Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P10 akıllı telefonunuzun arka kapağını değiştirmek için kullanın.

  1. Telefonunuzu kapatın. İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün. SIM kart tepsisini çıkarın.
    • Telefonunuzu kapatın.

    • İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün.

    • SIM kart tepsisini çıkarın.

  2. Nintendo Switch Kit'leri

    Oyuna geri dönmek için hızlı bir düzeltme

    Switch Kit'leri Satın Al

    Nintendo Switch Kit'leri

    Switch Kit'leri Satın Al
  3. Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin. Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın. Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.
    • Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin.

    • Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın.

    • Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.

  4. Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır. Telefonu arkaya doğru açın.
    • Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır.

    • Telefonu arkaya doğru açın.

    • Bir spudger (plastik kanırtma aparatı) yardımı ile güç ve ses düğmesi fleks kablosunun bağlantısını kesin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

3 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

87%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

62.534 İtibar

288 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

119 Üyeler

11.532 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 2

Son 7 gün: 28

Son 30 gün: 126

Her zaman: 5,002