Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Ana kartı çıkarmak için önkoşul.

Bu kılavuzda arka cam çıkarılır. Arka camı çıkarmak, onu yerinde tutan yapışkana zarar verir.

Bu kılavuza danışarak arka camı tekrardan monte edebilirsiniz.

Parçalar

Hiçbir parça belirtilmedi.

  1. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın.
    • Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın.

  2. Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın. Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.

  3. LCD iPhone Ekran Tamir Kit'leri

    Ömür Boyu Garantimiz kapsamındaki bütçe seçeneği.

    Shop Kits

    LCD iPhone Ekran Tamir Kit'leri

    Onarım maliyetlerini düşürün, kaliteyi değil.

    Shop Kits
  4. Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın. Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.
    • Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.

  5. Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın. Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın.
    • Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın.

  6. Ana kartı kamera tarafından tutup kaldırarak ekran çerçevesinden ayırın, Henüz ana kartı tam olarak ayırmayın —  hâlâ yardımcı karta, ana kartın alt tarafındaki ribon kablosu aracılığıyla bağlıdır.
    • Ana kartı kamera tarafından tutup kaldırarak ekran çerçevesinden ayırın,

    • Henüz ana kartı tam olarak ayırmayın — hâlâ yardımcı karta, ana kartın alt tarafındaki ribon kablosu aracılığıyla bağlıdır.

  7. Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın. Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın.
    • Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın. Arka camı yeniden monte ederken, arka cam yapışkan değişimi kılavuzuna başvurun.

3 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

81%

Çeviriye Başlayın ›

Evan Noronha

Üyelik tarihi: 05-02-2015

185.615 İtibar

178 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

110 Üyeler

10.628 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 gün: 0

Son 30 gün: 2

Her zaman: 793