Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei Mate 8'inizin zarar görmüş ekranını değiştirmek için kullanın.

  1. Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın. Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.

  2. Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını sökün.
    • Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını sökün.

  3. Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın. Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın.
    • Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın.

  4. Telefonu klipslerden tamamen kurtarmak için açma penası kullanın. Arka kasayı tamamen ayırmayın. Parmak izi sensör kablosu arka kapağa hala bağlı durumdadır. Telefonu, SIM tepsisi tarafından bir kitap gibi açın.
    • Telefonu klipslerden tamamen kurtarmak için açma penası kullanın.

    • Arka kasayı tamamen ayırmayın. Parmak izi sensör kablosu arka kapağa hala bağlı durumdadır.

    • Telefonu, SIM tepsisi tarafından bir kitap gibi açın.

    • Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.

  5. Sıvı gösterge etiketini ayırın. Metal kalkanı tutan Phillips #00 vidaları sökün. Metal kalkan yerine sıkıca tutturulmuştur. Bir tarafından aşağıya doğru bastırmadan ayırmaya çalışırsanız, kolayca kırılır.
    • Sıvı gösterge etiketini ayırın.

    • Metal kalkanı tutan Phillips #00 vidaları sökün.

    • Metal kalkan yerine sıkıca tutturulmuştur. Bir tarafından aşağıya doğru bastırmadan ayırmaya çalışırsanız, kolayca kırılır.

    • Metal kalkanı ayırmak için spudger kullanın.

  6. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın.
    • Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın.

  7. Bağlantı kablo kolunu tutan Phillips #00 vidayı sökün.
    • Bağlantı kablo kolunu tutan Phillips #00 vidayı sökün.

  8. Nintendo Switch Kit'leri

    Oyuna geri dönmek için hızlı bir düzeltme

    Switch Kit'leri Satın Al

    Nintendo Switch Kit'leri

    Switch Kit'leri Satın Al
  9. Yardımcı kart kablo koluna erişimi sağlamak için, koaksiyel bağlantıyı soketinden kaldırın. Kolu ayırın.
    • Yardımcı kart kablo koluna erişimi sağlamak için, koaksiyel bağlantıyı soketinden kaldırın.

    • Kolu ayırın.

  10. Spudger yardımı ile bağlantı kablosunun bağlantısını kesin.
    • Spudger yardımı ile bağlantı kablosunun bağlantısını kesin.

    • Bağlantı kablosunu ayırın.

  11. Pil, telefona iki adet yapışkan şeritle yapıştırılmış durumdadır. Bu şeritlerden birinin tutup çekmek için ucu vardır, diğerinin yoktur.
    • Pil, telefona iki adet yapışkan şeritle yapıştırılmış durumdadır. Bu şeritlerden birinin tutup çekmek için ucu vardır, diğerinin yoktur.

    • Başlatma düğmesinin yanındaki çekme kayışını iyice kavrayın, düz bir açıyla, sabit bir kuvvet uygularak çekerek yapışkan şeridi soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.

  12. Pili bükmeyin ya da delmeyin; yanlışlıkla üniteye zarar vermek pil yangınlarına sebep olabilir. Kalan yapışkanı gevşetmek için, bir iOpener'ı Isıtarak, yaklaşık bir dakikalığına telefonun üzerine yerleştirin. Pil üst kısmında kalmış olan yapışkanları ayırmak için, plastik kanırtma aletinin düz ucunu pilin üst tarafına dikkatlice yerleştirin.
    • Pili bükmeyin ya da delmeyin; yanlışlıkla üniteye zarar vermek pil yangınlarına sebep olabilir.

    • Kalan yapışkanı gevşetmek için, bir iOpener'ı Isıtarak, yaklaşık bir dakikalığına telefonun üzerine yerleştirin.

    • Pil üst kısmında kalmış olan yapışkanları ayırmak için, plastik kanırtma aletinin düz ucunu pilin üst tarafına dikkatlice yerleştirin.

  13. Pili kalan yapışkan şeritlerden kurtarmak için, pili üst ucundan tutup kaldırın. Telefonunuzu tekrar monte ederken, pilinizi güvenli bir şekilde tutturmak için çift taraflı yapışkan bant ya da önceden kesilmiş yapışkan kullanın.
    • Pili kalan yapışkan şeritlerden kurtarmak için, pili üst ucundan tutup kaldırın.

    • Telefonunuzu tekrar monte ederken, pilinizi güvenli bir şekilde tutturmak için çift taraflı yapışkan bant ya da önceden kesilmiş yapışkan kullanın.

    • Kesinlikle söküm esnasında zarar görmüş, bükülmüş bir pili tekrar takmayın.

  14. Yardımcı kart (çekme kart) ve hoparlörü telefona tutturan 4 adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Yardımcı kart (çekme kart) ve hoparlörü telefona tutturan 4 adet Phillips #00 vidayı sökün.

  15. Hoparlör bağlantı kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatının (Spudger) düz tarafını kullanın. Yardımcı kartı yukarı kaldırmak için plastik kanırtma aparatının uç tarafını kullanın.
    • Hoparlör bağlantı kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatının (Spudger) düz tarafını kullanın.

    • Yardımcı kartı yukarı kaldırmak için plastik kanırtma aparatının uç tarafını kullanın.

  16. Plastik kanırtma aparatının düz ucunu, hoparlörün boşluk olan sol tarafından altına doğru sokun. Plastik kanırtma aletini hoparlörün altında oynatarak, hoparlörü yapışkanından kurtarın ve telefondan ayırın.
    • Plastik kanırtma aparatının düz ucunu, hoparlörün boşluk olan sol tarafından altına doğru sokun.

    • Plastik kanırtma aletini hoparlörün altında oynatarak, hoparlörü yapışkanından kurtarın ve telefondan ayırın.

    • Titreşim ünitesini yerinden çıkarmak için cımbız kullanın.

  17. Anakartı telefona tutturan sekiz adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Anakartı telefona tutturan sekiz adet Phillips #00 vidayı sökün.

  18. Kolu, arka kameranın fleks kablosundan ayırın. Anten kablosunun bağlantısını kesmek için cımbız kullanın.
    • Kolu, arka kameranın fleks kablosundan ayırın.

    • Anten kablosunun bağlantısını kesmek için cımbız kullanın.

  19. Anakartın sol alt tarafında olan ses ve güç fleks kablonun bağlantısını kesmek için, plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Anakartı yerinden çıkarmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu, anakartın sağ üst tarafından altına doğru sokun ve aparatı oynatın. Anakartı ayırın.
    • Anakartın sol alt tarafında olan ses ve güç fleks kablonun bağlantısını kesmek için, plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

    • Anakartı yerinden çıkarmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu, anakartın sağ üst tarafından altına doğru sokun ve aparatı oynatın.

    • Anakartı ayırın.

  20. Anten bağlantı kablosunu ayırın. Güç ve ses düğme grubunu ayırın.
    • Anten bağlantı kablosunu ayırın.

    • Güç ve ses düğme grubunu ayırın.

  21. Yerleşik hoparlörü ayırmak için cımbız kullanın. Kırmızı lastik contayı ayırın. Ortam ışığı ve yakınlık sensörünü ayırın.
    • Yerleşik hoparlörü ayırmak için cımbız kullanın.

    • Kırmızı lastik contayı ayırın.

    • Ortam ışığı ve yakınlık sensörünü ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

5 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

62.534 İtibar

288 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

119 Üyeler

11.532 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 2

Son 7 gün: 20

Son 30 gün: 99

Her zaman: 3,694