Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P9 Lite'ınızın çerçevesi de dahil ekranını değiştirmek için kullanın.

  1. Alt köşeden başlayarak, arka kapağın klipslerini açma penası yardımıyla çıkartın. Saat yönünün tersine bir hareket izleyerek, plastik tırnakları teker teker dikkatli bir şekilde açın..
    • Alt köşeden başlayarak, arka kapağın klipslerini açma penası yardımıyla çıkartın.

    • Saat yönünün tersine bir hareket izleyerek, plastik tırnakları teker teker dikkatli bir şekilde açın..

  2. Arka kapağın altında, kapağı pile ve metal plakaya tutturmak için yapışkan vardır.
    • Arka kapağın altında, kapağı pile ve metal plakaya tutturmak için yapışkan vardır.

    • Sağ taraftaki fleks kabloya dikkat edin.

    • Açma penasını yana döndürerek, arka kapağı havaya ve yapışkandan uzağa doğru kaldırın.

  3. Arka kapak yapışkandan kurtulduktan sonra, kapağı elinizle rahatça tamamen açabilirsiniz.
    • Arka kapak yapışkandan kurtulduktan sonra, kapağı elinizle rahatça tamamen açabilirsiniz.

  4. Metal kalkan plakayı tutan, dokuz adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Metal kalkan plakayı tutan, dokuz adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Vidaların üstünde herhangi bir su göstergesi varsa, tornavidanızı düzgün bir şekilde vidaların üstüne yerleştirebilmek için bu göstergeleri sökün.

  5. Kalkan plakayı henüz ayırmayın, zira plaka hâlâ bir konnektör ve yapıştırılmış kablo aracılığıyla bağlı durumdadır. Parmak izi sensörünü anakarttan ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Kalkan plakayı henüz ayırmayın, zira plaka hâlâ bir konnektör ve yapıştırılmış kablo aracılığıyla bağlı durumdadır.

    • Parmak izi sensörünü anakarttan ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • NFC (Yakın Saha İletişimi) anten kablosunu metal plakadan soyun.

  6. SIM kart tepsisini çıkarın. SIM kart tepsisini çıkarın.
    • SIM kart tepsisini çıkarın.

  7. Nintendo Switch Kit'leri

    Oyuna geri dönmek için hızlı bir düzeltme

    Switch Kit'leri Satın Al

    Nintendo Switch Kit'leri

    Switch Kit'leri Satın Al
  8. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin.
    • Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin.

  9. Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin. Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin.
    • Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin.

  10. Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın. Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın.
    • Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın.

  11. Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın. Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın.
    • Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın.

  12. Anakartı dikkatlice kaldırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Anakart düzeneğini çıkarın. Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan bir adet termal pad (pembe, kauçuk gibi kütle) vardır. Eğer ki ekran düzeneğini değiştirecekseniz ve bu pad parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni bir termal pad takmanız gerekebilir.
    • Anakartı dikkatlice kaldırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • Anakart düzeneğini çıkarın.

    • Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan bir adet termal pad (pembe, kauçuk gibi kütle) vardır. Eğer ki ekran düzeneğini değiştirecekseniz ve bu pad parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni bir termal pad takmanız gerekebilir.

  13. Kauçuk mikrofon kılıfını ve yerleşik hoparlörü ayırın. Kauçuk mikrofon kılıfını ve yerleşik hoparlörü ayırın.
    • Kauçuk mikrofon kılıfını ve yerleşik hoparlörü ayırın.

  14. Yedi adet hoparlör vidasını ayırın:
    • Yedi adet hoparlör vidasını ayırın:

    • Üç adet gümüş 2.9 mm Phillips #00

    • Dört adet siyah 3.8 mm Phillips #00

  15. Hoparlörü ayırın.
    • Hoparlörü ayırın.

  16. Anakart fleks kablosunu çıkarın ve anten kablosunun bağlantısını kesin. Her iki kabloyu da kenara koyun.
    • Anakart fleks kablosunu çıkarın ve anten kablosunun bağlantısını kesin.

    • Her iki kabloyu da kenara koyun.

  17. Şimdi yardımcı kartı ayırın. Titreşim motorunun kontağını dikkatli bir şekilde soyup çıkartın. Ayrıca alt mikrofon yuvasını da ayırın.
    • Şimdi yardımcı kartı ayırın.

    • Titreşim motorunun kontağını dikkatli bir şekilde soyup çıkartın.

    • Ayrıca alt mikrofon yuvasını da ayırın.

  18. Pilin altından geçen ekran fleks kablosunu korumak adına, kaldırma işlemini yalnızca pilin SIM tepsisi kenarından yapın. Pile zarar gelmemesi için, düz bir açıyla bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) ya da herhangi bir kaldırma aleti kullanarak pili yapışkanından kurtarın. Eski ve yeni parçaları karşılaştırarak, düğme ya da conta gibi transfer edilmesi gereken bileşenler olup olmadığını kontrol edin.
    • Pilin altından geçen ekran fleks kablosunu korumak adına, kaldırma işlemini yalnızca pilin SIM tepsisi kenarından yapın.

    • Pile zarar gelmemesi için, düz bir açıyla bir adet spudger (plastik kanırtma aleti) ya da herhangi bir kaldırma aleti kullanarak pili yapışkanından kurtarın.

    • Eski ve yeni parçaları karşılaştırarak, düğme ya da conta gibi transfer edilmesi gereken bileşenler olup olmadığını kontrol edin.

    • Değişim esnasında bükülmüş ya da zarar görmüş bir pili asla yeniden takmayın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

35 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

90%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

68.001 İtibar

134 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

119 Üyeler

11.532 adet Kılavuz yazıldı

7 Yorum

I finished to replace the display yesterday and everything is perfect , thanks ifixit

husam faraj - Yanıt

i replaced the display but the touchscreen doesn’t work

Michele Rappazzo - Yanıt

You can try to reopen the phone and check if the flex cable is plugged in correctly or if any cable is ripped. If you can’t find any damage and all cables are plugged in correctly it’s possibly an issue with the replacement part.

Dominik Schnabelrauch -

Hi, could you show how to replace the power button flex cable for a P9 Lite 2017? I would be greatful.

szaszisti - Yanıt

my powerbutton connection is also missing…

lorenz_untersulzner -

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 4

Son 7 gün: 34

Son 30 gün: 181

Her zaman: 21,533