Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P9 akıllı telefonunuzu açmak için kullanın.

  1. Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın. Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın. Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.
    • Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın.

    • Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın.

    • Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.

  2. Manta Tornavida Seti

    112 bits for every fix.

    Upgrade Your Toolbox

    Manta Tornavida Seti

    Upgrade Your Toolbox
  3. Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın. Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.
    • Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın.

    • Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.

  4. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.
    • Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

7 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

66%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

66.806 İtibar

134 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

116 Üyeler

11.205 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 7

Son 7 gün: 31

Son 30 gün: 101

Her zaman: 6,805