Ana içeriğe geç
İngilizce
Flemenkçe

Adım 15 çevriliyor

Adım 15
Use tweezers to remove any remaining adhesive from the frame. Use isopropyl alcohol and a lint-free cloth to thoroughly clean the frame's surface and prepare it for new adhesive. Wipe in one direction to avoid smearing. During reassembly, follow this guide to install custom-cut adhesives for your device.
Remove the old adhesive
  • Use tweezers to remove any remaining adhesive from the frame.

  • Use isopropyl alcohol and a lint-free cloth to thoroughly clean the frame's surface and prepare it for new adhesive. Wipe in one direction to avoid smearing.

  • During reassembly, follow this guide to install custom-cut adhesives for your device.

Gebruik een pincet om alle lijmresten uit het frame te verwijderen.

Gebruik wat isopropyl alcohol en een stuk stofvrij doek om het oppervlak van het frame schoon te maken en deze klaar te maken voor de nieuwe kleefstrips. Veeg alles weg in een en dezelfde richting om te voorkomen dat je sporen achterlaat.

Gebruik deze handleiding tijdens het weer in elkaar zetten van je toestel om de op maat gesneden kleefstrips voor jouw toestel te installeren.

[title] Remove the old adhesive
[* black] Use tweezers to remove any remaining adhesive from the frame.
[* black] Use isopropyl alcohol and a lint-free cloth to thoroughly clean the frame's surface and prepare it for new adhesive. Wipe in one direction to avoid smearing.
-[* black] During reassembly, [guide|126585|follow this guide|new_window=true] to install custom-cut adhesives for your device.
+[* icon_reminder] During reassembly, [guide|126585|follow this guide|new_window=true] to install custom-cut adhesives for your device.

Katkılarınız, açık kaynak Creative Commons lisansı altında lisanslanmaktadır.