Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

İngilizce
Fransızca

Adım 1 çevriliyor

Adım 1
First, check that the connection port of your controller (whether wireless or not) has all the pins. If you have a wired controller (a controller with a cable that connects directly to your console) try bending it in different directions. This may recconect broken connections within the controller cabel and could be a temporary fix.
  • First, check that the connection port of your controller (whether wireless or not) has all the pins.

  • If you have a wired controller (a controller with a cable that connects directly to your console) try bending it in different directions. This may recconect broken connections within the controller cabel and could be a temporary fix.

Tout d'abord, vérifiez que le port de connexion de votre contrôleur (sans fil ou non) possède toutes les broches.

Si vous avez un contrôleur filaire (un contrôleur avec un câble qui se connecte directement à votre console), essayez de le plier dans différentes directions. Cela peut reconnecter les connexions rompues dans le boîtier du contrôleur et pourrait être une solution temporaire.