Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei Mate 9 akıllı telefonunuzun pilini değiştirmek için kullanın. Telefonunuzu tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yapıştırıcı kullanın.

Telefonunuzu demonte etmeden önce, pil gücünü %25'in altına kadar düşürün. Pil yanlışlıkla delindiği takdirde alev alabilir ve/veya patlayabilir ancak bu olasılık, pil gücü belli bir seviyenin altındaysa daha düşüktür.

  1. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın. Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Öncelikle telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkartın.

  2. Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün. Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.
    • Telefonun alt tarafında bulunan Torx T2 vidalarını tornavida yardımıyla sökün.

    • Ekran ve kasanın arasına sokmak için plastik bir açma aleti kullanın. Ekranı açma aletiyle dikkatlice oynatarak, ekranın bütün parçaları kasanın dışına çıkacak şekilde telefonu açın.

    • Telefonu henüz tamamen açmayın. Parmak izi sensör kablosu hâlâ arka kapağa bağlıdır.

  3. Telefonu sağ tarafa doğru açın. Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Telefonu sağ tarafa doğru açın.

    • Parmak izi sensör kablo bağlantısını kesmek için bir spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanın.

  4. LCD iPhone Ekran Tamir Kit'leri

    Ömür Boyu Garantimiz kapsamındaki bütçe seçeneği.

    Shop Kits

    LCD iPhone Ekran Tamir Kit'leri

    Onarım maliyetlerini düşürün, kaliteyi değil.

    Shop Kits
  5. İki kabloyu da pile tutturan plastik etiketi dikkatli bir şekilde soyun.
    • İki kabloyu da pile tutturan plastik etiketi dikkatli bir şekilde soyun.

  6. Su gösterge etiketini ve etiketin altındaki kablo kolunu yerine tutturan Phillips #00 vidayı ayırın.
    • Su gösterge etiketini ve etiketin altındaki kablo kolunu yerine tutturan Phillips #00 vidayı ayırın.

  7. Kablo kolunu ayırın.
    • Kablo kolunu ayırın.

  8. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın.
    • Bağlantı, pil ve ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için plastik kanırtma aparatı kullanın.

  9. Sabit bir kuvvet uygulayarak, pilin altında bulunan yapışkan şeridi düz bir açıyla çekerek soyun. Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.
    • Sabit bir kuvvet uygulayarak, pilin altında bulunan yapışkan şeridi düz bir açıyla çekerek soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbızla şeridin ucundan tutup birkaç defa sağa sola döndürerek aynı şekilde çekmeye devam edin.

    • Eğer pil hâlâ tamamen ayrılmadıysa, bir adet açma penasını pilin altına sokup, yavaşça kanırtarak pili yapışkandan kurtarın.

    • Pili ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar monte ederken, eski yapışkan yerine ya çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritler kullanın.

    • Kesinlikle söküm esnasında zarar görmüş, bükülmüş bir pili tekrar takmayın.

    Vorsicht bei diesem Schritt!

    Der Akku ist in der unteren Hälfte mit sehr gut klebendem Tape gesichert! Ein massives Hebeln zerstört den Akku (Akku knickt und Zellen bekommen einen Kurzschluss)!

    Hebelt ihn wie auf dem Bild, oben etwas hoch damit ihr mit einer alten EC oder Kreditkarte o.ä. unter den Akku kommt und damit das Tape langsam wegdrücken könnt.

    Tobias Hannemann - Yanıt

    Der Klebstoff an der Unterseite des Akkus hielt diesen bei meinem Gerät ziemlich fest und ließ sich trotz zweimaligem langen Auflegen des 30 Sekunden in der Mikrowelle erwärmten Opening-Pick-Gel-Kissens nur mühevoll lösen. Ohne Gefahr zu laufen, dabei den Chassis-Rahmen mit dem darunter befindlichen Display zu verbiegen und dieses zu beschädigen, half mir die Kante des Spudgers, den Akku Millimeter um Millimeter vom Klebstoff allmählich zu lösen. Ein stabiler dünner Plastikspachtel könnte dabei besonders hilfreich sein. Das alte Akku-Kissen riss beim lösen aus dem Chassis-Rahmen und entzündetes Gas des Lithium-Ionen-Gemisches entwich unter leichtem Funkensprühen. Es ist also Vorsicht geboten sowohl beim Entfernen, bei der späteren Aufbewahrung und der Entsorgen des alten, in meinem Falle beschädigten Akkus.

    Angesichts dieses Umstandes und dass es nicht einfach war, das Gerät zu öffnen (Schritt 2), stufe ich den gesamten Vorgang des Akkutausches eher als moderat bis schwierig ein!

    Nemo Outis - Yanıt

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın. Telefonunuzu tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yapıştırıcı kullanın.

13 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

90%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

55.925 İtibar

267 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

111 Üyeler

10.650 adet Kılavuz yazıldı

3 Yorum

Danke für die detaillierte ANleitung, konnte meinen Akku wechseln und nun ist mein Handy wieder wie neu.

francisco.perez - Yanıt

it’s almost impossible to remove the battery without damaging it!

My advice to you is to buy the LCD screen with the battery included.

madani_salar - Yanıt

Habe es leider nicht hinbekommen - beim Versuch den Klebestreifen mit der Pinzette zu greifen hat mein Akku Feuer gefangen…

thej95 - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 25

Son 7 gün: 85

Son 30 gün: 380

Her zaman: 11,086