Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Mağaza

İngilizce
Almanca

Adım 12 çevriliyor

Adım 12
This is our first real glimpse inside the Xbox One. Well, that was easy. The entire Xbox One assembly simply lifts off from the lower case. We appreciate a mystery, wrapped in an enigma, hidden inside a hobbit hole as much as the next person, but for repair purposes, it's nice when things are a little more straightforward.
  • This is our first real glimpse inside the Xbox One.

  • Well, that was easy. The entire Xbox One assembly simply lifts off from the lower case.

  • We appreciate a mystery, wrapped in an enigma, hidden inside a hobbit hole as much as the next person, but for repair purposes, it's nice when things are a little more straightforward.

  • How much do we care about the Hobbit Hole breakfast at Denny's? Oh, you know…

Das ist jetzt der erste richtige Blick ins Innere der Xbox One.

Das war jetzt leicht. Die ganze XBox One-Einheit lässt sich einfach vom unteren Gehäuseteil abheben.

Wir schätzen ein Geheimnis, das in ein Rätsel gehüllt und in einem Hobbitloch versteckt ist ebenso wie jeder andere, aber zu Reparaturzwecken ist es schön, wenn die Dinge etwas einfacher sind.

Wie sehr interessiert uns das Hobbitloch-Frühstück bei Denny's? Oh du weißt schon ...