Ana içeriğe geç
Yardım

Kılavuzları, açıkladıkları işlemlerin türlerine göre düzenliyoruz.

Parça Değiştirme

Çoğu kılavuz. Belli bazı parçalar nasıl değiştirilir.

Söküm

Bütün parçaları ayırın ve tamamen sökün. Sudan kaynaklanan hasar onarımları için.

Teardown

İçeriye bir göz atmak için eğlenceli ve eğitici bir söküm; sonrasında onarım yapılması için oluşturulmamıştır.

Teknik

İpuçları, püf noktaları veya kısayollar. Bir aletin nasıl kullanılacağını ya da bir parçanın nasıl ayarlanacağını tarif edin.

Hangi device üzerinde çalışıyorsunuz? device için başka kılavuzlar mevcutsa, yazım ve büyük harf kullanımının tutarlı olduğundan emin olun.

Bir başlık oluştur.

Action Shots

İşlem Görüntüleri

Öykünün yıldızı olun! Belirli eylemlerin nasıl gerçekleştirileceğini daha iyi göstermek için bu kılavuza resimler gerekli.

Better Introduction

Daha iyi giriş

Girişi tamamlayarak ya da daha iyi hale getirerek bu kılavuzu geliştirin.

Bullets!

Madde imleri!

İşaretler ve madde işaretlerinin rengi/tipi arasında daha iyi uyum bu kılavuzun daha anlaşılabilir olmasına yardımcı olur!

Confusing Text

Metin kafa karıştırıcı

Bu kılavuzdaki bazı metinler ya kafa karıştırıcı, ya tekrar edilmiş ya da konu dışı. Düzenleyerek daha açıklayıcı hale getirin!

Dare To Repair

Hodri Meydan: Tamir Et

Hodri Meydan: Tamir Et yarışmasına katılım kılavuzu.

Grammar Police

Gramer Polisi

İçinizdeki Türkçe öğretmenini ortaya çıkarın ve bu kılavuzun yazımının geliştirilmesine yardımcı olun!

In Progress

Devam Ediyor

Bu kılavuz devam etmekte olan bir iştir. En son değişiklikleri görmek için düzenli olarak yeniden yükleyin!

Inconsistent Images

Tutarsız Görseller

Bu kılavuzdaki görselleri ön koşullarla daha tutarlı olacak şekilde güncellemek, kusursuzluğunuza katkıda bulunacaktır.

Incorrect Tools

Yanlış Araçlar

Resimlerde ve/veya metinde doğru araçları kullanarak bu kılavuzun daha iyi hale gelmesine yardımcı olun.

Markup Mishap

Hatalı İşaretlenmiş

Bu kılavuz için daha iyi işaretler gerekli. Düzelterek ya da işaret notları oluşturarak yardımcı olun.

Medical Equipment

Tıbbi Ekipman

iFixit de, bu onarım kılavuzu da tıbbi cihaz üreticisi tarafından onaylanmış değildir ya da herhangi birinin üreticiyle alâkası yoktur.

Mismatched Prerequisites

Eşleşmeyen Ön Koşullar

Bu kılavuzun düzgün bir ön koşul kılavuzu yok. İdeal partnerini bularak ya da yazarak eşleşmesine yardımcı olun!

Missed a Step

Bir Adımı Atladınız

Hoppala! Bu kılavuzda şu anda çok önemli bazı adımlar eksik.

Missing Details

Eksik Ayrıntılar

Bu kılavuzun bazı ayrıntıları eksik. Kullanıcılara yardımcı olmak için şunlardan birini ekleyin: Aletler, zorluk ya da zaman.

Missing Prerequisites

Eksik önkoşulları

Bu kılavuz, işleme nasıl başlanacağı ile ilgili bilgilere sahip değil. Bir önkoşul kılavuzu oluşturun!

Needs Better Images

Daha İyi Resimler Gerekli

Daha iyi fotoğraflar bu kılavuzu geliştirecektir. Yeni fotoğraflar çekerek, düzenleyerek ya da yükleyerek katkıda bulunun!

Needs More Images

Daha Fazla Görsel Gerekli

Biraz daha fazla görsel sayesinde bu kılavuzdaki prosedürler apaçık olacaktır.

Needs Transcription

Transkripsiyon gerekiyor

Bu kılavuz yalnızca video biçimindedir. Prosedürün her bir eylemini ayrı bir adıma dönüştürerek ve resim ekleyerek daha erişilebilir hale getirmeye yardımcı olun.

Potentially Dangerous

Tehlikeli Olma Potansiyeli Var

Bu talimat doğru şekilde uygulanmazsa yaralanma meydana gelebilir. Dikkatli olun ve tüm uyarıları takip edin.

Potentially Deadly

Ölümcül olma potansiyeli

Bu talimat doğru şekilde takip edilmezse ölüm ya da parçalanma meydana gelebilir. Çok dikkatli olun ve tüm uyarıları takip edin!

Request Guide Deletion

Kılavuzun Silinmesini Talep Et

Bu kılavuz silinmek üzere yöneticiler tarafından incelenecektir.

Scenic Route

Manzaralı Yol

Bu kılavuzun prosedürü işin halledilmesi için en etkin yöntem değil; ancak bazı durumlarda yararlı olabilir.

Slice and Dice

Dilim ve Zar

Bu kılavuzdaki adımlar bölünerek bir dizi önkoşul kılavuzu olarak düzenlenmelidir.

Step Trimmer

Adım Kırpıcı

Bu kılavuzda gereksiz adımlar mevcut. Az ve öz olması için kırpın!

Worn Wear

Worn Wear

Patagonia ve iFixit, Patagonia'nin en popüler giysilerinin onarımı için kılavuzlar sunmak üzere işbirliği yapıyor.