Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P8 akıllı telefonunuzun çerçeveli tam ekranını değiştirmek için kullanın.

  1. Öncelikle telefonunuzu kapatın. SD Kart ve SIM kart tepsilerini çıkartın.
    • Öncelikle telefonunuzu kapatın.

    • SD Kart ve SIM kart tepsilerini çıkartın.

  2. Cihazın altında, Mikro USB girişinin yanında bulunan iki adet Torx T2 vidayı çıkarın.
    • Cihazın altında, Mikro USB girişinin yanında bulunan iki adet Torx T2 vidayı çıkarın.

    • Ekranınız çatlamış ise, gözlerinizi cam parçalarından korumak ve telefonu daha sağlam bir şekilde tutabilmek için bant kullanabilirsiniz.

  3. Ekranı arka panelden ayırmak için iSclack ya da vantuz kullanın. Ekranı arka panelden ayırmak için iSclack ya da vantuz kullanın.
    • Ekranı arka panelden ayırmak için iSclack ya da vantuz kullanın.

  4. Ön kamera ve ekran/pil bağlantı kollarını sabitleyen iki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Ön kamera ve ekran/pil bağlantı kollarını sabitleyen iki adet Phillips #00 vidayı sökün.

  5. Ekranı ve pil fleks bağlantısını kaplayan kolu ayırmak için cımbız kullanın. Bir adet Spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanarak pil fleks bağlantısını çıkarın. Ön kameranın fleks bağlantısını kaplayan kolu ayırın.
    • Ekranı ve pil fleks bağlantısını kaplayan kolu ayırmak için cımbız kullanın.

    • Bir adet Spudger(plastik kanırtma aparatı) kullanarak pil fleks bağlantısını çıkarın.

    • Ön kameranın fleks bağlantısını kaplayan kolu ayırın.

  6. Kulaklık ucu ve ön kamera fleks bağlantılarını çıkarın. Ön kamerayı ayırın. Ön kamerayı ayırın.
    • Kulaklık ucu ve ön kamera fleks bağlantılarını çıkarın.

    • Ön kamerayı ayırın.

  7. Güç/ses kablosunun bağlantısını kesin ve çalışırken size engel olmaması için kenara doğru katlayın. Sıvı temas göstergesini ayırın.
    • Güç/ses kablosunun bağlantısını kesin ve çalışırken size engel olmaması için kenara doğru katlayın.

    • Sıvı temas göstergesini ayırın.

  8. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  9. Huawei P8'inizin anakartını tutan, beş adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Huawei P8'inizin anakartını tutan, beş adet Phillips #00 vidayı sökün.

  10. Titreşim motor fleks bağlantısını çıkarın. Anten kablosunun bağlantısını kesin.
    • Titreşim motor fleks bağlantısını çıkarın.

    • Anten kablosunun bağlantısını kesin.

  11. Ekran fleks bağlantısını, bir Spudger yardımıyla anakarttan çıkarın. Bir cımbız kullanarak, anten kablosunun bağlantısını kesin ve kabloyu ayırın. Bir cımbız kullanarak, anten kablosunun bağlantısını kesin ve kabloyu ayırın.
    • Ekran fleks bağlantısını, bir Spudger yardımıyla anakarttan çıkarın.

    • Bir cımbız kullanarak, anten kablosunun bağlantısını kesin ve kabloyu ayırın.

  12. Anakartı telefondan ayırın.
    • Anakartı telefondan ayırın.

  13. Fleks kablosunu höparlörünüzden dikkatli bir şekilde soyun. Eğer ki kablo kolayca soyulmuyorsa, hoparlör düzeneğini iOpener ya da ısı tabancası kullanarak ısıtın.
    • Fleks kablosunu höparlörünüzden dikkatli bir şekilde soyun.

    • Eğer ki kablo kolayca soyulmuyorsa, hoparlör düzeneğini iOpener ya da ısı tabancası kullanarak ısıtın.

    • Hoparlör düzeneğini, plastik bir kanırtma aparatı yardımıyla kaldırarak ayırın.

