Ana içeriğe geç
  1. Söküme başlamadan önce iPhone'unuzu kapatın.
    • Söküme başlamadan önce iPhone'unuzu kapatın.

    • Lightning konnektörün yanındaki iki adet 3.6 mm'lik Pentalobe vidayı çıkartın.

  2. Takip eden üç adım, iSclack kullanımını gösterir. iSclack, iPhone 6'yı güvenli bir şekilde açmak için kullanılan harika bir alettir ve birden fazla tamir yapacak herkese tavsiye ederiz. iSclack kullanmıyorsanız Adım 5'e atlayın.
    • Takip eden üç adım, iSclack kullanımını gösterir. iSclack, iPhone 6'yı güvenli bir şekilde açmak için kullanılan harika bir alettir ve birden fazla tamir yapacak herkese tavsiye ederiz. iSclack kullanmıyorsanız Adım 5'e atlayın.

    • Eğer iSclack'in üzerindeki plastik derinlik ölçer, iSclack'in merkezine bitişik ise, çıkarın—iPhone 6 gibi büyük telefonlarda kullanılmasına gerek yoktur.

    • Vakumlu ağızları aralamak için iSclack'in sapını kapatın.

  3. iPhone'unuzun altını vakumlu ağızların arasına yerleştirin. iSclack'in üstteki vakumlu ağzını, ana sayfa düğmesini kapatmayacak ancak ana sayfa düğmesinin hemen yukarsına yerleşecek şekilde ekranın üzerine getirin.
    • iPhone'unuzun altını vakumlu ağızların arasına yerleştirin.

    • iSclack'in üstteki vakumlu ağzını, ana sayfa düğmesini kapatmayacak ancak ana sayfa düğmesinin hemen yukarsına yerleşecek şekilde ekranın üzerine getirin.

    • iSclack'in ağzını kapatmak için sapı açın. Vakumlu ağızları ortalayarak yerleştirip, telefonun ön ve arkasına doğru sıkıca bastırın.

  4. iPhone'unuzu sağlam bir şekilde tutun ve iSclack'in vakumlu ağızlarını ayırmak için sapı kapatın; bu işlem, ön paneli arka kasadan ayırır. iSclack, iPhone'unuzun  ekran kablolarına zarar vermeden, parçaları güvenli bir şekilde ayıracak şekilde tasarlanmıştır.
    • iPhone'unuzu sağlam bir şekilde tutun ve iSclack'in vakumlu ağızlarını ayırmak için sapı kapatın; bu işlem, ön paneli arka kasadan ayırır.

    • iSclack, iPhone'unuzun ekran kablolarına zarar vermeden, parçaları güvenli bir şekilde ayıracak şekilde tasarlanmıştır.

    • Vakumlu ağızları iPhone'unuzdan sıyırın.

    • Takip eden üç adımı atlayarak, Adım 8'den devam edin.

  5. iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:
    • iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:

    • Vakumlu ağzı, ana sayfa düğmesinin hemen üstünden ekranın üzerine doğru bastırın.

    • Ağzın ekrana sıkıca yapışması için, ağzı güvenli bir şekilde bastırdığınızdan emin olun.

  6. Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.
    • Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.

    • Acele etmeden, sağlam ve sürekli bir kuvvet uygulayın. Bu ekran düzeneği diğer cihazlara oranla daha sıkı olacak şekilde tasarlanmıştır.

    • Vakumlu ağızla ekran düzeneğini yukarı doğru çekerken, plastik bir açma aletiyle arka kasayı ekran düzeneğinden nazikçe ayırın.

    • Ön panel düzeneğini arka kasaya bağlayan çeşitli kelepçeler vardır. Bu sebeple, ön panel düzeneğini ayırmak için hem vakumlu ağzı hem de plastik açma aletini beraber kullanmanız gerekebilir.

  7. Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın. Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.
    • Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın.

    • Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.

  8. iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın. Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar. Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.
    • iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın.

    • Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar.

    • Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.

  9. Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın. Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır. Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.
    • Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın.

    • Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır.

    • Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.

  10. Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:
    • Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:

    • Bir adet 2.2 mm vida

    • Bir adet 3.2 mm vida

  11. Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.
    • Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.

  12. Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.
    • Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.

    • Sadece pil konnektörünü kaldırmaya ve kesinlikle anakart üzerindeki soketi zorlamamaya özen gösterin. Eğer anakarttaki soketi zorlarsanız, konnektörü tamamen bozabilirsiniz.

