Ana içeriğe geç

Samsung Galaxy S7 Ekran Değişimi Girişe yapılan değişiklikler

Düzenleyen: Gözde

Düzenleme onaylandı tarafından Gözde

Önce
Sonra
Değiştirilmemiş
Thing
Ekran
Title
Samsung Galaxy S7 Ekran Değişimi
Introduction
Samsung Galaxy S7'nizin çatlak ya da kırık OLED ekranını ve dijitalleştiriciyi değiştirmek için bu kılavuzu kullanın.
'''Video kılavuzun, aşağıdaki adım adım kılavuz ''eşleşmediniği'' unutmayın, bu kılavuzun eski bir versiyonudur.'''
Video kılavuzu; pilin, SIM kart tepsisinin ve anakartın çıkarılmasını önerir. Bu gerekli değildir, fakat telefonu daha güvenli hale getirir. Bu prosedür sadece pili ve ekranı aynı anda değiştiriyorsanız tavsiye edilir.
Bu kılavuz, orijinal çerçeveyi, mantıksal kartı ve pili yerinde bırakırken yalnızca ekranı değiştirmenizi bildirir. Not: Bu telefon için bazı yedek ekranlar, tüm telefonunuzu dahili olarak nakletmenizi ve yeni bir pil takmanızı gerektiren yeni bir çerçeveye (a.k.a. şasi) önceden yüklenmiştir. Bu kılavuza başlamadan önce doğru parçaya sahip olduğunuzdan emin olun.
Bu kılavuz, orijinal çerçeveyi, işlem kartı ve pili yerinde bırakırken yalnızca ekranı değiştirmenizi sağlar. Not: Bu telefon için bazı yedek ekranlar, tüm telefonunuzun içini yeni çerçeveye (yani kasaya) nakletmenizi ve yeni pil takmanızı sağlar. Bu kılavuza başlamadan önce doğru parçaya sahip olduğunuzdan emin olun.
Eğer çerçeve hasar görmüş veya eğilmişse, değiştirilmesi önemlidir, aksi halde yeni ekran doğru şekilde yerleşmeyebilir ve eşit olmayan basınçtan dolayı zarar görebilir.
Ekranı çerçeveden ayırma işlemi genellikle ekranı bozar, bu yüzden ekranı değiştirmek istemediğiniz sürece bu kılavuzu takip etmetin.
Ekranınız kötü bir şekilde paramparça olmuşsa, göz koruması takın ve cam kırıklarını kontrol altında tutabilmek için ekrana bir ekran koruyucu veya bant uygulayın.
Conclusion
Cihazı tekrar monte etmek için, buradaki talimatların tam tersi sırasını takip edin.
Summary
Samsung Galaxy S7'nizin çatlak ya da kırık OLED ekranını ve dijitalleştiriciyi nasıl değiştireceğinizi öğrenin.