Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei Mate 8 akıllı telefonunuzun pilini değiştirmek için kullanın.

  1. Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın. Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.

  2. Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını sökün.
    • Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını sökün.

  3. Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın. Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın.
    • Ekranı arka panelden ayırmak için, telefonunuzun alt kısmında bir iSclack ya da vantuz kullanın.

  4. Telefonu klipslerden tamamen kurtarmak için açma penası kullanın. Arka kasayı tamamen ayırmayın. Parmak izi sensör kablosu arka kapağa hala bağlı durumdadır. Telefonu, SIM tepsisi tarafından bir kitap gibi açın.
    • Telefonu klipslerden tamamen kurtarmak için açma penası kullanın.

    • Arka kasayı tamamen ayırmayın. Parmak izi sensör kablosu arka kapağa hala bağlı durumdadır.

    • Telefonu, SIM tepsisi tarafından bir kitap gibi açın.

    • Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.

  5. Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    Batteries for all the top PC brands, backed by our Quality Guarantee.

    Hemen Alışveriş Yapın

    Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    Hemen Alışveriş Yapın
  6. Sıvı gösterge etiketini ayırın. Metal kalkanı tutan Phillips #00 vidaları sökün. Metal kalkan yerine sıkıca tutturulmuştur. Bir tarafından aşağıya doğru bastırmadan ayırmaya çalışırsanız, kolayca kırılır.
    • Sıvı gösterge etiketini ayırın.

    • Metal kalkanı tutan Phillips #00 vidaları sökün.

    • Metal kalkan yerine sıkıca tutturulmuştur. Bir tarafından aşağıya doğru bastırmadan ayırmaya çalışırsanız, kolayca kırılır.

    • Metal kalkanı ayırmak için spudger kullanın.

  7. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın. Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın.
    • Ekran, yardımcı kart bağlantı ve pil kablolarının bağlantılarını kesmek için spudger'ın düz ucunu kullanın.

  8. Bağlantı kablo kolunu tutan Phillips #00 vidayı sökün.
    • Bağlantı kablo kolunu tutan Phillips #00 vidayı sökün.

  9. Yardımcı kart kablo koluna erişimi sağlamak için, koaksiyel bağlantıyı soketinden kaldırın. Kolu ayırın.
    • Yardımcı kart kablo koluna erişimi sağlamak için, koaksiyel bağlantıyı soketinden kaldırın.

    • Kolu ayırın.

  10. Spudger yardımı ile bağlantı kablosunun bağlantısını kesin.
    • Spudger yardımı ile bağlantı kablosunun bağlantısını kesin.

    • Bağlantı kablosunu ayırın.

  11. Pil, telefona iki adet yapışkan şeritle yapıştırılmış durumdadır. Bu şeritlerden birinin tutup çekmek için ucu vardır, diğerinin yoktur.
    • Pil, telefona iki adet yapışkan şeritle yapıştırılmış durumdadır. Bu şeritlerden birinin tutup çekmek için ucu vardır, diğerinin yoktur.

    • Başlatma düğmesinin yanındaki çekme kayışını iyice kavrayın, düz bir açıyla, sabit bir kuvvet uygularak çekerek yapışkan şeridi soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.

  12. Pili bükmeyin ya da delmeyin; yanlışlıkla üniteye zarar vermek pil yangınlarına sebep olabilir. Kalan yapışkanı gevşetmek için, bir iOpener'ı Isıtarak, yaklaşık bir dakikalığına telefonun üzerine yerleştirin. Pil üst kısmında kalmış olan yapışkanları ayırmak için, plastik kanırtma aletinin düz ucunu pilin üst tarafına dikkatlice yerleştirin.
    • Pili bükmeyin ya da delmeyin; yanlışlıkla üniteye zarar vermek pil yangınlarına sebep olabilir.

    • Kalan yapışkanı gevşetmek için, bir iOpener'ı Isıtarak, yaklaşık bir dakikalığına telefonun üzerine yerleştirin.

    • Pil üst kısmında kalmış olan yapışkanları ayırmak için, plastik kanırtma aletinin düz ucunu pilin üst tarafına dikkatlice yerleştirin.

  13. Pili kalan yapışkan şeritlerden kurtarmak için, pili üst ucundan tutup kaldırın. Telefonunuzu tekrar monte ederken, pilinizi güvenli bir şekilde tutturmak için çift taraflı yapışkan bant ya da önceden kesilmiş yapışkan kullanın.
    • Pili kalan yapışkan şeritlerden kurtarmak için, pili üst ucundan tutup kaldırın.

    • Telefonunuzu tekrar monte ederken, pilinizi güvenli bir şekilde tutturmak için çift taraflı yapışkan bant ya da önceden kesilmiş yapışkan kullanın.

    • Kesinlikle söküm esnasında zarar görmüş, bükülmüş bir pili tekrar takmayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın. Telefonunuzu tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yapıştırıcı kullanın.

10 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

38.619 İtibar

189 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

99 Üyeler

9.257 adet Kılavuz yazıldı

4 Yorum

great guide changed my battery in under 30 min thank you @schnabel

george austin - Yanıt

Hi George,

nice to hear and i hope your phone works well!

Dominik Schnabelrauch -

Thank you for an excellent guide! Clear instructions and great pictures. I followed the steps and it worked flawless. One comment regarding Step 4 - I had greater luck opening from bottom side up rather than from left to right.

Jim My - Yanıt

Thanks for you guide, Easy and complete. Perfect

Jonathn - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 26

Son 7 Gün: 63

Son 30 Gün: 315

Her zaman: 8,878