Giriş

Samsung Galaxy S7'nizin çatlak ya da kırık OLED ekranını ve dijitalleştiriciyi değiştirmek için bu kılavuzu kullanın.

Video kılavuzun, aşağıdaki adım adım kılavuz eşleşmediniği unutmayın, bu kılavuzun eski bir versiyonudur.

Video kılavuzu; pilin, SIM kart tepsisinin ve anakartın çıkarılmasını önerir. Bu gerekli değildir, fakat telefonu daha güvenli hale getirir. Bu prosedür sadece pili ve ekranı aynı anda değiştiriyorsanız tavsiye edilir.

Bu kılavuz, orijinal çerçeveyi, mantıksal kartı ve pili yerinde bırakırken yalnızca ekranı değiştirmenizi bildirir. Not: Bu telefon için bazı yedek ekranlar, tüm telefonunuzu dahili olarak nakletmenizi ve yeni bir pil takmanızı gerektiren yeni bir çerçeveye (a.k.a. şasi) önceden yüklenmiştir. Bu kılavuza başlamadan önce doğru parçaya sahip olduğunuzdan emin olun.

Bu kılavuz, orijinal çerçeveyi, işlem kartı ve pili yerinde bırakırken yalnızca ekranı değiştirmenizi sağlar. Not: Bu telefon için bazı yedek ekranlar, tüm telefonunuzun içini yeni çerçeveye (yani kasaya) nakletmenizi ve yeni pil takmanızı sağlar. Bu kılavuza başlamadan önce doğru parçaya sahip olduğunuzdan emin olun.

Eğer çerçeve hasar görmüş veya eğilmişse, değiştirilmesi önemlidir, aksi halde yeni ekran doğru şekilde yerleşmeyebilir ve eşit olmayan basınçtan dolayı zarar görebilir.

Ekranı çerçeveden ayırma işlemi genellikle ekranı bozar, bu yüzden ekranı değiştirmek istemediğiniz sürece bu kılavuzu takip etmetin.

Ekranınız kötü bir şekilde paramparça olmuşsa, göz koruması takın ve cam kırıklarını kontrol altında tutabilmek için ekrana bir ekran koruyucu veya bant uygulayın.

Videoya Genel Bakış

  1. Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.
    • Telefonunuzu açmak, su geçirmez contalarını riske atacaktır. Devam etmeden önce yedek yapıştırıcı bulundurun veya telefonunuzu yapıştırıcıyı değiştirmeden yeniden monte ederseniz sıvı temasından uzak tutmaya dikkat edin.

    • Isıtılmış iOpener'ı, telefona uzunlamasına uygulayın.

    • Telefonu yeterince ısınmak için iOpener'ı tekrar ısıtmanız ve uygulamanız gerekebilir. Aşırı ısınmayı önlemek için iOpener talimatlarını takip edin.

    • iOpener yerine, bir saç kurutma makinesi, ısı tabancası veya sıcak plaka da kullanılabilir, ancak telefonu aşırı ısıtmamaya dikkat edin - hem OLED ekran hem de dahili pil ısı hasarına karşı hassastır.

  2. Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın. Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır. Eğer telefonun arka kapağı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yağıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.
    • Arka panel dokunulabilecek kadar ısındığında, telefonun kavizli kenarına denk gelmeyecek şekilde ısınmış bölgeye vantuz uygulayın.

    • Vantuz, cam yüzeyin kavizli kenarını kuvvetli bir şekilde tutmayacaktır.

    • Eğer telefonun arka kapağı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yağıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.

    • Vantuzu kaldırın ve arka camın altına açma penası sokun.

    • Eğer çok fazla güç uygularsanız veya metal bir alet kullanırsanız arka cam kırılabilir.

    • Kavisli cam nedeniyle, vantuzu telefonun düzlemine paralel olarak yerleştirmek yerine, yukarı itiyor olacaksınız.

    • Sorun yaşarsanız, yapıştırıcıyı daha da yumuşatmak için daha fazla ısı uygulayın ve tekrar deneyin. Yapışkan çok hızlı soğur, bu nedenle tekrar tekrar ısıtmanız gerekebilir.

    • İsteğe bağlı olarak, açma penası yerleştirildikten sonra, yapıştırıcıyı zayıflatmaya yardımcı olmak için sonraki adımlarda aralığa birkaç damla izopropil alkol ekleyebilirsiniz.

  3. Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'i tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'i tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

  4. Açma penasını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın. Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Açma penasını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın.

    • Yavaşça hareket edin, böylece uç birleşme noktasından kaymaz. Kaydırma işlemi zorlaşırsa, iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

    • Açma penasını yerleştirin ve bir sonraki adıma geçerken ikinci bir açma penası kullanın. Açma penasını takılı bırakmak, henüz yeni ayırdığınız yapışkanın tekrar yapışmasını önler.

