Ana içeriğe geç

Giriş

Yalnıca önkoşul (asıl ana sayfa düğmesi kılavuzu contanın sökülmesini de içerir)

  1. Ana sayfa düğme kolunu tutturan iki adet 1.9 mm'lik Phillips vidaları ayırın.
    • Ana sayfa düğme kolunu tutturan iki adet 1.9 mm'lik Phillips vidaları ayırın.

  2. Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın. Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın.
    • Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın.

  3. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.

  4. Ana sayfa düğmesinin sol üst köşesini nazikçe yukarı doğru ittirip ön panelden ayırın. Ana sayfa düğmesini sonuna kadar ittirmeyin—yapmanız gereken tek şey, düğmeyi daha sonra plastik bir kanırtma aparatıyla tamamen ayırabilmek için düğmenin bir köşesini çıkarmak.
    • Ana sayfa düğmesinin sol üst köşesini nazikçe yukarı doğru ittirip ön panelden ayırın.

    • Ana sayfa düğmesini sonuna kadar ittirmeyin—yapmanız gereken tek şey, düğmeyi daha sonra plastik bir kanırtma aparatıyla tamamen ayırabilmek için düğmenin bir köşesini çıkarmak.

    • Bu parça çok incedir. Eğer işlem esnasında düğmeye zarar vereceğinizi düşünüyorsanız, orta derecede ısı uygulayarak (iOpener, ısı tabancası ya da saç kurutma makinesi ile) tekrar deneyin.

  5. Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun. Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun.
    • Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun.

    • Ana sayfa düğme kablosunu, ön panele sabitleyen yapışkandan kurtarmak için, dikkatli bir şekilde plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.

    • Kablo kolay bir şekilde ayrılmazsa, iOpener veya saç kurutma makinesi ile orta derecede ısı uygulayıp, yapışkanı yumuşattıktan sonra yeniden deneyin. Kabloya zarar vermemeye dikkat edin.

  6. Bütün yapışkandan kurtulduktan sonra, ana sayfa düğmesini ön panelden ayırın.
    • Bütün yapışkandan kurtulduktan sonra, ana sayfa düğmesini ön panelden ayırın.

    • Eğer kırık bir ön paneli değiştiriyorsanız, bazı kırık cam parçaları ana sayfa düğmesine sıkışmış olabilir. Ana sayfa düğmenizi yeni takacağınız ekrana transfer etmeden önce, dikkatli bir şekilde tüm camı temizlediğinizden emin olun.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın.

9 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

83%

Çeviriye Başlayın ›

Sam Goldheart

Üyelik tarihi: 18-10-2012

384.992 İtibar

544 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

104 Üyeler

9.232 adet Kılavuz yazıldı

Bir Yorum

Home button robin cable malfunction after replaced.

Replaced broken Home button robin cable, now the phone will not turn on unless I unplug the home button cable from the mother board! I've thought of placing the phone in recovery mode and placing the phone in factory setting then trying to reconnect the cable, BUT to do that the home button has to be WORKINGand it's NOT working. Also the phone as the current iOS on it... Any ideas other than buying a new home button cable and trying the replacement again?

Hector - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 1

Son 7 Gün: 2

Son 30 Gün: 6

Her zaman: 5,836