Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu Huawei P10 akıllı telefonunuzun pilini değiştirmek için kullanın.

  1. Telefonunuzu kapatın. İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün. SIM kart tepsisini çıkarın.
    • Telefonunuzu kapatın.

    • İki adet Pentalobe P2 vidayı sökün.

    • SIM kart tepsisini çıkarın.

  2. Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin. Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın. Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.
    • Telefonunuzun alt kısmından olmak üzere, ekran ve kasa arasına bir adet plastik açma aleti yerleştirin.

    • Ekranı, parçaları ile birlikte dikkatli bir şekilde kasadan dışarıya doğru kaldırın.

    • Alt tarafı kaldırdıktan sonra, her iki taraftaki kelepçeleri açmak için de açma aletini kullanın.

  3. Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır. Telefonu arkaya doğru açın.
    • Henüz telefonu tamamen açmayın; stand-by ve ses düğmeleri kablosu hala arka kapağa bağlıdır.

    • Telefonu arkaya doğru açın.

    • Bir spudger (plastik kanırtma aparatı) yardımı ile güç ve ses düğmesi fleks kablosunun bağlantısını kesin.

  4. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  5. İki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • İki adet Phillips #00 vidayı sökün.

  6. İki adet kablo kolunu ayırmak için cımbız kullanın. İki adet kablo kolunu ayırmak için cımbız kullanın.
    • İki adet kablo kolunu ayırmak için cımbız kullanın.

  7. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablolarının bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablolarının bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Bağlantı, pil ve ekran fleks kablolarının bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Bağlantı, pil ve ekran fleks kablolarının bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

  8. Pil iki adet yapışkan şeritle tutturulmuş durumdadır. Çekme ucu birinde vardır, diğerinde yoktur. Pilin altına yerleştirilmiş yapışkan şeridin çekme ucunu düz bir açıyla, daimi bir kuvvet uygulayarak dışarı çıkartın.
    • Pil iki adet yapışkan şeritle tutturulmuş durumdadır. Çekme ucu birinde vardır, diğerinde yoktur.

    • Pilin altına yerleştirilmiş yapışkan şeridin çekme ucunu düz bir açıyla, daimi bir kuvvet uygulayarak dışarı çıkartın.

    • Büyük ihtimalle yapışkan şerit kopacaktır. Bu durumda, şeridin ucunu cımbızın ucuyla tutup birkaç defa sağa sola çevirdikten sonra devam edebilirsiniz.

    • Kalan yapışkanı gevşetmek için iOpener kullanın.

    • Pili bükmemeye, delmemeye özen gösterin.

    • Pilin altına açma penası ya da spudger yerleştirerek pili dikkatlice çıkartın.

    • Pili ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

    • Söküm esnasında eğilmiş ya da zarar görmüş bir pili asla tekrar takmayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın.

24 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

90%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

53.390 İtibar

258 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.291 adet Kılavuz yazıldı

6 Yorum

Thanks for posting this this give me new ideas.

Dave Dayanan - Yanıt

Facile comme bonjour. Les outils que j'avais reçu avec la batterie étaient de piètre qualité, j'ai donc utilisé des mini-spatules utilisées pour lisser les joints en silicone, c'est pile la consistance voulue pour décoller le dos et la batterie, ni trop ferme ni trop souple.

lepisosteus74 - Yanıt

Easy fix, thanks a lot.

Noé Barreau - Yanıt

Excellent guide, was done in 20 minutes, thankyou!

Mog Kupo - Yanıt

Eccellente guida peccato che una volta montata la nuova batteria in cellulare si sente che si accende la il display rimane buio, controllato connessioni ma sono tutte ok e display sempre spento, cosa può essere?

Adriano

Adriano Da Rold - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 26

Son 7 gün: 244

Son 30 gün: 1,136

Her zaman: 20,960