Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzda Huawei P10 Plus akıllı telefonunuzun kırık ya da zarar görmüş ekranını nasıl değiştireceğinizi anlatıyoruz.

Eğer ekran kırık ise, üzerine bant yapıştırarak hem gözlerinizi kırık cam parçalarından korumuş olursunuz hem de telefonu açarken daha iyi bir tutuş sağlarsınız.

Değişim ürününüz üzerine yapışkanı takılı bir şekilde gelmemişse, yeni yapışkan satın almanız gerekecek.

  1. Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın. Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın. Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.
    • Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın.

    • Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın.

    • Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.

  2. MacBook Pil Tamir Setleri

    Başlangıç $69.99

    Buy Now

    MacBook Pil Tamir Setleri

    Başlangıç $69.99

    Buy Now
  3. Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun. Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın. Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.
    • Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun.

    • Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın.

    • Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.

    • Ekran fleks kablosunu kapatan metal kalkanı açın.

    • Ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) kullanın.

    • Ekranı ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

4 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

48.276 İtibar

109 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

98 Üyeler

8.963 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 18

Son 7 Gün: 87

Son 30 Gün: 383

Her zaman: 4,953