Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Parçalar ve Aletler

Giriş

Samsung Galaxy S7'nizin arka camını değiştirmek için bu kılavuzu takip edin.

Arka cam kapağı çıkarttıktan sonra, telefona tekrar kapağı monte etmek için yapıştırıcıyı yenilemeniz gerekir.

  1. Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.
    • Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.

    • Isıtılmış iOpener'ı, telefona uzunlamasına uygulayın.

    • Telefonu yeterince ısınmak için iOpener'ı tekrar ısıtmanız ve uygulamanız gerekebilir. Aşırı ısınmayı önlemek için iOpener talimatlarını takip edin.

    • iOpener yerine, bir saç kurutma makinesi, ısı tabancası veya sıcak plaka da kullanılabilir, ancak telefonu aşırı ısıtmamaya dikkat edin - hem OLED ekran hem de dahili pil ısı hasarına karşı hassastır.

    I used a heat gun and heated it a little too much. The color of the rear glass is just a sticker on a clear cover. Due to this I tore the sticker off. Now the back cover is see through, which isn’t a bad thing but the repair was for a customer.

    Kevin Bishop - Yanıt

    When using the iOpener, you may need more than 30 seconds, especially in compact or low wattage microwaves. Take this slowly, though, and be extremely careful, as it is easy to overheat your iOpener. Remember, you can always heat it up a tad more, but you cannot undo overheating it.

    Jacob Pratt - Yanıt

    I used an adjustable heat gun and set it to 400 degrees (F). That was enough to seperate the glass without having to worry about exposure times of the heat. The front of the phone was just fine. Just be ready to use a bunch of picks to slide in between because they will be needed this way.

    Ryan Schumerth - Yanıt

    They should provide two suction cups. Nothing to hold on to.

    Mica W - Yanıt

  2. Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın. Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır. Eğer telefonun arka kapağı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yağıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.
    • Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın.

    • Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır.

    • Eğer telefonun arka kapağı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yağıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.

    • Vantuzu kaldırın ve arka camın altına açma penası sokun.

    • Eğer çok fazla güç uygularsanız veya metal bir alet kullanırsanız arka cam kırılabilir.

    • Kavisli cam nedeniyle, vantuzu telefonun düzlemine paralel olarak yerleştirmek yerine, yukarı itiyor olacaksınız.

    • Sorun yaşarsanız, yapıştırıcıyı daha da yumuşatmak için daha fazla ısı uygulayın ve tekrar deneyin. Yapışkan çok hızlı soğur, bu nedenle tekrar tekrar ısıtmanız gerekebilir.

    • İsteğe bağlı olarak, açma penası yerleştirildikten sonra, yapıştırıcıyı zayıflatmaya yardımcı olmak için sonraki adımlarda aralığa birkaç damla izopropil alkol ekleyebilirsiniz.

    Because of the metal lip around the phone the picks were to thick to get under the glass. Couldn’t get the glue loose enough with the iOpener or the glass lifted high enough with the suction cup despite using a lot of heat and stength on the suction. Ended up having to use a thin piece of metal to get the first separaration. After that the picks are ok to use.

    loadinglevelone - Yanıt

  3. Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'i tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'i tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

  4. Nintendo Switch Kit'leri

    Oyuna geri dönmek için hızlı bir düzeltme

    Switch Kit'leri Satın Al

    Nintendo Switch Kit'leri

    Switch Kit'leri Satın Al
  5. Açma penasını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın. Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Açma penasını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın.

    • Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

    • Açma penasını yerleştirin ve bir sonraki adıma geçerken ikinci bir açma penası kullanın. Açma penasını takılı bırakmak, henüz yeni ayırdığınız yapışkanın tekrar yapışmasını önler.

  6. Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.
    • Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın.

    • Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.

  7. Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın. Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın.
    • Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın.

    • Arka kapağı tekrar monte etmek için:

    • İlk olarak, telefonun arka kapağı ve kasasından arta kalan yapıştırıcıyı çıkarmak için cımbız kullanın.

    • Daha sonra, yüksek konsantrasyonlu izopropil alkol (en az% 90) ve hav bırakmayan bir bezle yapışma bölgelerini temizleyin. Sadece bir yönde temizleyin, bezi ileri ve geri hareket ettirmeyin. Bu, yeni yapıştırıcı için yüzeyin hazırlanmasına yardımcı olacaktır.

    • Telefonunuza yapıştırıyıcı uygulayıp kasasını kapatmadan önce, tamirinizi test etmek için telefonu açın.

    • Yedek yapıştırıcı, arka kapağın çerçevesiyle tam eşleşecek şekilde önceden kesilmiş bir tabaka halinde gelir. Bu mümkün değilse, Tesa 61395 gibi kuvvetli bir çift taraflı bant kullanabilirsiniz. Ancak bu uygulamanın, sıvı girişine izin verecek boşlukların oluşmasına neden olabileceğini unutmayın.

    • Arka kapağı yerleştirdikten sonra, telefonun birkaç ağır kitabın altında koyarak, yapışkanın iyice tutmasına yardımcı olmak için birkaç dakika boyunca güçlü ve sabit bir basınç uygulayın.

    • Dilerseniz, arka kapağı yapışkanı yenilemeden yerine yerleştirebilirsiniz. Büyük ebatlı yapışkan artıklarını temizleyerek kapağın yerine düzgün oturmasını sağlayın. Kapağı yerleştirdikten sonra ısı uygulayın ve baskı uygulayarak sabitleyin. Suya dayanıklı olmayacakır ama yapışkanı, kapağı tutmak için yeterince kuvvetli olacaktır.

Sonuç

Cihazınızı tekrar monte etmek için, bu talimatları tam tersi sıra ile uygulayın.

23 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

91%

Çeviriye Başlayın ›

Adam O'Camb

Üyelik tarihi: 11-04-2015

88.686 İtibar

217 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

124 Üyeler

11.605 adet Kılavuz yazıldı

2 Yorum

They don’t tell you this, but be careful with the picks when you are trying to separate the back cover from the chassis. It’s very easy for the pick to get between the backplate, which is really clear plastic, and the foil-ish lining that makes it look like sleek black glass- I’m sure the heat doesn’t help keep the foil laminated to the backplate. Then your only option will be to replace the entire backplate, or remove the foil-ish lining and let the back of your phone be au natural.

Douglas Shaw - Yanıt

When I removed the back cover, I found the adhesive had stayed adhered to the phone and separated from the back cover. This actually made it easier to remove cleanly with the forceps.

David Wood - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 18

Son 7 gün: 166

Son 30 gün: 725

Her zaman: 26,231