Ana içeriğe geç
İngilizce
Flemenkçe

Demontage van de OnePlus 6

Kılavuz Bilgisi

= Bitti = Eksik

    Üzerinde çalıştığınız device'ın spesifik parçasını veya bileşenini tarif edin. EÖrneğin: Pil

    Bir başlık oluştur.

    Bu kısa özet yalnızca arama sonuçlarında görünecektir.

    Okuyucuya, onlar daha kılavuza dalmadan önce gerekli olan arka plan bilgilerini aktarın.

    Kılavuz Adımları

    Adım 1

    OnePlus staat bekend om het toevoegen van heel wat fancy features en het tegelijkertijd relatief laag houden van de prijskaartjes. Ook deze keer stellen de specificaties van de OnePlus 6 niet teleur:

    Adım 2

    Aan de achterkant is er een camerabobbel aanwezig, die een beetje op die van Apple lijkt, gecombineerd met een vingerafdruksensor waarvan het ontwerp en de locatie ons aan andere Android "flagships" doen denken.

    Adım 3

    Er is geen reden om de demontage blindelings te starten als je de beschikking hebt over röntgenvisie—onze vrienden van Creative Electron bieden ons een kijkje in de binnenkant van deze telefoon.

    Adım 4

    Een Android-telefoon met glazen achterkant? De klassieke OnePlus metalen behuizing is er niet meer! Maar we hebben dit eerder gezien...

    Adım 5

    We halen een mooie rode beugel los om die lange kabel van de vingerafdruksensor los te maken en spotten de NFC-antenne die OnePlus zo prominent heeft geplaatst.

    Adım 6

    Adım 7

    Adım 8

    Adım 9

    Adım 10

    Adım 11

    Adım 12

    Adım 13

    Adım 14

    Katkılarınız, açık kaynak Creative Commons lisansı altında lisanslanmaktadır.