  5. Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.
    • Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın.

    • Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin.

  6. Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın. Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın.
    • Camı yukarı doğru kaldırın ve telefondan ayırın.

    • Arka kapağı tekrar monte etmek için:

    • İlk olarak, telefonun arka kapağı ve kasasından arta kalan yapıştırıcıyı çıkarmak için cımbız kullanın.

    • Daha sonra, yüksek konsantrasyonlu izopropil alkol (en az% 90) ve hav bırakmayan bir bezle yapışma bölgelerini temizleyin. Sadece bir yönde temizleyin, bezi ileri ve geri hareket ettirmeyin. Bu, yeni yapıştırıcı için yüzeyin hazırlanmasına yardımcı olacaktır.

    • Telefonunuza yapıştırıyıcı uygulayıp kasasını kapatmadan önce, tamirinizi test etmek için telefonu açın.

    • Yedek yapıştırıcı, arka kapağın çerçevesiyle tam eşleşecek şekilde önceden kesilmiş bir tabaka halinde gelir. Bu mümkün değilse, Tesa 61395 gibi kuvvetli bir çift taraflı bant kullanabilirsiniz. Ancak bu uygulamanın, sıvı girişine izin verecek boşlukların oluşmasına neden olabileceğini unutmayın.

    • Arka kapağı yerleştirdikten sonra, telefonun birkaç ağır kitabın altında koyarak, yapışkanın iyice tutmasına yardımcı olmak için birkaç dakika boyunca güçlü ve sabit bir basınç uygulayın.

    • Dilerseniz, arka kapağı yapışkanı yenilemeden yerine yerleştirebilirsiniz. Büyük ebatlı yapışkan artıklarını temizleyerek kapağın yerine düzgün oturmasını sağlayın. Kapağı yerleştirdikten sonra ısı uygulayın ve baskı uygulayarak sabitleyin. Suya dayanıklı olmayacakır ama yapışkanı, kapağı tutmak için yeterince kuvvetli olacaktır.

  7. Pro Tech Toolkit içeren veya $100tüm siparişlerde ücretsiz kargo!

    Mağazamıza Göz Atın
  8. Oniki adet 3,5 mm Philips vidaları çıkartın.
    • Oniki adet 3,5 mm Philips vidaları çıkartın.

  9. Spudger'ın ucunu monte edilmiş antenin sol tarafındaki çentiğe sokun ve yukarı doğru anteni kanırtarak yuvasından oynatın. Anteni yerinden çıkartın. Anteni yerinden çıkartın.
    • Spudger'ın ucunu monte edilmiş antenin sol tarafındaki çentiğe sokun ve yukarı doğru anteni kanırtarak yuvasından oynatın.

    • Anteni yerinden çıkartın.

  10. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak şarj bobinini yukarı doğru kaldırarak telefondan ayırın. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak şarj bobinini yukarı doğru kaldırarak telefondan ayırın.
    • Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak şarj bobinini yukarı doğru kaldırarak telefondan ayırın.

  11. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak hoparlörü yukarı doğru kanırtarak yerinden çıkartın. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak hoparlörü yukarı doğru kanırtarak yerinden çıkartın.
    • Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak hoparlörü yukarı doğru kanırtarak yerinden çıkartın.

  12. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak pil bağlantısını ayırın. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak pil bağlantısını ayırın.
    • Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak pil bağlantısını ayırın.

  13. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak ekran ve dijitalleştirici bağlantısını çıkartın. Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak ekran ve dijitalleştirici bağlantısını çıkartın.
    • Spudger'ın düz yüzeyini kullanarak ekran ve dijitalleştirici bağlantısını çıkartın.

  14. iOpener'ı hazırlayın ve telefonun üstüne uzunlamasına yaklaşık iki dakika uygulayın.
    • iOpener'ı hazırlayın ve telefonun üstüne uzunlamasına yaklaşık iki dakika uygulayın.

    • Telefonu yeterince ısıtmak için iOpener'ı tekrar ısıtmanız ve uygulamanız gerekebilir. Aşırı ısınmayı önlemek için iOpener talimatlarını takip edin.

    • Ekranı tutan yapıştırıcı, arka kapağı tutan yapıştırıcıya göre özellikle daha da güçlüdür. Gerekirse, ısı uygulayarak yapıştırıcıyı zayıflatmak için bir saç kurutma makinesi veya ısı tabancası kullanılabilir.

  15. Ekran dokunulabilecek kadar ısındığında, vantuzu, ısıtılmış kenara olabilecek en yakın şekilde uygulayın. Eğer telefonun ekranı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yapıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin. Vantuzu kaldırın ve arka camın altına veya açma penası sokun.
    • Ekran dokunulabilecek kadar ısındığında, vantuzu, ısıtılmış kenara olabilecek en yakın şekilde uygulayın.

