Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P8 Lite'ınızın titreşim motorunu değiştirmek için kullanın.

  1. Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın. Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın.
    • Açma Aleti yardımıyla, Huawei P8 Lite'ınızın alt tarafından arka kapağı kaldırmaya başlayın.

  2. Orta çerçevenin etrafında arka kapağı tutan klipsler vardır. Açma Aleti ile o klipslerin hepsini açın. Tüm klipsler açıldığında, arka kapağı telefonun geri kanından ayırın. Eğer arka kapak tamamen ayrılmıyorsa, hala açılması gereken klipsler var demektir.
    • Orta çerçevenin etrafında arka kapağı tutan klipsler vardır. Açma Aleti ile o klipslerin hepsini açın.

    • Tüm klipsler açıldığında, arka kapağı telefonun geri kanından ayırın.

    • Eğer arka kapak tamamen ayrılmıyorsa, hala açılması gereken klipsler var demektir.

  3. Telefonunuzun sağ alt tarafındaki vidanın üzerinde bulunan garanti etiketini ayırmak için cımbız kullanın.
    • Telefonunuzun sağ alt tarafındaki vidanın üzerinde bulunan garanti etiketini ayırmak için cımbız kullanın.

  4. Hoparlörün alt kısmını tutan 4 adet siyah Torx T5 vidayı ayırın.
    • Hoparlörün alt kısmını tutan 4 adet siyah Torx T5 vidayı ayırın.

    • Hoparlörün üst kısmını tutan üç adet Phillips #00 vidayı ayırın.

  5. Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now

    Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now
  6. Hoparlörü dikkatlice çıkarın.
    • Hoparlörü dikkatlice çıkarın.

  7. Metal plakayı tutan üç adet Phillips #00 vidayı sökün. Metal plakayı cımbız yardımıyla ayırın. Pil fleks konnektörünü spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak çıkarın.
    • Metal plakayı tutan üç adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Metal plakayı cımbız yardımıyla ayırın.

    • Pil fleks konnektörünü spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak çıkarın.

  8. İki adet Torx T5 vidayı sökün.
    • İki adet Torx T5 vidayı sökün.

    • Eğer yalnızca teknik servis tarafından açılması gerektiğine dair olan etiket vidanızın üstündeyse, tornavidanıza iyi bir tutuş sağlamak için etiketi sökün.

    • Dört adet Phillips #00 vidayı sökün.

  9. Sol taraftaki plastik kabı dikkatli bir şekilde kaldırın. NFC (Yakın Saha İletişim) anteni, az da olsa kaba yapışmış durumdadır. Akabinde üst kabı çıkarın.
    • Sol taraftaki plastik kabı dikkatli bir şekilde kaldırın. NFC (Yakın Saha İletişim) anteni, az da olsa kaba yapışmış durumdadır.

    • Akabinde üst kabı çıkarın.

  10. SIM kart ve SD kart tepsilerini ayırın. Üç adet fiş bağlantısının ve bir adet ZIF konnektörünün bağlantısını kesin. Siyah plastik kolu kaldırarak ZIF konnektörünün kilidini açın.
    • SIM kart ve SD kart tepsilerini ayırın.

    • Üç adet fiş bağlantısının ve bir adet ZIF konnektörünün bağlantısını kesin.

    • Siyah plastik kolu kaldırarak ZIF konnektörünün kilidini açın.

  11. Ses ve başlatma düğmesi kablosunu ayırın. Öncelikle alt kısmı kaldırmak suretiyle anakartı çıkarın. Kablolara özen gösterin; anakarta yapışıktırlar ve yırtılabilirler.
    • Ses ve başlatma düğmesi kablosunu ayırın.

    • Öncelikle alt kısmı kaldırmak suretiyle anakartı çıkarın.

    • Kablolara özen gösterin; anakarta yapışıktırlar ve yırtılabilirler.

    • Anakartın arkasında ısı dağıtımı için olan termal padler (pembe, kauçuk gibi kütleler) vardır. Bu termal padler bozulmuş ya da çok kurumuş ise, yenileriyle değiştirmeniz gerekebilir.

  12. Plastik açma aleti kullanarak titreşim motorunu kaldırın. Plastik açma aleti kullanarak titreşim motorunu kaldırın.
    • Plastik açma aleti kullanarak titreşim motorunu kaldırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

Bir başkası bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

52.045 İtibar

116 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

100 Üyeler

9.029 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 Gün: 2

Son 30 Gün: 22

Her zaman: 654