Ana içeriğe geç
İngilizce
Flemenkçe

Demontage van de iPhone 8 Plus

Kılavuz Bilgisi

= Bitti = Eksik

    Üzerinde çalıştığınız device'ın spesifik parçasını veya bileşenini tarif edin. EÖrneğin: Pil

    Bir başlık oluştur.

    Bu kısa özet yalnızca arama sonuçlarında görünecektir.

    Okuyucuya, onlar daha kılavuza dalmadan önce gerekli olan arka plan bilgilerini aktarın.

    Kılavuz Adımları

    Adım 1

    De 8 Plus heeft wat bonus-scherm en wat bonus-features. Laten we eens goed kijken:

    Adım 2

    Van de voorkant gezien lijkt het op... een iPhone. Op de nieuwe kleur na, ziet de 8 Plus er ongeveer hetzelfde uit als de 6 Plus uit 2014.

    Adım 3

    We kunnen niet wachten om een kijkje in de binnenkant te nemen ... en we hoeven dat ook niet, dankzij onze vrienden van Creative Electron en hun röntgentechnologie.

    Adım 4

    Met de pentalobe-schroevendraaier in de hand vinden we onze welbekende aartsrivaal—en deze keer is het gehuld in een soort van pakking, waarschijnlijk om het waterdicht te maken.

    Adım 5

    De batterijaansluiting maakt geen schijn van kans tegenover onze betrouwbare spudger. Net zoals we in de iPhone 8 zagen, heeft Apple de tri-point schroeven die we normaal gesproken op dit paneel zagen achter zich gelaten en deze vervangen met Phillips #000 schroeven.

    Adım 6

    Met slechts een aantal wentelingen van onze Phillips en tri-point-schroevendraaiers komt het scherm al los ... om te worden onderzocht. Voor een zeer gedetailleerde uiteenzetting van het scherm, check je onze demontage van de iPhone 8.

    Adım 7

    We tillen onze camera-staarwedstrijd naar een hoger niveau—met röntgen!

    Adım 8

    Het volgende op het menu: silicoon! Laten we eens bekijken wat er wordt geserveerd op het logic board.

    Adım 9

    Laten we eens bekijken wat de iPhone 8 Plus ons te bieden heeft:

    Adım 10

    En aan de andere kant vinden we dit:

    Adım 11

    Adım 12

    Adım 13

    Nu het logic board eruit is, kunnen we de onderdelen aan de buitenkant verwijderen. We overbelasten bijna onze zintuigen bij het eruit knallen van de speaker, het verwijderen van de trilmotor en het blazen door de barometrische ventilator.

    Adım 14

    Bij het verwijderen van de Lightningpoortkabel nemen we even de tijd om deze noemenswaardige update te onderzoeken.

    Adım 15

    Na het, met pijn en moeite, verwijderen van de glazen achterkant in één geheel, besluiten we om veel warmte te gebruiken, omdat dat wellicht het geheime ingrediënt is.

    Adım 16

    Met nog een stevige demontage achter onze kiezen, kijken we met trots naar de vruchten van onze arbeid en zijn we dankbaar...

    Adım 17 — Laatste gedachten

    De iPhone 8 Plus verdient 6 van de 10 punten op onze repareerbaarheidsschaal (10 is het gemakkelijkst te repareren):

    Katkılarınız, açık kaynak Creative Commons lisansı altında lisanslanmaktadır.