Ana içeriğe geç
İngilizce
Fransızca
Adım 2
Hamburger, meet Big Mac—the Pro version has one layer on the Slim version. It's also quite a bit bigger overall. This behemoth still carries the label PlayStation 4, but the model number on ours is CUH-7015B. We also spot a couple "Warranty void if removed stickers" (booo) and tons of different ports (yay!):
  • Hamburger, meet Big Mac—the Pro version has one layer on the Slim version. It's also quite a bit bigger overall.

  • This behemoth still carries the label PlayStation 4, but the model number on ours is CUH-7015B. We also spot a couple "Warranty void if removed stickers" (booo) and tons of different ports (yay!):

  • Power

  • HDMI 2.0

  • PlayStation extension port

  • S/PDIF optical audio output

  • USB 3.0

  • Ethernet

Le Hamburger rencontre le Big Mac… la version Pro a une strate en plus que la version Slim. Elle est aussi un peu plus grande dans l'ensemble.

Ce monstre porte toujours l'étiquette PlayStation 4, mais le numéro de modèle sur la nôtre est CUH-7015B. Nous repérons également quelques autocollants "Garantie annulée si décollés" (bouu) et des tonnes de ports différents (super !) :

Alimentation

HDMI 2.0

Port d'extension PlayStation

Sortie audio optique S/PDIF

USB 3.0

Ethernet