Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Mağaza

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei Mate 9 akıllı telefonunuzun arka kapağını değiştirmek için kullanın.

  1. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.

  2. Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün. Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.
    • Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün.

    • Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.

    • Telefonu henüz tamamen açmayın. Parmak izi sensör kablosu hâlâ arka kapağa bağlıdır.

  3. Telefonu sağ tarafa doğru açın. Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Telefonu sağ tarafa doğru açın.

    • Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

5 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

75.712 İtibar

144 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

132 Üyeler

13.006 adet Kılavuz yazıldı

Bir Yorum

So apparently they must have welded my phone together with some unknown super exotic alloy from another planet. After spending nearly an hour removing the 2 screws at the bottom of the phone using a borrowed IFIXIT tool kit from a friend I proceeded to destroy a guitar pick, 1 heavy duty guitar pick looking thingy, and 2 separating tools from the kit and all I’ve succeeded in doing so far was breaking the bottom of the back cover of my phone. All I wanted to do was save the 50 bucks the guy quoted me to fix the charging port but now I’m thinking that’s a pretty good deal after you add up the cost of repair parts for demolishing my phone. $28.00 for a new back cover that will take 6 weeks to get , a new digitizer has to be over a hundred bucks, and how do you put a price on the frustration this is going to be if I keep going? Do yourself a favor and have someone else work on your device while it can still be saved. These 2 suction cups seem to be stronger than me and I’m jacked!!!

Randy Simpson - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 1

Son 7 gün: 8

Son 30 gün: 58

Her zaman: 3,452