Ana içeriğe geç

Giriş

Yalnızca önkoşul

  1. iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:
    • iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:

    • Vakumlu ağzı, ana sayfa düğmesinin hemen üstünden ekranın üzerine doğru bastırın.

    • Ağzın ekrana sıkıca yapışması için, ağzı güvenli bir şekilde bastırdığınızdan emin olun.

  2. Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.
    • Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.

    • Acele etmeden, sağlam ve sürekli bir kuvvet uygulayın. Bu ekran düzeneği diğer cihazlara oranla daha sıkı olacak şekilde tasarlanmıştır.

    • Vakumlu ağızla ekran düzeneğini yukarı doğru çekerken, plastik bir açma aletiyle arka kasayı ekran düzeneğinden nazikçe ayırın.

    • Ön panel düzeneğini arka kasaya bağlayan çeşitli kelepçeler vardır. Bu sebeple, ön panel düzeneğini ayırmak için hem vakumlu ağzı hem de plastik açma aletini beraber kullanmanız gerekebilir.

  3. Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın. Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.
    • Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın.

    • Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.

  4. iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın. Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar. Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.
    • iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın.

    • Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar.

    • Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.

  5. Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın. Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır. Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.
    • Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın.

    • Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır.

    • Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.

  6. Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    An easy fix for a big power boost.

    Hemen Alışveriş Yapın

    Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    An easy fix for a big power boost.

    Hemen Alışveriş Yapın
  7. Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:
    • Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:

    • Bir adet 2.2 mm vida

    • Bir adet 3.2 mm vida

  8. Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.
    • Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.

  9. Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.
    • Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.

    • Sadece pil konnektörünü kaldırmaya ve kesinlikle anakart üzerindeki soketi zorlamamaya özen gösterin. Eğer anakarttaki soketi zorlarsanız, konnektörü tamamen bozabilirsiniz.

  10. Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:

    • Üç adet 1.2 mm vida

    • Bir adet 1.7 mm vida

    • Bir adet 3.1 mm vida

    • Tekrar montaj esnasında bu vidaların yanlış yerlere monte edilmesi, iPhone'unuzun anakartına kalıcı zarar verir.

  11. Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.

  12. Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin. Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin.

    • Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  13. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  14. Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.
    • Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.

  15. Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın. Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.
    • Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın.

    • Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.

  16. Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.
    • Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın.

12 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

57%

Çeviriye Başlayın ›

3 Yorum

Undo the last edit, I was not trying to modify this guide

rwmj5 - Yanıt

how about replacing the battery ?

LON HOSKINS - Yanıt

Hi. I messed up with the screws in the cover guard sheet for the display ribbon and my iPhone 6 plus isn't turning on. Does that mean the logic board is dead or the battery ? Should I throw the phone in the garbage can ?

nzf - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 Gün: 0

Son 30 Gün: 6

Her zaman: 2,485