Ana içeriğe geç

Giriş

Samsung Galaxy S6'nızın ara çerçeve takımını değiştirmek için bu kılavuzu kullanın. Ara çerçeve takımı; endüksiyon bobini, güç ve ses düğmeleri, kamera objektifi ve hoparlörden oluşur.

Bu kılavuzda arka cam yerinden çıkarılmaktadır. Arka camı ayırmak, camı yerinde tutan yapışkana zarar verir.

Arka camı tekrardan yerine takmak için bu kılavuzu takip edin.

  1. Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin. SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.
    • Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin.

    • SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.

    • Çok sert bastırmayın, aksi takdirde SIM kart tepsisine zarar verebilirsiniz.

  2. SIM kart tepsisini telefondan ayırın.
    • SIM kart tepsisini telefondan ayırın.

  3. İşleme başlamadan  önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki  yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir. iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.
    • İşleme başlamadan önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir.

    • iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.

    • Döner tablalı mikrodalga fırınlar için: Tablanın sorunsuz bir şekilde döndüğünden emin olun. Aksi takdirde, iOpener'ınız takılıp fazla ısınabilir ve yanabilir.

  4. iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.
    • iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener ısınacağı için, tek seferde otuz saniye olmak üzere yeniden ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener'ı fazla ısıtmamaya dikkat edin; fazla ısıtma iOpener'ın patlamasına sebep olabilir.

    • iOpener'ın kabarık bir görüntüsü varsa, kesinlikle dokunmayın.

    • iOpener'ın orta kısmı hala dokunulamayacak kadar sıcaksa, tekrar ısıtmadan önce biraz daha kullanabilirsiniz. Doğru bir şekilde ısıtılmış iOpener, yaklaşık 10 dakika kadar sıcak kalacaktır.

  5. iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.
    • iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.

    • iOpener fırından çıktığında epey sıcak olacaktır, dikkat edin. Gerekli ise, fırın eldiveni kullanabilirsiniz.

  6. Telefonu yüzüstü yatırın. Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.
    • Telefonu yüzüstü yatırın.

    • Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.

    • iOpener'ı panelin üzerine koyun ve cam köşelerinin etrafındaki yapıştırıcıyı gevşetmesi için yaklaşık 60 saniye boyunca bekletin.

    • Kalan alanı da ısıtması için, iOpener'ı o tarafa kaydırın ve yine bir 60 saniye kadar bekleyin.

  7. Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.
    • Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin.

    • Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.

  8. Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    Batteries for all the top PC brands, backed by our Quality Guarantee.

    Hemen Alışveriş Yapın

    Dizüstü Bilgisayar Bataryaları

    Hemen Alışveriş Yapın
  9. Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın. Tercümeyi buraya girin
    • Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın.

    • Tercümeyi buraya girin

  10. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.
    • Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.

  11. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.
    • Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.

  12. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.

  13. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.

  14. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.

  15. Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.
    • Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın.

    • Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.

  16. Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun. Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın. Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.
    • Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun.

    • Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın.

    • Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.

  17. Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır. Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın. Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.
    • Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır.

    • Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın.

    • Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.

  18. Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.
    • Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.

  19. Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.
    • Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun.

    • Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.

  20. Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.
    • Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın. Arka camı yeniden takarken arka cam yapışkanı değişim kılavuzuna başvurun.

15 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

75%

Çeviriye Başlayın ›

Dante Mazzanti

Üyelik tarihi: 13-07-2015

32.562 İtibar

26 adet Kılavuz yazıldı

6 Yorum

Step 18

Is it really that "simple" to separate the midframe from the front of the phone? In most videos (even the one on ifixit) a suction cup is used (after warming the front) with some prying tools.

So, does Step 18 really work?

It appears that the front is hold together by only 4 adhesives in the corners. Are this damaged during the front removal process? (is there a replacement kit?)

Just another question, I damaged the heart sensor plastic cover, is it possible to buy just that part or do I need to buy a complete midframe?

paulo - Yanıt

Can this step be exactly with a simple push as stated? Other sources required focusing heat on the 4 corners and run through with a pick....?

Secondly, how can one avoid damaging the lamination under the glass while removing it or trying to get the first foothold with the pick. Most guides I have seen appear to skip this step.

ahmad - Yanıt

I have seen one phone parts site (EtradeSupply) list all different variants of the mid housing (G920F, G920V, G920R etc). But another site (WitRigs) has just one, as if they aren't specific.

Does anyone know? Because i'm in Australia and can't find G920i variant.

Also, has anyone simply swapped over the antennas, and crimped them onto the new housing?

Joshua Rayner - Yanıt

Ok Guys I am definitely !#^&@@ off right now.... but to the point.

Please Edit to this guide --> @Step 18:

First of all: Heat the for corners with your iOpener to lose the adhesive which sits in the corners.

Be very very gentle when you push down on the battery and try to put a little pressure onto or maybe into the headphone jack when you first encounter that the display gets lose, because the headphone-jack fits very well in the frame and holds on a little corner.

Only go around the whole display with a spudger when the adhesive is really warm to lose it when it doesn't come out as easy as you thought. Because otherwise you may face that the display to display-glass laminate gets damaged. That just happened to me at the upper display side... so to get a perfect new looking phone I have to replace that as well....EXPENSIVE :(

Hope this may help you guys.

but ... nevertheless ... thank you guys from IFixit for your continous effort to help people repairing there stuff - heads up :-)

jakob - Yanıt

Hi Jakob, thanks for your input! When writing this guide we used a device that had been previously disassembled, so our experience may have been different from yours. Just to be clear: you have an issue with step 18 because the adhesive between the midframe and front assembly is very strong and simply pushing the battery is not adequate? Are there other steps that need to be adjusted?

And, as a general note, you can edit this guide yourself! When you hover your cursor over any particular step, an "Edit" button will appear. Alternatively, you can scroll to the top of the page and click the "Edit" tab up there.

Evan Noronha -

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 8

Son 7 Gün: 22

Son 30 Gün: 69

Her zaman: 22,121