Giriş

Bu kılavuzu, Samsung Galaxy S6'nızın pilini değiştirmek için kullanın.

Bu kılavuzda arka camın nasıl çıkarılacağı gösteriliyor. Arka camı çıkarmak, camı yerine tutturan yapışkanı tahrip eder. Arka camı tekrar takmak için bu kılavuzu takip edin.

  1. Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin. SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.
    • Telefonu başlatma düğmesinin olduğu tarafta bulunan SIM kart yerindeki deliğe bir adet ataş ya da SIM çıkartma aleti yerleştirin.

    • SIM kart tepsisini çıkarmak için bastırın.

      • Çok sert bastırmayın, aksi takdirde SIM kart tepsisine zarar verebilirsiniz.

  2. SIM kart tepsisini telefondan ayırın.
    • SIM kart tepsisini telefondan ayırın.

  3. İşleme başlamadan  önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki  yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir. iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.
    • İşleme başlamadan önce mikrodalganızı temizlenmenizi tavsiye ederiz. Aksi takdirde, yüzeydeki yağlı maddeler iOpener'a yapışabilir.

    • iOpener'ı mikrodalga fırının ortasına yerleştirin.

      • Döner tablalı mikrodalga fırınlar için: Tablanın sorunsuz bir şekilde döndüğünden emin olun. Aksi takdirde, iOpener'ınız takılıp fazla ısınabilir ve yanabilir.

  4. iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.
    • iOpener'ı otuz saniye boyunca ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener ısınacağı için, tek seferde otuz saniye olmak üzere yeniden ısıtın.

    • Tamir süresince iOpener'ı fazla ısıtmamaya dikkat edin; fazla ısıtma iOpener'ın patlamasına sebep olabilir.

    • iOpener'ın kabarık bir görüntüsü varsa, kesinlikle dokunmayın.

    • iOpener'ın orta kısmı hala dokunulamayacak kadar sıcaksa, tekrar ısıtmadan önce biraz daha kullanabilirsiniz. Doğru bir şekilde ısıtılmış iOpener, yaklaşık 10 dakika kadar sıcak kalacaktır.

  5. iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.
    • iOpener'ı sıcak olan ortasından değil, herhangi iki ucun birinden tutarak mikrodalga fırından çıkartın.

    • iOpener fırından çıktığında epey sıcak olacaktır, dikkat edin. Gerekli ise, fırın eldiveni kullanabilirsiniz.

  6. Telefonu yüzüstü yatırın. Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.
    • Telefonu yüzüstü yatırın.

    • Eğer camınız kırılmışsa, işlem esnasında etrafa saçılmasını önlemek için tüm panelin üstüne koli bandı yapıştırın.

    • iOpener'ı panelin üzerine koyun ve cam köşelerinin etrafındaki yapıştırıcıyı gevşetmesi için yaklaşık 60 saniye boyunca bekletin.

    • Kalan alanı da ısıtması için, iOpener'ı o tarafa kaydırın ve yine bir 60 saniye kadar bekleyin.

  7. Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın. Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.
    • Arka cam panelin alt yarısına bir adet ağır yük vantuzu yerleştirin.

    • Menteşeli kolu kaldırarak ve iki kolu da birbirine kenetleyecek şekilde mandalı çevirerek vantuzu sağlama alın.

  8. Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın. Tercümeyi buraya girin
    • Takip eden adımda arka paneli ara çerçeveden ayırmak için kanırtma aparatı kullanılacak. Eğer yapışkan çok kuvvetli ise, iOpener ile yeniden ısı uygulayın.

    • Tercümeyi buraya girin

  9. Pro Tech Toolkit içeren veya $100,00tüm siparişlerde ücretsiz kargo!

    Mağazamıza Göz Atın

    Ever fixed something? That’s Genius.

    Share your repair story with #ImAGenius

    We Are All Geniuses

    Share your repair story with #ImAGenius

  10. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin. Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.
    • Yeteri kadar büyük bir aralığa ulaştığınızda, arka cam ve ara çerçeve arasına bir adet kanırtma aparatı yerleştirin.

  11. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin. Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.
    • Kanırtma aparatını, arka cam panelin sol alt köşesinin etrafında gezdirin.

