Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzda, Huawei P10 Plus akıllı telefonunuzun eskimiş ya da zarar görmüş pilini nasıl değiştireceğinizi gösteriyoruz.

  1. Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın. Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın. Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.
    • Ekranın altındaki yapışkanı gevşetmek için, ekranın alt ve üst taraflarına odaklanacak şekilde iOpener kullanın.

    • Ekranın her tarafındaki yapışkanı ayırmak için bir adet açma penası ya da iFlex kullanın.

    • Ekrana gelebilecek hasarı önlemek için, aleti telefonun çok derinine doğru ittirmeyin.

  2. Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun. Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın. Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.
    • Ekranla telefon arasında ince bir ekran kablosu vardır; ekranı açarken zarar görmediğinden emin olun.

    • Telefonun üst kısmına vantuz ya da iSclack yerleştirerek, ekranı orta çerçeveden kaldırın.

    • Ekranı henüz ayırmayın; kablo, telefona vidalanmış bir kolun altına sıkıştırılmış haldedir. İsterseniz ekranı açarak çalıştığınız yüzeyin üzerine, kabloyu gerdirmeden koyun ya da sonraki adımlarda elinizde tutun.

    • Ekran fleks kablosunu kapatan metal kalkanı açın.

    • Ekran fleks kablosunun bağlantısını kesmek için bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) kullanın.

    • Ekranı ayırın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

  3. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  4. 15 adet Phillips #00 vidayı sökün. Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.
    • 15 adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Ekran fleks bağlantısını tutan metal kalkanı ayırın.

  5. SIM kart tepsisini çıkarın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın. İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.
    • SIM kart tepsisini çıkarın.

    • İyi bir tutuş sağlamak için orta çerçeveyi, spudger'ın (plastik kanırtma aleti) sivri ucuyla kaldırın.

  6. Orta çerçeveyi çıkarın. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin. Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.
    • Orta çerçeveyi çıkarın.

    • Spudger yardımıyla pil fleks kablosunun bağlantısını kesin.

  7. Pil ve anakart arasındaki çek-bırak yapışkanı çekmeye başlamadan önce, ucunu bir adet cımbız yardımıyla aradaki boşluktan çıkartın. Ucundan düz bir açı ve sabit bir kuvvetle çekerek yapışkan şeridi soyun. Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbız yardımı ile ucundan tekrar tutun, cımbızın ucunun etrafından birkaç defa döndürerek çekmeye devam edin.
    • Pil ve anakart arasındaki çek-bırak yapışkanı çekmeye başlamadan önce, ucunu bir adet cımbız yardımıyla aradaki boşluktan çıkartın.

    • Ucundan düz bir açı ve sabit bir kuvvetle çekerek yapışkan şeridi soyun.

    • Eğer yapışkan şerit koparsa, cımbız yardımı ile ucundan tekrar tutun, cımbızın ucunun etrafından birkaç defa döndürerek çekmeye devam edin.

    • Kalan yapışkan şeritleri yumuşatmak için ısıtma talimatlarını takip edin ve iOpener'ı pilin üzerine yerleştirin.

  8. Takip eden adımlarda pili bükmemek ya da delmemek çok önemli; aksi takdirde pil alev alabilir. Pilin sağ tarafının altından yardımcı kart bağlantı kablosu geçer (kırmızı ile gösterilen yer). Bu bölgede kanırtma işlemi yapmamaya özen gösterin. Pilin sol üst köşesinden bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) sokun ve dikkatlice pili kaldırın. Eski bir hediye kartını ya da kredi kartınızı da kullanabilirsiniz.
    • Takip eden adımlarda pili bükmemek ya da delmemek çok önemli; aksi takdirde pil alev alabilir.

    • Pilin sağ tarafının altından yardımcı kart bağlantı kablosu geçer (kırmızı ile gösterilen yer). Bu bölgede kanırtma işlemi yapmamaya özen gösterin.

    • Pilin sol üst köşesinden bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) sokun ve dikkatlice pili kaldırın. Eski bir hediye kartını ya da kredi kartınızı da kullanabilirsiniz.

    • Pili sağa doğru kaldırıp çıkarabiliyor olmalısınız. Yalnız bu mümkün değilse, sol tarafta kalmış yapışkanı kesin. Daha sonra kablo kısmına dikkat ederek prosedürü sağ tarafta tekrarlayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın ve tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın.

5 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

61.469 İtibar

131 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.234 adet Kılavuz yazıldı

2 Yorum

good guide, took me a hour

the pull tab got torn when i tried pulling it so i had to get the battery out in the old fashion way praying it wont explode

edit: i had 14 screws not 15

מתן כהן לביא - Yanıt

Guida fatta bene Ok mi è venuta comodissima e o risolto sostituendo batteria ,vetro e carcassa in 30 min circa . Grazie

Globalit srl - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 12

Son 7 gün: 73

Son 30 gün: 403

Her zaman: 8,432