.

    Andre Richter - Yanıt

    Danke für den Hinweis, wurde so übernommen.

    Dominik Schnabelrauch -

    pour dévisser les vis cruciformes, quel taille de tournevis faut il? svp

    blan - Yanıt

    Bonjour, il vous faut un tournevis ou un embout cruciforme #00 pour dévisser une vis cruciforme #00. Bonne réparation !

    Claire Rapp -

  4. Hoparlörün alt kısmını tutan 4 adet siyah Torx T5 vidayı ayırın.
    • Hoparlörün alt kısmını tutan 4 adet siyah Torx T5 vidayı ayırın.

    • Hoparlörün üst kısmını tutan üç adet Phillips #00 vidayı ayırın.

  5. Hoparlörü dikkatlice çıkarın.
    • Hoparlörü dikkatlice çıkarın.

  6. Metal plakayı yerinde tutan üç adet Phillips #00 vidayı sökün. Metal plakayı cımbız yardımıyla ayırın. Pil fleks bağlantısını, spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanarak ayırın.
    • Metal plakayı yerinde tutan üç adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Metal plakayı cımbız yardımıyla ayırın.

    • Pil fleks bağlantısını, spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanarak ayırın.

  7. Pilinizi ayırırken anakartınıza zarar gelmemesi ve daha güvenli bir şekilde oynatmak için kalkan plakayı yeniden takabilirsiniz. Üç adet Phillips #00 vidayı anakart kalkanına yeniden vidalayın.
    • Pilinizi ayırırken anakartınıza zarar gelmemesi ve daha güvenli bir şekilde oynatmak için kalkan plakayı yeniden takabilirsiniz.

    • Üç adet Phillips #00 vidayı anakart kalkanına yeniden vidalayın.

  8. Kolayca tutabilmek için, cımbız yardımıyla yapışkan şeridi gevşetin ve kaldırın. Nazik bir şekilde yapışkan şeridi çekin. Dik bir açıyla değil, düz bir açıyla dikkatlice çekin; aksi takdirde kolayca iki parçaya ayrılabilir.
    • Kolayca tutabilmek için, cımbız yardımıyla yapışkan şeridi gevşetin ve kaldırın.

    • Nazik bir şekilde yapışkan şeridi çekin. Dik bir açıyla değil, düz bir açıyla dikkatlice çekin; aksi takdirde kolayca iki parçaya ayrılabilir.

    • Eğer ki telefonunuzda Yakın Saha İletişim (NFC) anteni var ise, çıkarmak için bir sonraki adımdan devam edin. Yoksa, bir sonraki adımı atlayın.

  9. Phillips #00 vidayı çıkarın. Plastik kılıfı çıkarmak için cımbız kullanın. Yakın Saha İletişim (NFC) etiketini dikkatlice soyarak ayırın.
    • Phillips #00 vidayı çıkarın.

    • Plastik kılıfı çıkarmak için cımbız kullanın.

    • Yakın Saha İletişim (NFC) etiketini dikkatlice soyarak ayırın.

    • Cihazınızı tekrar birleştirirken Yakın Saha İletişim antenini yeni pile taktığınızdan ve bağladığınızdan emin olun.

    In my case, in order to remove the NFC antenna i had to remove also the second screw on the metal pate. This allowed to lift just a little the plate and move out the NFC connector.

    Roberto - Yanıt

    Auch bei mir ging es nicht wie in der Anleitung beschrieben, da die Antenne auf beiden Seiten eingefasst ist.

    Julian Riedel - Yanıt

    In my case, the small black plastic cache, was glued with the nap of the buttons which is just under the cache. I totally screw the connector for the buttons, carefull removing this plastic cache !!

    Pour moi, le cache en plastique était collé avec la nappe des boutons physique qui est dessous, j’ai du coup complètement pété le connecteur de cette nappe… gaffe !

    yop - Yanıt

  10. Pilin alt, üst ve orta kısımlarının alt taraflarında olmak üzere, üç adet yapışkan şeridi yerinden sökmeniz gerekiyor. İşlem esnasında anakartı kanırtmamaya özen gösterin; aksi takdirde yüzey montajı bileşenlerine zarar verip, işlevsellik kaybına sebep olabilirsiniz. Pilinizi kaldırmak için plastik bir kanırtma aparatı kullanın.
    • Pilin alt, üst ve orta kısımlarının alt taraflarında olmak üzere, üç adet yapışkan şeridi yerinden sökmeniz gerekiyor.

    • İşlem esnasında anakartı kanırtmamaya özen gösterin; aksi takdirde yüzey montajı bileşenlerine zarar verip, işlevsellik kaybına sebep olabilirsiniz.

    • Pilinizi kaldırmak için plastik bir kanırtma aparatı kullanın.

  11. Spudger (plastik kanırtma aparatı) ile pilin altındaki yapışkanı yerinden sökün. Bunun en kolay yolu, spudger'ı kaldıraç gibi yavaş hareketlerle hareket ettirmektir. Bunun en kolay yolu, spudger'ı kaldıraç gibi yavaş hareketlerle hareket ettirmektir.
    • Spudger (plastik kanırtma aparatı) ile pilin altındaki yapışkanı yerinden sökün.

    • Bunun en kolay yolu, spudger'ı kaldıraç gibi yavaş hareketlerle hareket ettirmektir.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın.

38 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

91%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

44.145 İtibar

223 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

104 Üyeler

9.241 adet Kılavuz yazıldı

5 Yorum

Thanks for your sweet effort

Hussien - Yanıt

Très bon tuto ! Merci beaucoup :-)

ps : j’ai galéré a décollé la batterie

Jérôme Blanchart - Yanıt

Hat wunderbar funktioniert! Nun läuft mein P8 Lite wieder!

2711chrissi - Yanıt

One thing to be careful of that I just did, and screwed up my nieces phone.

You see that black square hole in the aluminium chassis under the battery? Yeah be very very careful when sticking your prying tool under the battery. The LCD us right behind it. Try and stay very far away from those holes in the chassis when you do your prying.

Her screen now has Horizontal and vertical lines right across the centre of the screen.

Sigh.

Terrence Wilson - Yanıt

Super Anleitung, Danke kann ich weiter empfehlen!

del Grosso - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 92

Son 7 Gün: 487

Son 30 Gün: 2,168

Her zaman: 40,627