Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Mağaza

Uyarı: Ön koşul olan bir kılavuzu düzenliyorsunuz. Yapacağınız herhangi bir değişiklik bu adımın yer aldığı bütün 6 kılavuzları etkileyecektir.

İngilizce
Fransızca

Adım 10 çevriliyor

Adım 10
Temporarily leave your plastic card underneath the two rightmost battery cells to prevent them from re-adhering to the upper case. If using an iOpener, reheat it and reapply it, this time to the left-most battery cells. Again, leave the iOpener in each position for about a minute, reheating in between, to heat each half of the left-most battery cells.
  • Temporarily leave your plastic card underneath the two rightmost battery cells to prevent them from re-adhering to the upper case.

  • If using an iOpener, reheat it and reapply it, this time to the left-most battery cells.

  • Again, leave the iOpener in each position for about a minute, reheating in between, to heat each half of the left-most battery cells.

Laissez pour l'instant votre carte en plastique sous les deux cellules de batterie de droite pour les empêcher de recoller au boîtier supérieur.

Si vous utilisez un iOpener, refaites-le chauffer et reposez-le, cette fois sur les cellules de batterie de gauche.

Laissez à nouveau l'iOpener agir dans chaque position pendant une minute environ et refaites-le chauffer entre, pour que chaque moitié des cellules de batterie de gauche soit chauffée.