Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu iPhone 6'nızın ekranını değiştirmek için kullanın. Bu kılavuz size, eski ekranı ve ana sayfa düğmesini nasıl değiştireceğinizi gösterir. Eğer telefonunuzun orijinal ana sayfa düğmesini yeni taktığınız ekrana transfer etmezseniz, Touch ID özelliğini kaybedersiniz.

Eğer değişim parçanızın hoparlörü ya da ön kamera sensör kablosu yoksa, komple transfer kılavuzunu takip edin.

Bu kılavuzu aynı zamanda ön panel düzeneği kablo kolunu değiştirmek için de kullanabilirsiniz.

Videoya Genel Bakış

  1. Söküme başlamadan önce iPhone'unuzu kapatın.
    • Söküme başlamadan önce iPhone'unuzu kapatın.

    • Lightning konnektörün yanındaki iki adet 3.6 mm'lik Pentalobe vidayı çıkartın.

  2. Takip eden üç adım, iSclack kullanımını gösterir. iSclack, iPhone 6'yı güvenli bir şekilde açmak için kullanılan harika bir alettir ve birden fazla tamir yapacak herkese tavsiye ederiz. iSclack kullanmıyorsanız Adım 5'e atlayın.
    • Takip eden üç adım, iSclack kullanımını gösterir. iSclack, iPhone 6'yı güvenli bir şekilde açmak için kullanılan harika bir alettir ve birden fazla tamir yapacak herkese tavsiye ederiz. iSclack kullanmıyorsanız Adım 5'e atlayın.

    • Eğer iSclack'in üzerindeki plastik derinlik ölçer, iSclack'in merkezine bitişik ise, çıkarın—iPhone 6 gibi büyük telefonlarda kullanılmasına gerek yoktur.

    • Vakumlu ağızları aralamak için iSclack'in sapını kapatın.

  3. iPhone'unuzun altını vakumlu ağızların arasına yerleştirin. iSclack'in üstteki vakumlu ağzını, ana sayfa düğmesini kapatmayacak ancak ana sayfa düğmesinin hemen yukarsına yerleşecek şekilde ekranın üzerine getirin.
    • iPhone'unuzun altını vakumlu ağızların arasına yerleştirin.

    • iSclack'in üstteki vakumlu ağzını, ana sayfa düğmesini kapatmayacak ancak ana sayfa düğmesinin hemen yukarsına yerleşecek şekilde ekranın üzerine getirin.

    • iSclack'in ağzını kapatmak için sapı açın. Vakumlu ağızları ortalayarak yerleştirip, telefonun ön ve arkasına doğru sıkıca bastırın.

  4. iPhone'unuzu sağlam bir şekilde tutun ve iSclack'in vakumlu ağızlarını ayırmak için sapı kapatın; bu işlem, ön paneli arka kasadan ayırır. iSclack, iPhone'unuzun  ekran kablolarına zarar vermeden, parçaları güvenli bir şekilde ayıracak şekilde tasarlanmıştır.
    • iPhone'unuzu sağlam bir şekilde tutun ve iSclack'in vakumlu ağızlarını ayırmak için sapı kapatın; bu işlem, ön paneli arka kasadan ayırır.

    • iSclack, iPhone'unuzun ekran kablolarına zarar vermeden, parçaları güvenli bir şekilde ayıracak şekilde tasarlanmıştır.

    • Vakumlu ağızları iPhone'unuzdan sıyırın.

    • Takip eden üç adımı atlayarak, Adım 8'den devam edin.

  5. iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:
    • iSclack'iniz yoksa, ön paneli kaldırmak için bir adet vakumlu ağız kullanın:

    • Vakumlu ağzı, ana sayfa düğmesinin hemen üstünden ekranın üzerine doğru bastırın.

    • Ağzın ekrana sıkıca yapışması için, ağzı güvenli bir şekilde bastırdığınızdan emin olun.

  6. Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.
    • Bir elinizle iPhone'u aşağıda tutarken, vakumlu ağzı havaya doğru kaldırarak ön panel düzeneğini arka kasadan hafifçe ayırın.

    • Acele etmeden, sağlam ve sürekli bir kuvvet uygulayın. Bu ekran düzeneği diğer cihazlara oranla daha sıkı olacak şekilde tasarlanmıştır.

    • Vakumlu ağızla ekran düzeneğini yukarı doğru çekerken, plastik bir açma aletiyle arka kasayı ekran düzeneğinden nazikçe ayırın.

    • Ön panel düzeneğini arka kasaya bağlayan çeşitli kelepçeler vardır. Bu sebeple, ön panel düzeneğini ayırmak için hem vakumlu ağzı hem de plastik açma aletini beraber kullanmanız gerekebilir.

  7. Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın. Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.
    • Plastik yumruyu çekerek, vakumlu ağızda kilitli havayı serbest bırakın.

    • Vakumlu ağzı ekran düzeneğinden ayırın.

  8. iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın. Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar. Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.
    • iPhone'u, cihazın ön panelini ana sayfa düğmesinin bulunduğu kısmından tutarak ve telefonun üst tarafını da destek olarak kullanarak, arka kasadan ayırın.

    • Ön panelin üst tarafındaki bazı kelepçeler kısmi destek oluştururlar.

    • Tekrar montaj için kelepçeleri, arka kasanın üst köşesinin hemen altında bir araya getirin. Ardından paneli, üst köşeleri arka kasanın köşeleriyle hizaya gelinceye kadar kaydırın.

  9. Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın. Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır. Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.
    • Ön paneli, arka kasaya 90 derecelik bir açı çizecek şekilde yavaşça kaldırarak, üzerinde çalışırken durması için bir şeye yaslayın.