  12. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun başlatma düğmesi tarafı boyunca kaydırın.

  13. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun üst tarafı boyunca kaydırın.

  14. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın. Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.
    • Açma aparatını, telefonun ses kontrol düğmeleri tarafı boyunca kaydırın.

  15. Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın. Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.
    • Ara çerveçeyi aşağıya bastırırken arka cam paneli yukarıya çekerek parçaları ayırın.

      • Yapışkan madde çok direnç gösterirse, açma aparatını camın altında birkaç kez daha kaydırın.

  16. Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun. Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın. Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.
    • Arka panel ve ara çerçeve arasına açma aparatını sokun.

    • Açma aparatını telefonun üst tarafı boyunca kaydırarak kalan yapışkan maddeyi zayıflatın.

    • Tutamacı döndürerek iki parçayı ayırın.

  17. Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır. Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın. Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.
    • Bu noktada, yapışkan şerit iki tarafa bağlı da olsa, arka cam panel telefonun gövdesinden tamamen ayrılmış olmalıdır.

    • Arka paneli yukarıya çekerek tamamen ayırın.

    • Arka camı yeniden yerleştirmek için bu kılavuzu takip edin.

  18. Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.
    • Ara çerçeveyi telefona sabitleyen 13 adet 3.5mm Phillips #00 vidayı sökün.

  19. Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın. Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.
    • Ara çerçeve takımını ucundan sıkıca tutun.

    • Pile bastırırken ara çerçeve takımını yukarıya kaldırarak ara çerçeve takımını telefondan ayırın.

  20. Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.
    • Ara çerçeve takımını kaldırarak telefonun geri kalanından ayırın.

  21. Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın. Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın.
    • Tornavidanın düz ucunu kullanarak pil bağlantısını anakarttaki yerinden ayırın.

  22. Pil ile kasa arasına plastik bir açma aparatı yerleştirin. Aparatı mümkün olduğunca düz tutmaya özen gösterin, aksi takdirde pil delinebilir. Pili delmek, pile zarar verebilir ve etrafa tehlikeli kimyasalların saçılmasına sebep olur. Pili telefondan ayırmak için aparatı ileriye doğru itin.
    • Pil ile kasa arasına plastik bir açma aparatı yerleştirin.

      • Aparatı mümkün olduğunca düz tutmaya özen gösterin, aksi takdirde pil delinebilir. Pili delmek, pile zarar verebilir ve etrafa tehlikeli kimyasalların saçılmasına sebep olur.

    • Pili telefondan ayırmak için aparatı ileriye doğru itin.

      • Pil, açma aparatı için fazla sıkı bir şekilde telefona yapışık ise; yapışkanı gevşetmesi için, pilin üzerine ılık bir iOpener yerleştirin.

      • Ana karta doğru zorlamayın, aksi takdirde telefona zarar verebilirsiniz.

  23. Pili telefondan ayırın. Pili telefondan ayırın.
    • Pili telefondan ayırın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın. Arka camı yeniden takarken, arka cam yapışkanı değişim kılavuzuna bakın.

268 başka kişi bu kılavuzu tamamladı.

57%

Çeviriye Başlayın ›

Dante Mazzanti

Üyelik tarihi: 13-07-2015

31.590 İtibar

26 adet Kılavuz yazıldı

48 Yorum

If I had known that replacing the battery was this complicated I would have never bought Galaxy s6.

barb kory - Yanıt

Mcgyver variation: guitar pick, safety pin, hair dryer, and a west marine camera mount kit's suction cup. got it.

devcyr3n - Yanıt

Do ya THINK this process MIGHT void your warranty?

peteyfurlong - Yanıt

weird question , if its under warranty , why would anyone go thru so much trouble just to replace a %#*@ battery

limz555 -

Samsung warrenties are rubbish. Only had the phone 6 months and the charger point broke but bacause my phone had a small crack on it they voided the warrenty and wanted me to pay nearly £200 to replace the screen and back!!!! Now the battery has gone completely- phone is only 8 months old and no use. Safe to say won't be having a Samsung again.

Cathy Vickers -

Son 24 Saat: 284

Son 7 Gün: 1,939

Son 30 Gün: 9,446

Her zaman: 524,052