Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzda, Huawei P10 Plus akıllı telefonunuzun eskimiş ya da zarar görmüş pilini nasıl değiştireceğinizi gösteriyoruz.

  1. Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın. Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın. Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.
    • Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın.

    • Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın.

    • Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.

  2. Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun. Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın. Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.
    • Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun.

    • Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın.

    • Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.

    • Ekran fleks kablosunu kapatan metal kalkanı açın.

    • Ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) kullanın.

    • Ekranı ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

  3. MacBook Pil Tamir Setleri

    Başlangıç $69.99

    Buy Now

    MacBook Pil Tamir Setleri

    Başlangıç $69.99

    Buy Now
  4. 15 adet Phillips #00 vidayı sökün. Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.
    • 15 adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.

  5. SIM kart tepsisini çıkarın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.
    • SIM kart tepsisini çıkarın.

    • İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.

  6. Orta çerçeveyi çıkarın. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.
    • Orta çerçeveyi çıkarın.

    • Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.

  7. Pil ve anakart arasındaki çek-bırak yapışkanı çekmeye başlamadan önce, ucunu bir adet cımbız yardımıyla aradaki boşluktan çıkartın. Ucundan düz bir açı ve sabit bir kuvvetle çekerek yapışkan şeridi soyun. Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbız yardımı ile ucundan tekrar tutun, cımbızın ucunun etrafından birkaç defa döndürerek çekmeye devam edin.
    • Pil ve anakart arasındaki çek-bırak yapışkanı çekmeye başlamadan önce, ucunu bir adet cımbız yardımıyla aradaki boşluktan çıkartın.

    • Ucundan düz bir açı ve sabit bir kuvvetle çekerek yapışkan şeridi soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbız yardımı ile ucundan tekrar tutun, cımbızın ucunun etrafından birkaç defa döndürerek çekmeye devam edin.

    • Kalan yapışkan şeritleri yumuşatmak için ısıtma talimatlarını takip edin ve iOpener'ı pilin üzerine yerleştirin.

  8. Takip eden adımlarda pili bükmemek ya da delmemek çok önemli; aksi takdirde pil alev alabilir. Pilin sağ tarafının altından yardımcı kart bağlantı kablosu geçer (kırmızı ile gösterilen yer). Bu bölgede kanırtma işlemi yapmamaya özen gösterin. Pilin sol üst köşesinden bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) sokun ve dikkatlice pili kaldırın. Eski bir hediye kartını ya da kredi kartınızı da kullanabilirsiniz.
    • Takip eden adımlarda pili bükmemek ya da delmemek çok önemli; aksi takdirde pil alev alabilir.

    • Pilin sağ tarafının altından yardımcı kart bağlantı kablosu geçer (kırmızı ile gösterilen yer). Bu bölgede kanırtma işlemi yapmamaya özen gösterin.

    • Pilin sol üst köşesinden bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) sokun ve dikkatlice pili kaldırın. Eski bir hediye kartını ya da kredi kartınızı da kullanabilirsiniz.

    • Pili sağa doğru kaldırıp çıkarabiliyor olmalısınız. Yalnız bu mümkün değilse, sol tarafta kalmış yapışkanı kesin. Daha sonra kablo kısmına dikkat ederek prosedürü sağ tarafta tekrarlayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın.

4 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

48.291 İtibar

109 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

98 Üyeler

8.963 adet Kılavuz yazıldı

Bir Yorum

good guide, took me a hour

the pull tab got torn when i tried pulling it so i had to get the battery out in the old fashion way praying it wont explode

edit: i had 14 screws not 15

מתן כהן לביא - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 18

Son 7 Gün: 110

Son 30 Gün: 481

Her zaman: 4,606