Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P10 akıllı telefonunuzun arka kapağını değiştirmek için kullanın.

  1. Telefonunuzu kapatın. İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün. SIM kart tepsisini çıkarın.
    • Telefonunuzu kapatın.

    • İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün.

    • SIM kart tepsisini çıkarın.

  2. Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin. Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın. Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.
    • Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin.

    • Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın.

    • Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.

  3. Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır. Telefonu arkaya doğru açın.
    • Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır.

    • Telefonu arkaya doğru açın.

    • Bir spudger (plastik kanırtma aparatı) yardımı ile güç ve ses düğmesi fleks kablosunun bağlantısını kesin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

4 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

en tr

87%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

90.658 İtibar

375 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

136 Üyeler

16.061 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 4

Son 7 gün: 16

Son 30 gün: 85

Her zaman: 6,119