Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Uyarı: Ön koşul olan bir kılavuzu düzenliyorsunuz. Yapacağınız herhangi bir değişiklik bu adımın yer aldığı bütün 18 kılavuzları etkileyecektir.

İngilizce
İspanyolca

Adım 13 çevriliyor

Adım 13
Make sure the battery is disconnected before you disconnect or reconnect the cable in this step. Use a plastic opening tool to disconnect the display data cable connector.
  • Make sure the battery is disconnected before you disconnect or reconnect the cable in this step.

  • Use a plastic opening tool to disconnect the display data cable connector.

  • When reassembling your phone, the display data cable may pop off the connector. This can result in white lines or a blank screen when powering your phone back on. If that happens, simply reconnect the cable and power cycle your phone. The best way to power cycle your phone is to disconnect and reconnect the battery connector.

Asegúrate de que la batería esté desconectada antes de desconectar o volver a conectar el cable en este paso.

Usa una herramienta de apertura de plástico para desconectar el conector del cable de datos de la pantalla. Al volver a armar su teléfono, el cable de datos de la pantalla puede salirse del conector.

Esto puede ocasionar líneas blancas o una pantalla en blanco al volver a encender su teléfono. Si eso sucede, simplemente vuelve a conectar el cable y enciende su teléfono. La mejor manera de encender y apagar tu teléfono es desconectar y volver a conectar el conector de la batería.