Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu Huawei P10 Lite akıllı telefonunuzun pilini değiştirmek için kullanın.

  1. Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.
    • Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın.

    • Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.

  2. Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.
    • Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün.

    • Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.

  3. Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın. İki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın.

    • İki adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Dört adet 2.5 mm'lik Phillips #00 vidayı sökün.

  4. PC Laptop Batteries

    Batteries for all the top PC brands, backed by our Quality Guarantee.

    Hemen Alışveriş Yapın

    PC Laptop Batteries

    Hemen Alışveriş Yapın
  5. Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın. Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın.

    • Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

    • Cihazı tekrar birleştirirken gerektiğinde yapışkan kullanın.

  6. Phillips #00 vidayı sökün. Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın. Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Phillips #00 vidayı sökün.

    • Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın.

    • Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

  7. Pilin altındaki yapışkanı gevşetmek için iOpener kullanın. Boşluk yaratmak için, pil ve ara çerçeve arasına bir adet spudger (plastik kanırtma aparatı) yerleştirin.
    • Pilin altındaki yapışkanı gevşetmek için iOpener kullanın.

    • Boşluk yaratmak için, pil ve ara çerçeve arasına bir adet spudger (plastik kanırtma aparatı) yerleştirin.

    • Pili delmemeye ya da çizmemeye dikkat edin.

    • Pilin altındaki yapışkanı kesmek için araya soktuğunuz spudger'ı ya da bir adet açma penasını kullanın.

    • Pilin altından geçen fleks kabloları vardır. Aletlerinizle onlara zarar vermediğinizden emin olun.

    • Spudger yardımıyla kalan yapışkanı kesin ve pili kaldırın.

    • Telefonu çıkarın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

    • Çıkarma esnasında bükülmüş ya da zarar görmüş bir pili asla yeniden takmayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan kullanın.

13 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

38.619 İtibar

189 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

99 Üyeler

9.250 adet Kılavuz yazıldı

2 Yorum

Réussi en 50min.

J’ai passé 17min juste sur l’étape 1 pour comprendre où était la limite entre la coque et le chassis et comment passer un outil.

Pour les étapes 1, 2, 6 et 7, je n’ai pas réussi avec mes médiators et mes spudgers, trop flexibles (ils étaient vendu en kit avec ma batterie, rien à voir avec ceux vendus par ifixit). Je m’en suis sorti avec un tout petit tournevis plat de précision mais ce n’est pas l’idéal.

L’étape 6 est particulièrement difficile. J’ai chauffé la batterie avec un décapeur thermique réglé sur 120°C pour ramollir la colle mais c’était encore très adhérent. J’ai fait très attention mais j’ai eu quelques ratés et j’ai percé l’enveloppe de la batterie (je pense qu’il y a moins de risque en utilisant un spudger très rigide plutôt qu’un petit tournevis). Une odeur très forte en est sortie, attention à ne pas la respirer.

Comete338 - Yanıt

fait en un peu plus d’1h.

Une bonne demi heure rien que pour décoller la batterie, je ne souhaiter pas l’endommager ni le téléphone donc j’ai pris mon temps.

je trouve le iOpener trop petit, du coup je m’en suis inspiré pour m’en faire un plus grand, avec de l’eau et des sac congélation 3 épaisseurs pour éviter toute fuite et condensation non souhaiter.

Thibaud - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 271

Son 7 Gün: 532

Son 30 Gün: 2,117

Her zaman: 21,713