Giriş

Bu rehber ile Withings Activité Pop Smartwatch'ın parçalarının sadece ince düz uçlu saatçi tornavidası ile nasıl söküldüğünü göstereceğim. Çok basit bir işlem ancak çok küçük vidalar kaybolabilir bu yüzden söküm işlemi esnasında onları korumak için küçük bir kutu edinin.

Bu teardown bir tamir kılavuzu değildir. Withings Activité Smartwatch cihazınızı onarmak için, servis kılavuzumuzu kullanın.

Bu çok sade tasarlanmış Withings Activité Pop Smartwatch  günlük aktivitelerinizi bir analog gösterge ile gösterir. Lastik kordonu küçük pim uçlarını ok yönünde çekerek çıkartın.
  • Bu çok sade tasarlanmış Withings Activité Pop Smartwatch günlük aktivitelerinizi bir analog gösterge ile gösterir. Lastik kordonu küçük pim uçlarını ok yönünde çekerek çıkartın.

Yorum Ekle

Arka kapak bir düz tornavida yardımıyla açılabilir. Kapağın arkasında CR2025 lityum pili göreceksiniz.
  • Arka kapak bir düz tornavida yardımıyla açılabilir. Kapağın arkasında CR2025 lityum pili göreceksiniz.

Yorum Ekle

  • Lityum pili kenarından tornavida ile oynatıp yerinden çıkarın.

Yorum Ekle

  • İnce düz uçlu bir saatçi tornavidası ile üç adet vidayı sökün ve arka kapağı yerinden sökün. Kapağın altındaki büyük yuvarlak titreşim motoru üzerinde yapışkan bant olduğu için zorlamanız gerekebilir.

Yorum Ekle

  • İnce düz uçlu bir saatçi tornavidası ile 12 adet (!) ince klavuzlu vidaları yerinden sökün ve ana devre kartını saatten çıkarın.

Yorum Ekle

  • ... ve manzaranın tadını çıkarın.

Yorum Ekle

  • ... ve manzaranın tadını çıkarın.

Yorum Ekle

  • Bu saat içine su kaçtığı için korozyon sonucu bozulmuş. Bu saatlerle ilgili sık görülen diğer bir sorun da içerideki vidaların gevşemesi ve ana devre kartı ile motorlar arasında temassızlık olması. Pili değiştirdiğiniz zaman arka kapağın contasına mutlaka silikon gres sürün. Kadran ve akrep/yelkovan ulaşılabilir değil çünkü ön cam ile preslenmiş.

Yorum Ekle

100%

Koray dünyayı onarmamıza yardım ediyor! Katkıda bulunmak ister misiniz?
Çeviriye Başlayın ›

Koray

Üyelik tarihi: 05-03-2017

150 İtibar

1 Kılavuz yazıldı

2 Yorum

Great guide with wonderful photos! Thank you for contribution.

Christopher Fernandes - Yanıt

Great guide!! Is it possible to access the front face? I’d like to put some luminescent paint on it.

Giorgi - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 7

Son 7 Gün: 47

Son 30 Gün: 169

Her zaman: 3,726