  13. Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:

    • Üç adet 1.2 mm vida

    • Bir adet 1.7 mm vida

    • Bir adet 3.1 mm vida

    • Tekrar montaj esnasında bu vidaların yanlış yerlere monte edilmesi, iPhone'unuzun anakartına kalıcı zarar verir.

  14. Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.

  15. Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin. Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin.

    • Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  16. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  17. Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.
    • Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.

  18. Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın. Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.
    • Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın.

    • Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.

  19. Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.
    • Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.

  20. Pilin sağ alt ucundan, pilin ilk yapışkan şeridini soyun. Bu işlemi yaparken parmaklarınızı ya da küt bir cımbız kullanın ve pilin yakınlarında çalışırken ekstra dikkatli olun —lityum-iyon bir pil delindiğinde, ortaya tehlikeli kimyasallar saçılır.
    • Pilin sağ alt ucundan, pilin ilk yapışkan şeridini soyun.

    • Bu işlemi yaparken parmaklarınızı ya da küt bir cımbız kullanın ve pilin yakınlarında çalışırken ekstra dikkatli olun —lityum-iyon bir pil delindiğinde, ortaya tehlikeli kimyasallar saçılır.

  21. Pilin yapışkan şeridini, iPhone'un altına ve pilden uzağa doğru nazik bir şekilde çekin. Pile ya da aşağıdaki parçalara doğru çekmemeye çalışın; aksi takdirde yapışkan şerit kopabilir. Şerit, pil ve arka kasanın arasından sıyrılana kadar şeridi çekmeyi sürdürün. Şiddetli bir direnç hissederseniz çekmeyi bırakın ve bir sonraki adımdan devam edin.
    • Pilin yapışkan şeridini, iPhone'un altına ve pilden uzağa doğru nazik bir şekilde çekin.

    • Pile ya da aşağıdaki parçalara doğru çekmemeye çalışın; aksi takdirde yapışkan şerit kopabilir.

    • Şerit, pil ve arka kasanın arasından sıyrılana kadar şeridi çekmeyi sürdürün. Şiddetli bir direnç hissederseniz çekmeyi bırakın ve bir sonraki adımdan devam edin.

    • Bu ayırım sürecinin herhangi bir aşamasında pil yapışkan şeridi koparsa, kalan parçayı parmaklarınızı ya da küt bir cımbız kullanarak kurtarın ve çekmeye devam edin.

    • Yapışkan şeritlerden herhangi biri pilin altında kopar ya da kurtarılamayacak şekilde kalır ise, şeridin kalan kısmını ayırmaya çalışın. Daha sonra Adım 25'ten devam edin.

  22. Yapışkan şeritte şiddetli bir direnç hissettiğinizde, şeridi pilin sağ alt köşesinin etrafından nazikçe çekin. Yapışkan şeridi, pil ve arka kasanın arasından yavaşça sıyrılana ve iPhone'dan tamamen ayrılana kadar yukarı ve pilin sağ köşesinden uzağa doğru çekmeyi sürdürün. Yapışkan şeridin pil konnektörüne takılmasına izin vermeyin, aksi takdirde şerit yırtılabilir veya kopabilir.
    • Yapışkan şeritte şiddetli bir direnç hissettiğinizde, şeridi pilin sağ alt köşesinin etrafından nazikçe çekin.

    • Yapışkan şeridi, pil ve arka kasanın arasından yavaşça sıyrılana ve iPhone'dan tamamen ayrılana kadar yukarı ve pilin sağ köşesinden uzağa doğru çekmeyi sürdürün.

    • Yapışkan şeridin pil konnektörüne takılmasına izin vermeyin, aksi takdirde şerit yırtılabilir veya kopabilir.

  23. iPhone'u ters çevirip, kasa tarafından olmak üzere pilin ve arka kasanın arasına plastik bir kart yerleştirin. Kartınızı kesinlikle ses kısma (-) düğmesi ve pilin üst köşesinin arasındaki bölgeden sokmayın. Aksi takdirde bu alanın altında bulunan ses kontrol kablolarına zarar verebilirsiniz.
    • iPhone'u ters çevirip, kasa tarafından olmak üzere pilin ve arka kasanın arasına plastik bir kart yerleştirin.

    • Kartınızı kesinlikle ses kısma (-) düğmesi ve pilin üst köşesinin arasındaki bölgeden sokmayın. Aksi takdirde bu alanın altında bulunan ses kontrol kablolarına zarar verebilirsiniz.

    • Plastik kartı, kesinlikle anakarta doğru zorlamayın, aksi takdirde telefona zarar verebilirsiniz.

