Skip to main content

Giriş

S8'inizi düşürdünüz mü? Telefonunuzu anahtarlarınızla aynı cepte mi tuttunuz? O zaman arka camınız çoktan çatlamıştır. Samsung Galaxy S8'in arka cam panelini değiştirmek için bu kılavuzu kullanın.

Eğer değişim parçalasının üstünde yapışkanı yoksa, o zaman ayrıca arka camı ve parmak izi okuyucusu için yapışkan satın almanız gerekir. Önceden kesilmiş yapışkanı veya yüksek tutuşlu ince bandı alabilirsiniz.

  1. İşleme başlamadan  önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki  yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir. iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.
    • İşleme başlamadan önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir.

    • iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.

    • Döner tablalı mikrodalga fırınlar için: Tablanın sorunsuz bir şekilde döndüğünden emin olun. Aksi takdirde, iOpener'ınız takılıp fazla ısınabilir ve yanabilir.

  2. iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.
    • iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener ısınacağı için, tek seferde otuz saniye olmak üzere yeniden ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener'ı fazla ısıtmamaya dikkat edin; fazla ısıtma iOpener'ın patlamasına sebep olabilir.

    • iOpener'ın kabarık bir görüntüsü varsa, kesinlikle dokunmayın.

    • iOpener'ın orta kısmı hala dokunulamayacak kadar sıcaksa, tekrar ısıtmadan önce biraz daha kullanabilirsiniz. Doğru bir şekilde ısıtılmış iOpener, yaklaşık 10 dakika kadar sıcak kalacaktır.

  3. iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.
    • iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.

    • iOpener fırından çıktığında epey sıcak olacaktır, dikkat edin. Gerekli ise, fırın eldiveni kullanabilirsiniz.

  4. Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.
    • Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.

    • Isıtılmış iOpener'ı, S8'in üstüne uzunlamasına uygulayın yaklaşık iki dakika uygulayın.

    • Telefonu yeterince ısıtmak için iOpener'ı tekrar ısıtmanız ve uygulamanız gerekebilir. Aşırı ısınmayı önlemek için iOpener talimatlarını takip edin.

    • iOpener yerine, bir saç kurutma makinesi, ısı tabancası veya sıcak plaka da kullanılabilir, ancak telefonu aşırı ısıtmamaya dikkat edin - hem OLED ekran hem de dahili pil ısı hasarına karşı hassastır.

    • Yapışkanın yumuşamasını beklerken, bir sonraki adımı okumaya geçin ve nereden kanırtmanız gerektiğine dair fikir edinin.

    What type of adhesive should be used to seal? Or better said, what would you recommend.

    Ion Ion - Yanıt

    I’d recommend precut adhesive designed for the rear cover. If that’s not available, thin, hi-bond double sided tape like 1 mm wide Tesa 61395 tape will work well.

    Adam O'Camb -

    When using a plate to warm things up, at what temp (celsius) should it be to avoid over heating?

    offer423 - Yanıt

  5. Bu adımda, cam panelin çevresindeki yapışkanı kesiyor olacaksınız. Arka kapaktaki yapışkan, birinci resimde görüldüğü gibi yayılmıştır.
    • Bu adımda, cam panelin çevresindeki yapışkanı kesiyor olacaksınız.

    • Arka kapaktaki yapışkan, birinci resimde görüldüğü gibi yayılmıştır.

    • Kanırtmak için takip edeceğiniz yolun dışarıdan görüntüsü şöyledir:

    • Kalın tabaka yapışkanın kullanıldığı alan

    • İnce tabaka yapışkanın kullanıldığı alan

    • Parmak izi sensörünü korumak için bu bölgeyi kanırtmaktan kaçının.

  6. Android Tamir Setleri

    Yeni bir ekran veya pil, bir tamir kiti kadar yakınında.

    Hemen Alışveriş Yapın

    Android Tamir Setleri

    Hemen Alışveriş Yapın
  7. Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın. Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır.
    • Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın.

    • Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır.

