Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Samsung Galaxy S6'nızın ekran düzeneğini değiştirmek için kullanın. Düzenek bir adet LCD ekran ve grafik tablet panelden oluşur. Bunlar birbirine kaynaşıktır ve beraber değiştirilmeleri gerekir. Bu prosedür, kırık cam ve çalışmayan dokunmatik ekranı tamir etmek için faydalıdır.

Bu kılavuzda arka cam çıkarılır. Arka camı çıkarmak, camı yerine sabitleyen yapıştırıcıya zarar verir. Arka camı yeniden takarken bu kılavuzu kullanın.

  1. Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin. SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.
    • Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin.

    • SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.

    • Çok sert bastırmayın, aksi takdirde SIM kart tepsisine zarar verebilirsiniz.

  2. SIM kart tepsisini telefondan ayırın.
    • SIM kart tepsisini telefondan ayırın.

  3. İşleme başlamadan  önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki  yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir. iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.
    • İşleme başlamadan önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir.

    • iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.

    • Döner tablalı mikrodalga fırınlar için: Tablanın sorunsuz bir şekilde döndüğünden emin olun. Aksi takdirde, iOpener'ınız takılıp fazla ısınabilir ve yanabilir.

  4. iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.
    • iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener ısınacağı için, tek seferde otuz saniye olmak üzere yeniden ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener'ı fazla ısıtmamaya dikkat edin; fazla ısıtma iOpener'ın patlamasına sebep olabilir.

    • iOpener'ın kabarık bir görüntüsü varsa, kesinlikle dokunmayın.

    • iOpener'ın orta kısmı hala dokunulamayacak kadar sıcaksa, tekrar ısıtmadan önce biraz daha kullanabilirsiniz. Doğru bir şekilde ısıtılmış iOpener, yaklaşık 10 dakika kadar sıcak kalacaktır.

  5. iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.
    • iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.

    • iOpener fırından çıktığında epey sıcak olacaktır, dikkat edin. Gerekli ise, fırın eldiveni kullanabilirsiniz.

  6. Telefonu yüzüstü yatırın. Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.
    • Telefonu yüzüstü yatırın.

    • Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.

    • iOpener'ı panelin üzerine koyun ve cam köşelerinin etrafındaki yapıştırıcıyı gevşetmesi için yaklaşık 60 saniye boyunca bekletin.

    • Kalan alanı da ısıtması için, iOpener'ı o tarafa kaydırın ve yine bir 60 saniye kadar bekleyin.

  7. Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.
    • Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin.

    • Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.

  8. Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın. Tercümeyi buraya girin
    • Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın.

    • Tercümeyi buraya girin

  9. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.
    • Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.

  10. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.
    • Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.

  11. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.

  12. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.

  13. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.

  14. iPhone X Fix Kits

    Warranty up? No worries, we’ve got the fix.

    Hemen Alışveriş Yapın

    iPhone X Fix Kits

    Hemen Alışveriş Yapın
  15. Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.
    • Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın.

    • Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.

  16. Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun. Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın. Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.
    • Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun.

    • Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın.

    • Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.

  17. Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır. Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın. Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.
    • Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır.

    • Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın.

    • Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.

  18. Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.
    • Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.

  19. Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.
    • Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun.

    • Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.

  20. Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.
    • Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.

  21. Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın. Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın.
    • Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın.

  22. Pil ile kasa arasına plastik bir açma aparatı yerleştirin. Aparatı mümkün olduğunca düz tutmaya özen gösterin, aksi takdirde pil delinebilir. Pili delmek, pile zarar verebilir ve etrafa tehlikeli kimyasalların saçılmasına sebep olur. Pili telefondan ayırmak için aparatı ileriye doğru itin.
    • Pil ile kasa arasına plastik bir açma aparatı yerleştirin.

    • Aparatı mümkün olduğunca düz tutmaya özen gösterin, aksi takdirde pil delinebilir. Pili delmek, pile zarar verebilir ve etrafa tehlikeli kimyasalların saçılmasına sebep olur.

    • Pili telefondan ayırmak için aparatı ileriye doğru itin.

    • Pil, açma aparatı için fazla sıkı bir şekilde telefona yapışık ise; yapışkanı gevşetmesi için, pilin üzerine ılık bir iOpener yerleştirin.

    • Ana karta doğru zorlamayın, aksi takdirde telefona zarar verebilirsiniz.

  23. Pili telefondan ayırın. Pili telefondan ayırın.
    • Pili telefondan ayırın.

  24. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın. Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın.
    • Ana kart üzerinde bulunan Bluetooth ve Wi-Fi antenleri kablo konnektörlerini soketlerinden ayırmak için, Spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) sivri ucunu kullanın.

