Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P9 akıllı telefonunuzdaki pili değiştirmek için kullanın.

Telefonunuzun sökümüne başlamadan önce pil gücünü %25'in altına düşürün. Yanlışlıkla delindiği takdirde pil alev alabilir ve/ya patlayabilir ancak, pilin şarjı az olduğunda bunun olasılığı daha düşüktür.

  1. Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın. Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın. Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.
    • Öncelikli telefonunuzu kapatın ve SIM kart tepsisini çıkarın.

    • Cihazın altında, USB C girişinin yanında bulunan iki adet Pentalobe P2 vidayı çıkarın.

    • Ekranınız çatlamış ise gözlerinizi kırık cam parçalarından korumak ve telefonu açarken sağlam bir şekilde tutabilmek için, bant kullanabilirsiniz.

  2. Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın. Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.
    • Ekran parçasını arka panelden ayırmak için, iSclack ya da vantuz kullanın.

    • Arka paneli henüz tamamen ayırmaya çalışmayın; hâlâ bir adet kablo ona bağlıdır! Bu kablo, parmak izi sensöründen ekran parçasına doğru geçer.

  3. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin. Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.
    • Spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanarak parmak izi sensörünün bağlantısını kesin.

  4. Manta Tornavida Seti

    112 bits for every fix.

    Upgrade Your Toolbox

    Manta Tornavida Seti

    Upgrade Your Toolbox
  5. Anten kablosunu çıkarın. Vidanın üstündeki etiketi çıkarın. Vidanın üstündeki etiketi çıkarın.
    • Anten kablosunu çıkarın.

    • Vidanın üstündeki etiketi çıkarın.

  6. Metal plakayı tutan iki adet Phillips #00 vidayı çıkarın. Pil konnektörünü kaplayan plakanın her iki tarafında da iki minik kanca vardır. Cımbız yardımıyla bu kancaları ayırın ve plakayı dikkatli bir şekilde yukarıya doğru kaldırarak menteşelerinden kurtarın. Pil konnektörünü kaplayan plakanın her iki tarafında da iki minik kanca vardır. Cımbız yardımıyla bu kancaları ayırın ve plakayı dikkatli bir şekilde yukarıya doğru kaldırarak menteşelerinden kurtarın.
    • Metal plakayı tutan iki adet Phillips #00 vidayı çıkarın.

    • Pil konnektörünü kaplayan plakanın her iki tarafında da iki minik kanca vardır. Cımbız yardımıyla bu kancaları ayırın ve plakayı dikkatli bir şekilde yukarıya doğru kaldırarak menteşelerinden kurtarın.

  7. Şimdi pil konnektörünü çıkarıp kenara doğru eğebilirsiniz. Şimdi pil konnektörünü çıkarıp kenara doğru eğebilirsiniz.
    • Şimdi pil konnektörünü çıkarıp kenara doğru eğebilirsiniz.

  8. İyi bir şekilde tutabilmek için, yapışkan çekme  kayışlarının uçlarını serbest bırakın. İyi bir şekilde tutabilmek için, yapışkan çekme  kayışlarının uçlarını serbest bırakın.
    • İyi bir şekilde tutabilmek için, yapışkan çekme kayışlarının uçlarını serbest bırakın.

    • Pil, üç parçalık bir yapışkanla, ortasında bir adet çıkarılabilir çekme kayışı ile ve SIM kart tepsisi üzerine sabitlidir. Düğme tarafındaki üçüncü yapışkan parçanın ise çekme kayışı yoktur.

    • Pili azat etmek için çekme kayışlarını yavaş ve sürekli bir kuvvetle çekin.

    • Çekme kayışları koparsa, iOpener ile yapışkanları ısıtıp yumuşattıktan sonra spudger (plastik kanırtma aleti) kullanarak pili çıkarabilirsiniz.

    • Pil tam altından geçen iki kablo vardır. Spudger ile kanırtma işlemi esnasında bu kablolara zarar vermemeye dikkat edin! Nerede olduklarını son fotoğrafta görebilirsiniz.

    • Pili yavaşça düğme tarafına doğru kaldırın ve yapışkanın kalan gizli parçasından kurtarın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın

75 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

90%

Çeviriye Başlayın ›

Tobias Isakeit

Üyelik tarihi: 31-03-2014

66.761 İtibar

134 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

116 Üyeler

11.200 adet Kılavuz yazıldı

23 Yorum

Just FYI, My replacement battery from Huawei doesn’t fit. The cable doesn’t reach the connector. Soldering Required!

https://imgur.com/gallery/vTsX8

dallebull - Yanıt

Bonjour j es effectué cette opération.J es changé le connecteur de chargeur complet suite à un dysfonctionnement. Et la batterie aussi.Et mon soucis reste le même. Le téléphone s allumé mais pas de voyant de charge.merci de me renseigner.

Berhault - Yanıt

Bonjour,

J’ai le même problème , avez-vous trouvé une solution ?

Amenis -

Bonjour suite à une panne avec mon huawei p9 j es changé le connecteur de chargeur et la batterie et mon problèmereste toujours le même. Il charge toujours pas.merci de me

Berhault - Yanıt

Dalebull what the !&&* have you done to the batteries in the pictures

Justinas Vaiciunas - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 337

Son 7 gün: 352

Son 30 gün: 1,776

Her zaman: 96,659