    • Eğer telefonun arka kapağı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yapıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.

    • Vantuzu kaldırın ve arka camın altına kancalı Spudger veya açma penası sokun.

    • Kavisli cam nedeniyle, vantuzu telefonun düzlemine paralel olarak yerleştirmek yerine, yukarı itiyor olacaksınız.

    We can't seem to get anything between the edges even after heating the back panel. Any tips?

    Megan Kennington - Yanıt

    Hi Megan, unfortunately the adhesive is super tough on this one. I’d recommend carefully continuing to apply heat, very gradually so that you don’t accidentally overheat the battery. Eventually you should be able to get a little gap with the suction handle.

    Adam O'Camb -

    I’ve been attempting to get the adhesive to loosen for four hours now. Exactly how much time is this supposed to take? The pictures makes it look like it should be easy. The adhesive still hasn’t budged and I’m beyond frustrated.

    Lori Lucas - Yanıt

    Hi Lori, sorry to hear the adhesive is being extra stubborn! If reheating and reapplying the iOpener isn’t working, you can try heating the edge with a hairdryer or heat gun. That way you can get more heat onto the edge faster, but be very careful not to overheat the battery inside.

    Adam O'Camb -

    I used a stanley knife - very carefully, after trying for several hours to get the adhesive to loosen. I bought another back cover with adhesive for the assmbley, which is the best option in my opinion. Just be careful not the scratch the case of the phone, and be prepared for the back glass cover to break when removing it.

    James wright - Yanıt

    The iOpener was a good idea but it just didn’t work. I used the heat gun on low and got it off in about 7 min. 30 min to clean off the excess adhesive. The directions stopped at removing the battery. What the !&&*??? is there a trick to plugging in the battery. Mentioning the need to seat the loudspeaker assembly and the NFC antenna - charging coil would have been helpful. Also, directions on seating the adhesive for the battery. Finally, directions on placing the seal would have been good. I ham handedly got it but needed to use the added adhesive that was sent with the kit. Overall took about an hour. I’m kinda psycho over making sure all the old adhesive was removed. Used the heat gun to reseat backing. worked great! Need to revamp the directions with items above but the kit had everything (except heat gum) and things I didn’t need.(likely to cover other installs.) Worried about breaking glass back but no problem. Thanks for the kit.

    Richard Werbelow - Yanıt

  8. Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

  9. Açma penasını veya kancalı Spudger'ın bıcak kısmını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın. Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Açma penasını veya kancalı Spudger'ın bıcak kısmını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın.

    • Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

  10. Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.
    • Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın.

    • Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.

    Petite erreur: le guide dit iPhone au lieu de S7 :)

    Nicolas Duthilleul - Yanıt

    Bonjour Nicolas ! Merci pour la remarque ;-) Nous l’avons prise en compte et corrigé la traduction. La prochaine fois, n’hésitez pas à corriger directement en cliquant sur le bouton Traduire en haut à droite de l’étape.

    Claire Rapp -

  11. Parmak izi sensörü kablosu, telefonu ana kameranın yakınındaki arka camına bağlar. Bu kablo çok kısadır ve arka cam çıkarıldığında bağlantısı kesilmelidir. Camı kaldırırken, mavi konektörlü turuncu kablonun bağlantısının kesildiğinden emin olun.
    • Parmak izi sensörü kablosu, telefonu ana kameranın yakınındaki arka camına bağlar. Bu kablo çok kısadır ve arka cam çıkarıldığında bağlantısı kesilmelidir.

    • Camı kaldırırken, mavi konektörlü turuncu kablonun bağlantısının kesildiğinden emin olun.

    • Kalan yapıştırıcıyı sıyırmak için açma penasını kullanın ve telefonu hafifçe açın.

    • Parmak izi sensörü kablosu takılmışsa veya gergin duruyorsa telefonu daha fazla açmayın. Devam etmeden önce konektörü bir Spudger'ın ucu ile ayırın.