  25. Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın. Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğme konnektörünü ayırmak için, plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.

  26. Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın. Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.
    • Ekran düzeneği kablosunu ana karttan ayırmak için plastik kanırtma aparatının yassı ucunu kullanın.

  27. Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın. Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın.
    • Yerleşik hoparlör düzeneği kablo konnektörünü ana karttan ayırın.

  28. Ana kartı kamera tarafından tutup kaldırarak ekran çerçevesinden ayırın, Henüz ana kartı tam olarak ayırmayın —  hâlâ yardımcı karta, ana kartın alt tarafındaki ribon kablosu aracılığıyla bağlıdır.
    • Ana kartı kamera tarafından tutup kaldırarak ekran çerçevesinden ayırın,

    • Henüz ana kartı tam olarak ayırmayın — hâlâ yardımcı karta, ana kartın alt tarafındaki ribon kablosu aracılığıyla bağlıdır.

  29. Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın. Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın.
    • Yardımcı kart ribon kablo konnektörünü, ana kartın alt tarafında bulunan soketinden ayırın.

  30. iOpener'ı ısıtın. iOpener'ı, S6'nın ekranı boyunca yatırın. 30 saniye sonra, iOpener'ı ekranın diğer yarısına kaydırın.
    • iOpener'ı ısıtın.

    • iOpener'ı, S6'nın ekranı boyunca yatırın. 30 saniye sonra, iOpener'ı ekranın diğer yarısına kaydırın.

  31. Açma aparatını yukarıya doğru bir açıyla yerleştirin. Plastik çerçeve ekran düzeneğine yapışıktır. Takip eden adımlar plastik çerçeveri ekran düzeneğinden ayırmayı anlatır. Bu aşamada yanlışlıkla LCD ekrana zarar  vermek çok olasıdır. Bu parçaları ayırırken ekstra dikkatli olun.
    • Açma aparatını yukarıya doğru bir açıyla yerleştirin.

    • Plastik çerçeve ekran düzeneğine yapışıktır. Takip eden adımlar plastik çerçeveri ekran düzeneğinden ayırmayı anlatır.

    • Bu aşamada yanlışlıkla LCD ekrana zarar vermek çok olasıdır. Bu parçaları ayırırken ekstra dikkatli olun.

    • Doğru bir şekilde uygulandığında, ekran düzeneği ve ekran çerçevesi arasında bir boşluk göreceksiniz.

    • Yanlış yapılır ise, açma aparatı LCD ekrandan görülebilir olacaktır. Böyle bir şey olduğunda, açma aparatını telefondan ayırıp baştan başlayın.

  32. Telefonu yüzüstü olacak şekilde çevirin. Bir adet açma aparatını telefonun sağ tarafına, ekran düzeneği ve plastik ekran çerçevesi arasına yerleştirin. Bir adet açma aparatını telefonun sağ tarafına, ekran düzeneği ve plastik ekran çerçevesi arasına yerleştirin.
    • Telefonu yüzüstü olacak şekilde çevirin.

    • Bir adet açma aparatını telefonun sağ tarafına, ekran düzeneği ve plastik ekran çerçevesi arasına yerleştirin.

  33. Ekran çerçevesini ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını aşağıya doğru kaydırın. Ekran çerçevesini ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını aşağıya doğru kaydırın. Ekran çerçevesini ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını aşağıya doğru kaydırın.
    • Ekran çerçevesini ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını aşağıya doğru kaydırın.

  34. İlk açma aparatını, kulaklık ucunun yanında bırakın. Telefonun ekran kablosunun olduğu tarafın üstüne olmak üzere, ekran düzeneğinin ve çerçevenin arasına ikinci bir açma aparatı yerleştirin. Telefonun ekran kablosunun olduğu tarafın üstüne olmak üzere, ekran düzeneğinin ve çerçevenin arasına ikinci bir açma aparatı yerleştirin.
    • İlk açma aparatını, kulaklık ucunun yanında bırakın.

    • Telefonun ekran kablosunun olduğu tarafın üstüne olmak üzere, ekran düzeneğinin ve çerçevenin arasına ikinci bir açma aparatı yerleştirin.

  35. İkinci açma aparatını yardımcı karta doğru kaydırın. İkinci açma aparatını yardımcı karta doğru kaydırın. İkinci açma aparatını yardımcı karta doğru kaydırın.
    • İkinci açma aparatını yardımcı karta doğru kaydırın.

