Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P10 Lite akıllı telefonunuzun anakartını değiştirmek için kullanın.

  1. Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.
    • Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın.

    • Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.

  2. Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.
    • Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün.

    • Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.

  3. Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın. İki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın.

    • İki adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Dört adet 2.5 mm'lik Phillips #00 vidayı sökün.

  4. Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now

    Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now
  5. Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın. Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın.

    • Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

    • Cihazı tekrar birleştirirken gerektiğinde yapışkan kullanın.

  6. Herhangi bir işlem uygulamadan önce, SIM kart tepsisini çıkartın. Herhangi bir işlem uygulamadan önce, SIM kart tepsisini çıkartın.
    • Herhangi bir işlem uygulamadan önce, SIM kart tepsisini çıkartın.

  7. Üç adet Phillips #000 vidayı sökün. Anakartın üzerindeki fleks kabloyu kaplayan iki adet metal kalkanı cımbız yardımıyla ayırın. Anakartın üzerindeki fleks kabloyu kaplayan iki adet metal kalkanı cımbız yardımıyla ayırın.
    • Üç adet Phillips #000 vidayı sökün.

    • Anakartın üzerindeki fleks kabloyu kaplayan iki adet metal kalkanı cımbız yardımıyla ayırın.

  8. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) düz ucunu kullanın. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) düz ucunu kullanın. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) düz ucunu kullanın.
    • Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) düz ucunu kullanın.

  9. Spudger yardımıyla pil fleks kablonun bağlantısını kesin. Cımbız yardımıyla anten kablosunu ayırın.
    • Spudger yardımıyla pil fleks kablonun bağlantısını kesin.

    • Cımbız yardımıyla anten kablosunu ayırın.

  10. Spudger'ın düz ucunu kullanarak, kulaklık girişi fleks kablonun bağlantısını kesin. Sağlam bir şekilde tutabilmek için, anakartı açma penası kullanarak kaldırın. Her iki kamera da hâlâ anakarta bağlıdır. Sökerken zarar vermemeye özen gösterin.
    • Spudger'ın düz ucunu kullanarak, kulaklık girişi fleks kablonun bağlantısını kesin.

    • Sağlam bir şekilde tutabilmek için, anakartı açma penası kullanarak kaldırın.

    • Her iki kamera da hâlâ anakarta bağlıdır. Sökerken zarar vermemeye özen gösterin.

    • Anakartı ayırın.

    • Anakartınızı değiştirmek istiyorsanız, her iki kameranın da bağlantısını kesip yeni parçaya transfer etmeniz gerekir.

    • Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan termal padler (pembe, kauçuk gibi kütleler) vardır. Eğer bunlar parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni takacağınız ekran düzeneğine ya da anakarta yeni termal padler takmanız gerekebilir.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın.

4 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

41.495 İtibar

204 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

100 Üyeler

9.029 adet Kılavuz yazıldı

2 Yorum

ma la scheda di ricambio dove la trovo?

ghisle84 - Yanıt

I need huawei p10 lite board 4gb 64gb

Fani Malik - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 13

Son 7 Gün: 59

Son 30 Gün: 293

Her zaman: 6,112