    • Yeniden monte ederken, parmak izi sensör kablosunu tekrar takmak için, önce kablo konektörü kendi yuvasının üzerinden mükemmel bir şekilde hizalanacak açıda arka kapağı açın. Ardından, konektörü yavaşça aşağı doğru bastırarak yerine oturtmak için Spudger'ın düz ucunu kullanın.

    • Camı, telefondan ayırın.

    For reassembly, if the fingerprint scanner is removed from the back cover: it’s much easier to place the fingerprint scanner in the small compartment on the back of the phone, connect it and then finally put the replacement back cover on. The adhesive on the inside of the back cover will get connect to the fingerprint scanner and hold it tightly.

    Brian Hoffmann - Yanıt

    The NFC antenna and coil assembly might get stick to the back cover due to adhesive spreads while trying to pry the back cover to open the phone. Take a look inside to ensure the assebly has not got sticked. If so, try using a credit card like plastic to get it peeled of from back cover without breaking the assembly always paying attention to the fingerprint sensor as well.

    dcode - Yanıt

    • Arka kapağı tekrar monte etmek için:

    • İlk olarak, telefonun arka kapağı ve kasasından arta kalan yapıştırıcıyı çıkarmak için cımbız kullanın.

    • Daha sonra, yüksek konsantrasyonlu izopropil alkol (en az% 90) ve hav bırakmayan bir bezle yapışma bölgelerini temizleyin. Sadece bir yönde temizleyin, bezi ileri ve geri hareket ettirmeyin. Bu, yeni yapıştırıcı için yüzeyin hazırlanmasına yardımcı olacaktır.

    • Telefonunuza yapıştırıyıcı uygulayıp kasasını kapatmadan önce, tamirinizi test etmek için telefonu açın.

    • Yedek yapıştırıcı, arka kapağın çerçevesiyle tam eşleşecek şekilde önceden kesilmiş bir tabaka halinde gelir. Bu mümkün değilse, Tesa 61395 gibi kuvvetli bir çift taraflı bant kullanabilirsiniz. Ancak bu uygulamanın, sıvı girişine izin verecek boşlukların oluşmasına neden olabileceğini unutmayın.

    • Arka kapağı yerleştirdikten sonra, telefonun birkaç ağır kitabın altında koyarak, yapışkanın iyice tutmasına yardımcı olmak için birkaç dakika boyunca güçlü ve sabit bir basınç uygulayın.

    • Dilerseniz, arka kapağı yapışkanı yenilemeden yerine yerleştirebilirsiniz. Büyük ebatlı yapışkan artıklarını temizleyerek kapağın yerine düzgün oturmasını sağlayın. Kapağı yerleştirdikten sonra ısı uygulayın ve baskı uygulayarak sabitleyin. Suya dayanıklı olmayacakır ama yapışkanı, kapağı tutmak için yeterince kuvvetli olacaktır.

    Bonjour,

    Vous parlez d’ajouter de l’adhésif, comment et où le trouve-t-on cet adhésif ?

    Difficile à appliquer ?

    Cordialement,

    Stéphane

    Steph D - Yanıt

    Mille excuses, je viens de voir les “adhesive strips” :)

    Steph D - Yanıt

    I broke the rear glass trying to get all the adhesive off! Be very careful!!

    jimhunz - Yanıt

  12. iOpener'ı yeniden ısıtın ve parmak izi sensörünün yerleştirildiği arka camın üstüne uygulayın. Parmak izi sensörünü yapışkanından ayırmak için camın dışına doğru itin. Eğer sensör inatçı çıkarsa, dışarıya doğru ittirmeden önce yapıştırıcıyı gevşetmek için kancalı Spudger'ın ucu ile plastik desteğin altına doğru yavaşça kaydırın.
    • iOpener'ı yeniden ısıtın ve parmak izi sensörünün yerleştirildiği arka camın üstüne uygulayın.

    • Parmak izi sensörünü yapışkanından ayırmak için camın dışına doğru itin.

    • Eğer sensör inatçı çıkarsa, dışarıya doğru ittirmeden önce yapıştırıcıyı gevşetmek için kancalı Spudger'ın ucu ile plastik desteğin altına doğru yavaşça kaydırın.