  36. Telefonun üst tarafından, grafik tablet ve ekran çerçevesi arasına başka bir açma aparatı daha yerleştirin. Telefonun üst tarafından, grafik tablet ve ekran çerçevesi arasına başka bir açma aparatı daha yerleştirin.
    • Telefonun üst tarafından, grafik tablet ve ekran çerçevesi arasına başka bir açma aparatı daha yerleştirin.

  37. Aparatı telefonun üstü boyunca, titreşim motoruna doğru kaydırın. Yerleşik hoparlörün ızgarasına değmemek için, aparatı yavaş bir şekilde çıkartın.
    • Aparatı telefonun üstü boyunca, titreşim motoruna doğru kaydırın.

    • Yerleşik hoparlörün ızgarasına değmemek için, aparatı yavaş bir şekilde çıkartın.

  38. Açma aparatını, telefonun sağ üst köşesinin etrafından kaydırın. Dokunmatik ekran kontrol cihazı IC, ekran çerçevesinin sağ alt köşesinde olduğu için bu adımda aparatın yalnızca ucunu kullanın. Dokunmatik ekran kontrol cihazı IC, ekran çerçevesinin sağ alt köşesinde olduğu için bu adımda aparatın yalnızca ucunu kullanın.
    • Açma aparatını, telefonun sağ üst köşesinin etrafından kaydırın.

    • Dokunmatik ekran kontrol cihazı IC, ekran çerçevesinin sağ alt köşesinde olduğu için bu adımda aparatın yalnızca ucunu kullanın.

  39. Açma aparatını kulaklık girişinin hemen yanından kavrayarak, ekran çerçevesinin sağ alt köşesine doğru kaydırın. Plastik çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını yan çevirin. Plastik çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını yan çevirin.
    • Açma aparatını kulaklık girişinin hemen yanından kavrayarak, ekran çerçevesinin sağ alt köşesine doğru kaydırın.

    • Plastik çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırmak için, açma aparatını yan çevirin.

  40. Ekran konnektörünü destek olarak kullanarak, plastik çerçeveyi sağ tarafından tutup kaldırmaya devam edin. Çerçeveyi, 90 derecelik açıdan biraz fazla olacak şekilde kaldırdıktan sonra sayısallaştırıcı kabloyu ekran çerçevesindeki deliğinden geçirin ve çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırın. Çerçeveyi, 90 derecelik açıdan biraz fazla olacak şekilde kaldırdıktan sonra sayısallaştırıcı kabloyu ekran çerçevesindeki deliğinden geçirin ve çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırın.
    • Ekran konnektörünü destek olarak kullanarak, plastik çerçeveyi sağ tarafından tutup kaldırmaya devam edin.

    • Çerçeveyi, 90 derecelik açıdan biraz fazla olacak şekilde kaldırdıktan sonra sayısallaştırıcı kabloyu ekran çerçevesindeki deliğinden geçirin ve çerçeveyi ekran düzeneğinden ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın. Arka camı yeniden monte ederken, arka cam yapışkan değişimi kılavuzuna başvurun.

259 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

6%

Çeviriye Başlayın ›

Dante Mazzanti

Üyelik tarihi: 13-07-2015

32.544 İtibar

26 adet Kılavuz yazıldı

24 Yorum

I replaced my screen now my service doesn't work as well as it did before. What could I have missed.?

Mike Trevino - Yanıt

First thing you want to do is make sure that all the cables and wiring are in place on your device's logic board. I have seen this several times in my cell phone repair history.

If that step does not fix the issues then you want to change refer to the Samsung Support site about No Signal issues.

shamir wilkes -

Latent or low service bars after you remove the mid-frame from outer frame is due to contacts within the outer frame not making the proper contact with the board. You can test service outside the frame which is one to two bars and very difficult to make calls. Once refit to the frame properly the service is boosted. If you are having service issues, its more than likely the frame. Take apart and check the inner frame and reassemble. Check service before you replace the back screws and glass battery door.

SPLYCERS SALES -

at step 18 make sure all of your motherboard components are free, my headphone jack got stuck on the frame and i nearly ripped the whole thing off

zigge zwiers - Yanıt

after the replacement of the display, everything works fine, soft keys are working and give back response, lcd display is also working but only the touchscreen doest recognize a tap... what could be the issue? may u help me asap, thanks!

Timo - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 0

Son 7 Gün: 336

Son 30 Gün: 2,131

Her zaman: 405,310