Ana içeriğe geç

Giriş

Ekran Mengeneli Kıskaçları, tamir sonrası yeni yapışkanı yerine tutturmak için telefon, tablet ve akıllı saat ekranları kenarlarında kullanılan ayarlanabilir kıskaçlardır.

Kıskaçlarını, cihazına zarar vermeden doğru bir şekilde kullanabilmek için bu basit talimatları izle.

Dikkat: Şişmiş cihazları zor kullanarak kapatmak için bu mengeneli kıskaçları kullanma.

Cihazına ve tamirine özel detaylı talimatlar için

tamir kılavuzlarımıza bak.

Parçalar

Hiçbir parça belirtilmedi.

    • Yapışkanın düzgün bir şekilde tutması için, cihazının kenarlarından eşit bir kuvvette baskı uygulaman gerekir.

    • Şişmiş bir cihazı zorla kapatmak için bu mengeneli kıskaçları kullanma.

    • Tamire başlamadan önce, mengene ağızları ve cihaz arasında döküntü kalmasını engellemek için cihazını temizlemeni tavsiye ederiz.

    • Bir adet ekran mengeneli kıskacını aç ve kıskacı, gittiği yere kadar cihazının ucuna doğru kaydır.

  1. Cihazının kamera çıkıntısı varsa ve kıskaç lensin ortasına tam bir şekilde oturuyorsa, kamera çıkıntısı için yalnızca bir adet kıskaç kullanman yeterli olacaktır. Kıskaç, kameranın lensinin ortasına tam oturmuyorsa eşit aralıklar bırakmak suretiyle kamera çıkıntısı üzerine iki adet kıskaç yerleştir.
    • Cihazının kamera çıkıntısı varsa ve kıskaç lensin ortasına tam bir şekilde oturuyorsa, kamera çıkıntısı için yalnızca bir adet kıskaç kullanman yeterli olacaktır.

    • Kıskaç, kameranın lensinin ortasına tam oturmuyorsa eşit aralıklar bırakmak suretiyle kamera çıkıntısı üzerine iki adet kıskaç yerleştir.

  2. Kol saatleri için, kıskaçları köşelere yerleştir ve kıskaç ağızlarının ekrana açılı değil düz bir şekilde bastırıldığından emin ol. Kol saatleri için, kıskaçları köşelere yerleştir ve kıskaç ağızlarının ekrana açılı değil düz bir şekilde bastırıldığından emin ol.
    • Kol saatleri için, kıskaçları köşelere yerleştir ve kıskaç ağızlarının ekrana açılı değil düz bir şekilde bastırıldığından emin ol.

  3. Fazla sıkmak, cihazın ekranı ya da arka kapağına zarar verebilir. Üst ağzı ekrana doğru indirmek için, mengeneli kıskacın kafasını saat yönünde çevir.
    • Fazla sıkmak, cihazın ekranı ya da arka kapağına zarar verebilir.

    • Üst ağzı ekrana doğru indirmek için, mengeneli kıskacın kafasını saat yönünde çevir.

    • Ağız ekrana hafifçe değene kadar kafayı döndürmeye devam et, daha sonra sıkılaştırmak için bir yarım tur daha döndür.

    • Kıskaç henüz çok sıkı olmak zorunda değil.

  4. Geriye kalan beş kıskaç için de aynı işlemi tekrarla: Her köşede ve uzun kenarların ortasında birer tane olmak üzere. Daha büyük tabletlerde, yapışkanın tüm kenarları eşit bir şekilde tutması için altıdan daha fazla mengeneli kıskaç kullanmak gerekebilir. Saç kurutma makinesi ya da ısı tabancası yardımı ile cihazın tüm kenarlarını, dokunmak için bir tık fazla sıcak olana kadar ısıt.
    • Geriye kalan beş kıskaç için de aynı işlemi tekrarla: Her köşede ve uzun kenarların ortasında birer tane olmak üzere.

    • Daha büyük tabletlerde, yapışkanın tüm kenarları eşit bir şekilde tutması için altıdan daha fazla mengeneli kıskaç kullanmak gerekebilir.

    • Saç kurutma makinesi ya da ısı tabancası yardımı ile cihazın tüm kenarlarını, dokunmak için bir tık fazla sıcak olana kadar ısıt.

    • Cihazı aşırı ısıtmamaya dikkat et; aksi takdirde pilin alev almasına ya da ekran gibi ısıya hassas bileşenlerin zarar görmesine sebep olabilirsin.

    • Cihaz hala sıcakken, bütün kıskaçların kafalarını bir tam tur döndürerek mengeneli kıskaçların altısını birden sıkıştır.

    • Cihaza zarar gelmesini engellemek için daha fazla sıkıştırmamaya özen göster.

    • Kıskaçları yaklaşık bir otuz dakika boyunca cihazda bırak.

Bitiş Çizgisi

Bir başkası bu kılavuzu tamamladı.

en tr

100%

Çeviriye Başlayın ›

Carsten Frauenheim

Üyelik tarihi: 10-03-2020

45.441 İtibar

256 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

136 Üyeler

15.994 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 14

Son 7 gün: 76

Son 30 gün: 273

Her zaman: 781