Ana içeriğe geç

Uyarı: Ön koşul olan bir kılavuzu düzenliyorsunuz. Yapacağınız herhangi bir değişiklik bu adımın yer aldığı bütün 14 kılavuzları etkileyecektir.

İngilizce
Flemenkçe

Adım 13 çevriliyor

Adım 13
Lift the back cover slowly. Use opening picks to slice any remaining adhesive. Remove the back cover.
Remove the back cover
  • Lift the back cover slowly. Use opening picks to slice any remaining adhesive.

  • Remove the back cover.

  • During reassembly, this is a good point to power on your phone and test all functions before you seal the back cover in place. Be sure to power your phone back down completely before you continue working.

  • Follow this guide to replace the back cover perimeter adhesive before resealing your device.

Til de achterste behuizing langzaam omhoog. Gebruik openingsplectrums om de nog steeds aanwezige lijm door te snijden.

Verwijder de achterste behuizing.

Tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon is dit een goed moment om je telefoon in te schakelen en alle functies te testen voordat je de telefoon weer volledig sluit. Zorg dat je je telefoon weer uitschakelt voordat je verdergaat met deze handleiding.

Volg deze handleiding om de kleefstrips rondom de achterste behuizing weer aan te brengen voordat je je toestel volledig sluit.