    • Pilin bükülme tehlikesini ortadan kaldırmak için kartı sürekli düz tutmaya özen gösterin. Pil bükülür ise zarar görebilir ve etrafa tehlikeli kimyasallar saçılabilir. Pili oynatmak için keskin aletler kullanmayın.

    • Kartı iyice ileri doğru iterek, pilin arkasındaki yapışkanı kopartın.

    • Alternatif olarak, pili arka kasadan ayırma işlemi için diş ipi kullanılabilir. Diş ipine oranla daha sağlam bir alternatif olarak da gitar teli kullanılabilir. Özellikle 12'lik bir setin mi teli çok uygundur.

    • Pilin üst köşelerinden diş ipini ya da teli geçirip, uçları yanyana getirin, sonrasında bunları katlanmış bir kumaş parçasının etrafına sararak eşit bir şekilde çekin.

  24. Pili iPhone'dan ayırın.
    • Pili iPhone'dan ayırın.

    • Pili yüklerken, pilinizin yapışkan şeritlerini değiştirmek için bu kılavuza başvurun.

    • Cihazınızı tekrar birleştirdikten sonra, cihazınızı manüel olarak yeniden başlatın. Bu işlem, meydana gelebilecek bir takım sorunları engelleyebilir ve sorun tespitini kolaylaştırır.

  25. Bu adım çevrilmemiş. Çevrilmesine yardım edin

    Remove the following Phillips #00 screws from the upper cable bracket:
    • Remove the following Phillips #00 screws from the upper cable bracket:

    • One 2.9 mm screw

    • One 2.2 mm screw

    Remove the upper cable bracket from the iPhone. Remove the upper cable bracket from the iPhone.
    • Remove the upper cable bracket from the iPhone.

    Remove the following four Phillips #00 screws from the contact bracket:
    • Remove the following four Phillips #00 screws from the contact bracket:

    • One 1.5 mm screw

    • One 1.4 mm screw

    • Two 2.1 mm screws

    Remove the contact bracket from the iPhone. Remove the contact bracket from the iPhone.
    • Remove the contact bracket from the iPhone.

    Use the flat end of a spudger to lift the volume control cable connector up off of its socket. Only pry up on the connector, not the socket on the logic board or you risk permanent damage.
    • Use the flat end of a spudger to lift the volume control cable connector up off of its socket.

    • Only pry up on the connector, not the socket on the logic board or you risk permanent damage.

    Remove the following Phillips #00 screws from the volume control cable brackets:
    • Remove the following Phillips #00 screws from the volume control cable brackets:

    • Two 2.3 mm screws

    • One 1.8 mm scew

    Pull the hold switch and volume control button brackets away from the rear case to allow access to the button covers. Pull the hold switch and volume control button brackets away from the rear case to allow access to the button covers. Pull the hold switch and volume control button brackets away from the rear case to allow access to the button covers.
    • Pull the hold switch and volume control button brackets away from the rear case to allow access to the button covers.

    Begin to peel the volume control button cable up from the rear case starting from the connector end. Be gentle when peeling the thin portions of the cable up from the case. Remove the volume control button cable from the rear case.
    • Begin to peel the volume control button cable up from the rear case starting from the connector end.

    • Be gentle when peeling the thin portions of the cable up from the case.

    • Remove the volume control button cable from the rear case.

Bitiş Çizgisi

58 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

Sam Goldheart

Üyelik tarihi: 18-10-2012

440.859 İtibar

547 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

137 Üyeler

16.707 adet Kılavuz yazıldı

2 Yorum

These instructions are so AWESOME to be able to reference! That last 1.8mm screw was a pain to get out of my phone. Step-by-Step, worked EXCELLENT. Thanks for posting these!

Brian S Graham - Yanıt

TRICKY BITS: replacing the mute switch lever onto the cable assembly is a bit…interesting. It was only when I used the Head Magnifier that I was able to see the mechanics of the switch and fit it on. There needs to be a seriously microscopic shot of that mechanical fit!

But, get the magnifier, it’s great for digging out splinters from your fingers.

SUGGESTION: Once you get the switch and the bracket situated, but before you stick the control cable to the case, make sure the switch functions. I had to loosen the three screws and place pressure on the assembly, holding the switch firmly in place, before it made a solid fit-then I tightened the three screws. Voila, the switch works!

Only then should did I bond the cable to the case

And now my phone rings again! Yay, no more missed calls!

maxB - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 3

Son 7 gün: 16

Son 30 gün: 73

Her zaman: 62,573