Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P9 akıllı telefonunuzu açmak için kullanın.

  1. Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın. Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın. Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.
    • Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın.

    • Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın.

    • Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.

  2. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  3. Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın. Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.
    • Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın.

    • Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.

  4. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.
    • Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

6 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

66%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

61.796 İtibar

132 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.291 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 2

Son 7 gün: 36

Son 30 gün: 197

Her zaman: 6,226