    • Eğer telefonun ekranı çatlaksa, vantuz yüzeye yapışmayacaktır. Kapağı güçlü bant ile kaldırmayı deneyin ya da vantuzu yapıştırıp sabitleyin ve uygulamayı devam ettirin.

    • Vantuzu kaldırın ve arka camın altına veya açma penası sokun.

  16. Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.
    • Penayı sıkıca cama yerleştirdikten sonra, yapıştırıcıyı yumuşatmak için iOpener'ı tekrar ısıtın ve yeniden uygulayın.

  17. Açma penasını telefonun yan tarafındaki açıklıktan aşağıya doğru kaydırın, yapışkanı ayırın. Ekranın kablosu bu tarafta, orta noktanın üstünde yer alır ve açma penasını çok derinden kaydırılırsa kabloyu etkileyebilir.

    • Ekranın kablosu bu tarafta, orta noktanın üstünde yer alır ve açma penasını çok derinden kaydırılırsa kabloyu etkileyebilir.

  18. Telefonun diğer üç tarafı için de önceki ısıtma ve ayırma prosedürünü tekrarlayın. Yapışkanın tekrar kapanmasını önlemek için telefonun her bir yanında açma penasını takılı bırakarak devam edin. Üst ve alt kısımlarda penayı çok derinden hareket ettirmeyin yoksa ekranın önündeki sensörlere, üstteki hoparlöre veya kapasitif düğmesine zarar verebilirsiniz.

    • Üst ve alt kısımlarda penayı çok derinden hareket ettirmeyin yoksa ekranın önündeki sensörlere, üstteki hoparlöre veya kapasitif düğmesine zarar verebilirsiniz.

  19. Ekranın, ekran kablosunun tam aksi yönünden kanırtın, böylece bu kablo telefon açılırken dirsek görevi görecektir. Ekranın, ekran kablosunun tam aksi yönünden kanırtın, böylece bu kablo telefon açılırken dirsek görevi görecektir.
    • Ekranın, ekran kablosunun tam aksi yönünden kanırtın, böylece bu kablo telefon açılırken dirsek görevi görecektir.

  20. Ekranı dikkatlice orta çerçeveden yukarı kaldırın ve nazikçe erkan konektörünü orta çerçevenin deliğinden geçirin. Ekranı çıkartın.
    • Ekranı dikkatlice orta çerçeveden yukarı kaldırın ve nazikçe erkan konektörünü orta çerçevenin deliğinden geçirin.

    • Ekranı çıkartın.

  21. Yeni ekranı takmadan önce, eski yapıştırıcının artıklarını çerçeveden temizlemek çok önemlidir. Bu sırada küçük cam parçacıklarına karşı da özellikle dikkat edin.
    • Yeni ekranı takmadan önce, eski yapıştırıcının artıklarını çerçeveden temizlemek çok önemlidir. Bu sırada küçük cam parçacıklarına karşı da özellikle dikkat edin.

    • Bu ekranın üzerindeki yapıştırıcı kalıntılarını temizlemeye ve yüzeyi yeni ekran montajına hazırlamaya yardımcı olur.

    • Eğer çerçeve eğilmişse veya yapışkan ya da cam parçacıkları kalmışsa, yeni ekran yerine oturmayacaktır ve zarar görebilir.

Sonuç

Cihazı tekrar monte etmek için, buradaki talimatların tam tersi sırasını takip edin.

111 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

100%

Çeviriye Başlayın ›

Sam Lionheart

Üyelik tarihi: 18-10-2012

362.876 İtibar

538 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

108 Üyeler

8.294 adet Kılavuz yazıldı

13 Yorum

The screen replacement went smooth. I just wish it included the adhesive. I didn't see the note where the adhesive needed to be ordered in addition to the screen. Otherwise everything went well.

Thanks

march11934 - Yanıt

For the price of the screen, I can replace it in a Samsung repair center...

I just need to replace the glass, not all of the AMOLED touch screen... :-( Sorry but this didn't help me.

Darky - Yanıt

How much cost u paid to service centre for original display for samsung s7

Durgaprasad -

I'm wanting to help my friend do this but I don't have a heat gun. Would a blow dryer work to loosen the glue or does it need to be hotter? He got a quote for 200 from a shop to fix it but they said it takes a month…lame! I've replaced screens in many tables and phones and I have all the necessary tools other than the heat gun and the replacement screen components obviously.

Adam Bacon - Yanıt

@Adam Bacon Heat guns are quite inexpensive. The model she uses in this video runs about $20 or less in most shops. A blow dryer may work, but it’s difficult to say for certain. The adhesive Samsung uses is pretty robust. If you find yourself fixing a lot of devices you should really consider investing in a heat gun.

E West -

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 172

Son 7 Gün: 1,125

Son 30 Gün: 5,580

Her zaman: 207,674