Ana içeriğe geç
İngilizce
Flemenkçe

Apple Watch Series 2 Schermopening

Kılavuz Bilgisi

= Bitti = Eksik

      Üzerinde çalıştığınız device'ın spesifik parçasını veya bileşenini tarif edin. EÖrneğin: Pil

      Bir başlık oluştur.

      Bu kısa özet yalnızca arama sonuçlarında görünecektir.

      Okuyucuya, onlar daha kılavuza dalmadan önce gerekli olan arka plan bilgilerini aktarın.

      Kılavuz Adımları

      Adım 1 — Zet je Apple Watch uit

      Voordat je met een reparatie begint, haal je je horloge uit de oplader en zet 'm uit.

      Adım 2 — Gebruik warmte

      Bereid een iOpener voor (of pak een föhn or warmtepistool) en verwarm daarmee het gezicht van de horloge totdat het net te warm is om aan te raken.

      Adım 3 — Lees alle waarschuwingen

      Omdat de ruimte tussen het scherm en de body van de horloge zo klein is, heb je een scherp mesje nodig om ze van elkaar te scheiden. Lees de volgende waarschuwingen goed door voordat je doorgaat.

      Adım 4 — Lift het scherm omhoog

      Plaats een kant van een aflopend mes in de enge ruimte tussen het scherm en de buitenste behuizing. Begin aan de korte kant van het scherm, het dichtst bij de digital crown.

      Adım 5

      Als je een kleine ruimte met je mes hebt gemaakt, verwijder je het mes en kun je de dunne kant van een openingstool erin steken.

      Adım 6

      Steek een openingsplectrum onder het scherm en scheid op voorzichtige wijze de Force Touch afdichting van het scherm.

      Adım 7

      Voorkom dat je de schermkabels beschadigt door het scherm nog steeds niet volledig te openen of los te maken.

      Katkılarınız, açık kaynak Creative Commons lisansı altında lisanslanmaktadır.