    • Bu işlemi yaparsanız, yapışkanı tekrar kullanamaz hale getirmiş olursunuz, o nedenle öncelikle parmağınızla ittirmeyi deneyin.

  13. Eğer parmak izi okuma sensörünün yapışkanı bozulmadan duruyorsa tekrar kullanılabilir, ama eğer zarar gördüyse, o zaman eski yapışkanın tamamen temizlenip, yenisinin uygulanması gerekir.
    • Eğer parmak izi okuma sensörünün yapışkanı bozulmadan duruyorsa tekrar kullanılabilir, ama eğer zarar gördüyse, o zaman eski yapışkanın tamamen temizlenip, yenisinin uygulanması gerekir.

    • Eski yapıştırıcıyı çıkardıktan sonra, parmak izi sensörünün kenarlarını yüksek konsantrasyonlu izopropil alkolle temizleyin (en az % 90), ardından yeni yapıştırıcıyı uygulayın.

Sonuç

Yapıştırıcıyı yeniden uyguladıktan sonra, buradaki talimatların tam tersi sırasını takip edin.

80 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

20%

Çeviriye Başlayın ›

Sam Goldheart

Üyelik tarihi: 18-10-2012

387.915 Reputation

545 adet Kılavuz yazıldı

Team

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

9.412 adet Kılavuz yazıldı

16 Comments

Will the phone still be water proof after this

gavinjay - Yanıt

No. After the adhesive is removed, your water resistance is as gone as your warranty.

James watling -

after the rear panel is removed? ... no...

John Joiner - Yanıt

Nice its simple action with this tutrial

Seibors - Yanıt

Could I apply tesa tape 1mm to the sides then would it become water resistant like ip 68.

Darrell Ross - Yanıt

Great tutorial, simple and straight to the point. My type of learning.

If I could add just one little thing….

I myself would have loved if you would have touched on replacing the fingerprint scanner ribbon when replacing the back glass. , I learned

None the less, you gave me knowledge and I thank you…

Alvin Thomas - Yanıt

it will be if you do the process 100% correctly and ensure a proper seal by applying enough adhesive at the edges (yet not too much!) at the edges and around the camera and fingerprint scanner. In theory that should do it, but bear in mind i have not tested this

Robin Bogaards - Yanıt

Where to buy original rear back glass?

a.voloshin - Yanıt

Under “parts required”, I see:

Galaxy S8 Rear Glass Panel - $90

Galaxy S8 Aftermarket Blank Rear Glass Panel $15

1. I assume I only need one of these parts, correct?

2. if correct, what’s the difference between the two? they look like the same exact part, except the $90 is Samsung branded and the non-branded is $15

Thanks everyone!

Jimmy Ng - Yanıt

That is correct. The non-branded one is generic. The one that says “SAMSUNG” is name brand and just costs more. You can use either one.

Albert Ayala -

This tutorial’s “items needed list” is missing the fingerprint sensor’s adhesive gasket, which you guys carry, and is therefore incomplete. please correct this. I missed this and ended up with needing to make two carts, one specifically for the gasket.

The tutorial was very good otherwise. thank you for making it.

Jasper Davis - Yanıt

Will the phone still waterproof if you replace a new back glass panel?

J Brmdz - Yanıt

What adhesive do you use ? can you recommend ? I bought one that already had adhesive on the back panel but one side raised up slightly, I could get my finger nail underneath and the gap was noticible.

Links to product would be great.

Thanks

Dave

dave - Yanıt

Hey Dave a the top of the guide we list the rear cover adhesive you can find in our store!

Sam Goldheart -

Thanks for the guide, was handy. Definitely needs glue to hold the new cover, fingerprint sensor and the other bit on - just ordered a B-7000.

drpotatoman - Yanıt

Add Comment

View Statistics:

Past 24 Hours: 133

Past 7 Days: 803

Past 30 Days: 3,592

All Time: 247,267