Skip to main content
Help

Kılavuzları, açıkladıkları işlemlerin türlerine göre düzenliyoruz.

Parça Değiştirme

Çoğu kılavuz. Belli bazı parçalar nasıl değiştirilir.

Söküm

Bütün parçaları ayırın ve tamamen sökün. Sudan kaynaklanan hasar onarımları için.

Teardown

İçeriye bir göz atmak için eğlenceli ve eğitici bir söküm; sonrasında onarım yapılması için oluşturulmamıştır.

Teknik

İpuçları, püf noktaları veya kısayollar. Bir aletin nasıl kullanılacağını ya da bir parçanın nasıl ayarlanacağını tarif edin.

Hangi device üzerinde çalışıyorsunuz? device için başka kılavuzlar mevcutsa, yazım ve büyük harf kullanımının tutarlı olduğundan emin olun.

Bir başlık oluştur.

Bu 1-2 cümlelik özet, arama sonuçlarında görüntülenecektir.

Confusing Text

Metin kafa karıştırıcı

Bu kılavuzdaki bazı metinler ya kafa karıştırıcı, ya tekrar edilmiş ya da konu dışı. Düzenleyerek daha açıklayıcı hale getirin!

In Progress

Devam Ediyor

Bu kılavuz devam etmekte olan bir iştir. En son değişiklikleri görmek için düzenli olarak yeniden yükleyin!

Inconsistent Images

Tutarsız Görseller

Bu kılavuzdaki görselleri ön koşullarla daha tutarlı olacak şekilde güncellemek, kusursuzluğunuza katkıda bulunacaktır.

Markup Mishap

Hatalı İşaretlenmiş

Bu kılavuz için daha iyi işaretler gerekli. Düzelterek ya da işaret notları oluşturarak yardımcı olun.

Needs Better Images

Daha İyi Resimler Gerekli

Daha iyi fotoğraflar bu kılavuzu geliştirecektir. Yeni fotoğraflar çekerek, düzenleyerek ya da yükleyerek katkıda bulunun!

Needs More Images

Daha Fazla Görsel Gerekli

Biraz daha fazla görsel sayesinde bu kılavuzdaki prosedürler apaçık olacaktır.

Member-Contributed Guide

Üye Katkılı Kılavuz

Topluluğumuzun müthiş bir üyesi bu kılavuzu hazırladı. Bu kılavuz, iFixit personeli tarafından yönetilmiyor.