Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei Mate 9 akıllı telefonunuzun pilini değiştirmek için kullanın. Telefonunuzu tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yapıştırıcı kullanın.

Telefonunuzu demonte etmeden önce, pil gücünü %25'in altına kadar düşürün. Pil yanlışlıkla delindiği takdirde alev alabilir ve/veya patlayabilir ancak bu olasılık, pil gücü belli bir seviyenin altındaysa daha düşüktür.

  1. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.

  2. Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün. Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.
    • Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün.

    • Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.

    • Telefonu henüz tamamen açmayın. Parmak izi sensör kablosu hâlâ arka kapağa bağlıdır.

  3. Telefonu sağ tarafa doğru açın. Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Telefonu sağ tarafa doğru açın.

    • Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.

  4. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  5. İki kabloyu da pile tutturan plastik etiketi dikkatli bir şekilde soyun.
    • İki kabloyu da pile tutturan plastik etiketi dikkatli bir şekilde soyun.

  6. Su gösterge etiketini ve etiketin altındaki kablo kolunu yerine tutturan Phillips #00 vidayı ayırın.
    • Su gösterge etiketini ve etiketin altındaki kablo kolunu yerine tutturan Phillips #00 vidayı ayırın.

  7. Kablo kolunu ayırın.
    • Kablo kolunu ayırın.

  8. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın.
    • Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın.

  9. Sabit bir kuvvet uygulayarak, pilin altında bulunan yapışkan şeridi düz bir açıyla çekerek soyun. Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.
    • Sabit bir kuvvet uygulayarak, pilin altında bulunan yapışkan şeridi düz bir açıyla çekerek soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.

    • Eğer pil hâlâ tamamen ayrılmadıysa, bir adet açma penasını pilin altına sokup, yavaşça kanırtarak pili yapışkandan kurtarın.

    • Pili ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar monte ederken, eski yapışkan yerine ya çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritler kullanın.

    • Kesinlikle söküm esnasında zarar görmüş, bükülmüş bir pili tekrar takmayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın. Telefonunuzu tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yapıştırıcı kullanın.

13 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

90%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

53.372 İtibar

258 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.291 adet Kılavuz yazıldı

3 Yorum

Danke für die detaillierte ANleitung, konnte meinen Akku wechseln und nun ist mein Handy wieder wie neu.

francisco.perez - Yanıt

it’s almost impossible to remove the battery without damaging it!

My advice to you is to buy the LCD screen with the battery included.

madani_salar - Yanıt

Habe es leider nicht hinbekommen - beim Versuch den Klebestreifen mit der Pinzette zu greifen hat mein Akku Feuer gefangen…

thej95 - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 12

Son 7 gün: 96

Son 30 gün: 376

Her zaman: 10,656