Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P9 Lite'ınızın anakartını değiştirmek için kullanın.

Parçalar

Hiçbir parça belirtilmedi.

  1. Alt köşeden başlayarak, arka kapağın klipslerini açma penası yardımıyla çıkartın. Saat yönünün tersine bir hareket izleyerek, plastik tırnakları teker teker dikkatli bir şekilde açın..
    • Alt köşeden başlayarak, arka kapağın klipslerini açma penası yardımıyla çıkartın.

    • Saat yönünün tersine bir hareket izleyerek, plastik tırnakları teker teker dikkatli bir şekilde açın..

  2. Arka kapağın altında, kapağı pile ve metal plakaya tutturmak için yapışkan vardır.
    • Arka kapağın altında, kapağı pile ve metal plakaya tutturmak için yapışkan vardır.

    • Sağ taraftaki fleks kabloya dikkat edin.

    • Açma penasını yana döndürerek, arka kapağı havaya ve yapışkandan uzağa doğru kaldırın.

  3. Arka kapak yapışkandan kurtulduktan sonra, kapağı elinizle rahatça tamamen açabilirsiniz.
    • Arka kapak yapışkandan kurtulduktan sonra, kapağı elinizle rahatça tamamen açabilirsiniz.

  4. Metal kalkan plakayı tutan, dokuz adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Metal kalkan plakayı tutan, dokuz adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Vidaların üstünde herhangi bir su göstergesi varsa, tornavidanızı düzgün bir şekilde vidaların üstüne yerleştirebilmek için bu göstergeleri sökün.

  5. Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Setleri

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
  6. Kalkan plakayı henüz ayırmayın, zira plaka hâlâ bir konnektör ve yapıştırılmış kablo aracılığıyla bağlı durumdadır. Parmak izi sensörünü anakarttan ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.
    • Kalkan plakayı henüz ayırmayın, zira plaka hâlâ bir konnektör ve yapıştırılmış kablo aracılığıyla bağlı durumdadır.

    • Parmak izi sensörünü anakarttan ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • NFC (Yakın Saha İletişimi) anten kablosunu metal plakadan soyun.

  7. SIM kart tepsisini çıkarın. SIM kart tepsisini çıkarın.
    • SIM kart tepsisini çıkarın.

  8. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin. Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin.
    • Anakart fleks, pil fleks ve anten kablosunun bağlantısını kesin.

  9. Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin. Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin.
    • Ekran fleks ile başlatma ve ses düğmesi kablosunun bağlantısını kesin.

  10. Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın. Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın.
    • Arka kamera ve kulaklık girişini yerinden çıkarın.

  11. Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın. Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın.
    • Kamera ve kulaklık girişini bölmelerinden çıkarın.

  12. Anakartı dikkatlice kaldırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Anakart düzeneğini çıkarın. Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan bir adet termal pad (pembe, kauçuk gibi kütle) vardır. Eğer ki ekran düzeneğini değiştirecekseniz ve bu pad parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni bir termal pad takmanız gerekebilir.
    • Anakartı dikkatlice kaldırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • Anakart düzeneğini çıkarın.

    • Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan bir adet termal pad (pembe, kauçuk gibi kütle) vardır. Eğer ki ekran düzeneğini değiştirecekseniz ve bu pad parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni bir termal pad takmanız gerekebilir.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

7 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

61.784 İtibar

132 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

107 Üyeler

10.291 adet Kılavuz yazıldı

0 Yorum

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 10

Son 7 gün: 64

Son 30 gün: 189

Her zaman: 4,343