Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu zarar görmüş Samsung Galaxy S6'nızın arka cam panelini değiştirmek ya da çıkartıp diğer bileşenlere ulaşabilmek için kullanın.

Arka camı ayırmak, camı yerinde tutan yapışkana zarar verir. Arka camı tekrardan yerine takmak için bu kılavuzu takip edin.

  1. Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin. SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.
    • Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin.

    • SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.

    • Çok sert bastırmayın, aksi takdirde SIM kart tepsisine zarar verebilirsiniz.

  2. SIM kart tepsisini telefondan ayırın.
    • SIM kart tepsisini telefondan ayırın.

  3. İşleme başlamadan  önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki  yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir. iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.
    • İşleme başlamadan önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir.

    • iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.

    • Döner tablalı mikrodalga fırınlar için: Tablanın sorunsuz bir şekilde döndüğünden emin olun. Aksi takdirde, iOpener'ınız takılıp fazla ısınabilir ve yanabilir.

  4. iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.
    • iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener ısınacağı için, tek seferde otuz saniye olmak üzere yeniden ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener'ı fazla ısıtmamaya dikkat edin; fazla ısıtma iOpener'ın patlamasına sebep olabilir.

    • iOpener'ın kabarık bir görüntüsü varsa, kesinlikle dokunmayın.

    • iOpener'ın orta kısmı hala dokunulamayacak kadar sıcaksa, tekrar ısıtmadan önce biraz daha kullanabilirsiniz. Doğru bir şekilde ısıtılmış iOpener, yaklaşık 10 dakika kadar sıcak kalacaktır.

  5. iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.
    • iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.

    • iOpener fırından çıktığında epey sıcak olacaktır, dikkat edin. Gerekli ise, fırın eldiveni kullanabilirsiniz.

  6. Telefonu yüzüstü yatırın. Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.
    • Telefonu yüzüstü yatırın.

    • Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.

    • iOpener'ı panelin üzerine koyun ve cam köşelerinin etrafındaki yapıştırıcıyı gevşetmesi için yaklaşık 60 saniye boyunca bekletin.

    • Kalan alanı da ısıtması için, iOpener'ı o tarafa kaydırın ve yine bir 60 saniye kadar bekleyin.

  7. iPhone X Fix Kits

    Warranty up? No worries, we’ve got the fix.

    Hemen Alışveriş Yapın

    iPhone X Fix Kits

    Hemen Alışveriş Yapın
  8. Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.
    • Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin.

    • Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.

  9. Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın. Tercümeyi buraya girin
    • Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın.

    • Tercümeyi buraya girin

  10. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.
    • Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.

  11. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.
    • Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.

  12. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.

  13. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.

  14. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.

  15. Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.
    • Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın.

    • Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.

  16. Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun. Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın. Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.
    • Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun.

    • Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın.

    • Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.

  17. Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır. Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın. Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.
    • Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır.

    • Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın.

    • Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın. Arka camı yeniden takarken arka cam yapışkanı değişim kılavuzuna başvurun.

59 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

36%

Çeviriye Başlayın ›

Evan Noronha

Üyelik tarihi: 05-02-2015

171.207 İtibar

177 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

99 Üyeler

9.207 adet Kılavuz yazıldı

7 Yorum

Very nice job

amam nazer - Yanıt

is s6 and s6 edge rear glass are the same? i order one of each and i cannot see any difference.

mcbainpoirier - Yanıt

Can you do this on the a5?

Eve Beer - Yanıt

Very helpful for those who want to teach and DIY

Granit - Yanıt

What is inside the iopener?

Can you use a blow dryer ?

Heather Ann Dion - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 Gün: 62

Son 30 Gün: 344

Her zaman: 159,294