Ana içeriğe geç
İngilizce
Almanca

Adım 2 çevriliyor

Adım 2
To re-seat your fan use a spudger or similar to force the plastic plugs back in the way they came out. This can be fiddly, but after a few tries you master it. If you are replacing your fan, make sure that the plastic plugs are included. Or be prepared to re-seat your fan using an alternative method like double sided tape or nuts and bolts.
  • To re-seat your fan use a spudger or similar to force the plastic plugs back in the way they came out. This can be fiddly, but after a few tries you master it.

  • If you are replacing your fan, make sure that the plastic plugs are included. Or be prepared to re-seat your fan using an alternative method like double sided tape or nuts and bolts.

Um den Ventilator wieder zu befestigen kannst du mit einem Spudger oder Plastikstift die Klammern wieder wie vorher eindrücken. Das kann etwas schwierig sein, mit etwas Übung gelingt es aber.

Passe auf, dass die Klammern wirklich drin sind. Eventuell kannst du ihn auch mit anderen Methoden, wie z.B. doppelseitigem Klebeband befestigen.