  14. İyi bir şekilde kavrayabilmek için, ilk yapışkan çekme şeridinin ucunu serbest bırakın. Pili azat etmek için, yapışkan şeride yavaş ve sürekli bir kuvvet/ hareket uygulayın.
    • İyi bir şekilde kavrayabilmek için, ilk yapışkan çekme şeridinin ucunu serbest bırakın.

    • Pili azat etmek için, yapışkan şeride yavaş ve sürekli bir kuvvet/ hareket uygulayın.

  15. İkinci yapışkan çekme şeridinin ucunu serbest bırakın. Yapışkan şeridi yavaş ve sürekli bir kuvvet uygulayarak çekin.
    • İkinci yapışkan çekme şeridinin ucunu serbest bırakın.

    • Yapışkan şeridi yavaş ve sürekli bir kuvvet uygulayarak çekin.

    • Yapışkan şeritler koptuğu takdirde, iOpener ile kalan şeritleri ısıtıp yumuşatırsanız, daha sonra pili bir spudger yardımıyla kaldırabilirsiniz.

  16. Titreşim motoru contasını çıkarın. Titreşim motorunu ayırın. Titreşim motoru ve contasının altında yapışkan vardır. Eğer ki yapışkanı sökmekte zorlanıyorsanız, iOpener kullanarak gevşetebilirsiniz.
    • Titreşim motoru contasını çıkarın.

    • Titreşim motorunu ayırın.

    • Titreşim motoru ve contasının altında yapışkan vardır. Eğer ki yapışkanı sökmekte zorlanıyorsanız, iOpener kullanarak gevşetebilirsiniz.

  17. Başlatma ve ses düğmesi fleks kablosunu ayırın. Dört adet Phillips #00 vidayı sökün. Kulaklık girişinin köşesini kaplayan plastik kolu ayırmak için cımbız kullanın.
    • Başlatma ve ses düğmesi fleks kablosunu ayırın.

    • Dört adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Kulaklık girişinin köşesini kaplayan plastik kolu ayırmak için cımbız kullanın.

  18. Kulaklık girişi fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Kulaklık girişine bağlı olan, ilk yardımcı kartı ayırmak için cımbız kullanın. Kulaklık girişi ile beraber ikinci yardımcı kartı da ayırın.
    • Kulaklık girişi fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • Kulaklık girişine bağlı olan, ilk yardımcı kartı ayırmak için cımbız kullanın.

    • Kulaklık girişi ile beraber ikinci yardımcı kartı da ayırın.

    • Her iki yardımcı kart da orta çerçeveye kenetlenmiş durumdadır ve çıkarması zor olabilir. Herhangi bir kontağa zarar gelmemesi için, Phillips #00 vida boşluklarının yakınından tutmaya çalışın.

  19. Telefonun sağ üst köşesindeki yardımcı kartın altında bulunan contayı çıkarın. Cımbız yardımıyla yerleşik hoparlörü çıkarın. İşlem esnasında hoparlörün konnektörlerine zarar gelmemesine dikkat edin. Ön kamera contasını çıkarın.
    • Telefonun sağ üst köşesindeki yardımcı kartın altında bulunan contayı çıkarın.

    • Cımbız yardımıyla yerleşik hoparlörü çıkarın. İşlem esnasında hoparlörün konnektörlerine zarar gelmemesine dikkat edin.

    • Ön kamera contasını çıkarın.

  20. Cihazınızı tekrar birleştirmeden önce, eski parçadan yeni parçaya transfer edilmesi gereken bir şey var mı diye kontrol etmek için parçaları karşılaştırın.
    • Cihazınızı tekrar birleştirmeden önce, eski parçadan yeni parçaya transfer edilmesi gereken bir şey var mı diye kontrol etmek için parçaları karşılaştırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın. Tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan şeritler kullanın ve eski çerçevenizden yenisine kauçuk contaları transfer edin.

8 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

53.390 İtibar

258 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.291 adet Kılavuz yazıldı

Bir Yorum

Cracking guide, although mentioning the need to removed the stuck down power and volume buttons could be a great addition.

Michael McDaid - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 3

Son 7 gün: 15

Son 30 gün: 47

Her zaman: 4,715