    • Bir şey bulamazsanız, bu işlem için açılmamış teneke kutu içecek gayet kullanışlıdır.

    • Çalışırken ekranın sağlam bir şekilde yerinde durması için, lastik bir bant kullanın. Bu bant aynı zamanda ekran kablolarına uygulanabilecek lüzumsuz gerginliği de önleyecektir.

  10. Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:
    • Pil konnektör kolundan aşağıdaki Phillips vidaları ayırın:

    • Bir adet 2.2 mm vida

    • Bir adet 3.2 mm vida

  11. Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.
    • Metal pil konnektör kolunu iPhone'dan ayırın.

  12. Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.
    • Pil konnektörünü, anakart üstündeki soketinden ayırıp kaldırmak için plastik bir açma aleti kullanın.

    • Sadece pil konnektörünü kaldırmaya ve kesinlikle anakart üzerindeki soketi zorlamamaya özen gösterin. Eğer anakarttaki soketi zorlarsanız, konnektörü tamamen bozabilirsiniz.

  13. Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu tutturan aşağıdaki Phillips vidaları sökün:

    • Üç adet 1.2 mm vida

    • Bir adet 1.7 mm vida

    • Bir adet 3.1 mm vida

    • Tekrar montaj esnasında bu vidaların yanlış yerlere monte edilmesi, iPhone'unuzun anakartına kalıcı zarar verir.

  14. Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.
    • Ön panel düzeneği kablo kolunu anakarttan ayırın.

  15. Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin. Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Sadece kablo konnektörlerini kaldırmaya ve kesinlikle konnektörlerin anakart üzerindeki soketlerini zorlamamaya özen gösterin.

    • Ön kamera ve sensör kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  16. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

  17. Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın. Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.
    • Ekran data kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aparatının düz ucunu kullanın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, ekran data kablosu konnektörden çıkabilir. Bu, telefonunuzu tekrar açarken beyaz çizgilerin oluşmasına ya da hiçbir şey gözükmemesine sebep olabilir. Böyle bir durumda, kabloyu tekrar bağlayıp telefonunuzu baştan başlatın. Telefonunuzu baştan başlatmanın en iyi yolu pil konnektörünü söküp yeniden takmaktır.

  18. Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın. Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.
    • Sayısallaştırıcı kablo konnektörünü ayırmak için plastik kanırtma aletinin düz ucunu kullanın.

    • Sayısallaştırıcının kablosunu tekrar monte ederken, konnektörün ortasına kesinlikle bastırmayın. Önce konnektörün bir ucuna bastırın, daha sonra diğer ucuna. Konnektörün ortasına bastırmak parçayı eğip sayısallaştırıcının zarar görmesine sebep olur.

  19. Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.
    • Ön panel düzeneğini arka kasadan ayırın.

  20. Ana sayfa düğme kolunu tutturan iki adet 1.9 mm'lik Phillips vidaları ayırın.
    • Ana sayfa düğme kolunu tutturan iki adet 1.9 mm'lik Phillips vidaları ayırın.

  21. Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın. Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın.
    • Ana sayfa düğme kolunu ön panelden ayırın.

  22. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın. Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.
    • Ana sayfa düğmesi kablo konnektörünü, yukarı ve ana sayfa düğmesinden uzağa doğru ittirerek ayırmak için plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.

  23. Ana sayfa düğmesinin sol üst köşesini nazikçe yukarı doğru ittirip ön panelden ayırın. Ana sayfa düğmesini sonuna kadar ittirmeyin—yapmanız gereken tek şey, düğmeyi daha sonra plastik bir kanırtma aparatıyla tamamen ayırabilmek için düğmenin bir köşesini çıkarmak.
    • Ana sayfa düğmesinin sol üst köşesini nazikçe yukarı doğru ittirip ön panelden ayırın.

    • Ana sayfa düğmesini sonuna kadar ittirmeyin—yapmanız gereken tek şey, düğmeyi daha sonra plastik bir kanırtma aparatıyla tamamen ayırabilmek için düğmenin bir köşesini çıkarmak.

    • Bu parça çok incedir. Eğer işlem esnasında düğmeye zarar vereceğinizi düşünüyorsanız, orta derecede ısı uygulayarak (iOpener, ısı tabancası ya da saç kurutma makinesi ile) tekrar deneyin.

  24. Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun. Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun.
    • Ana sayfa düğmesini plastik bir aparat(spudger) yardımıyla nazik bir şekilde kaldırarak, ekrandan soyun.

    • Ana sayfa düğme kablosunu, ön panele sabitleyen yapışkandan kurtarmak için, dikkatli bir şekilde plastik kanırtma aparatının sivri ucunu kullanın.

    • Kablo kolay bir şekilde ayrılmazsa, iOpener veya saç kurutma makinesi ile orta derecede ısı uygulayıp, yapışkanı yumuşattıktan sonra yeniden deneyin. Kabloya zarar vermemeye dikkat edin.

  25. Bütün yapışkandan kurtulduktan sonra, ana sayfa düğmesini ön panelden ayırın.
    • Bütün yapışkandan kurtulduktan sonra, ana sayfa düğmesini ön panelden ayırın.

    • Eğer kırık bir ön paneli değiştiriyorsanız, bazı kırık cam parçaları ana sayfa düğmesine sıkışmış olabilir. Ana sayfa düğmenizi yeni takacağınız ekrana transfer etmeden önce, dikkatli bir şekilde tüm camı temizlediğinizden emin olun.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu talimatları sondan başa doğru uygulayın.

1936 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

20%

Çeviriye Başlayın ›

152 Yorum

Its a good advice to remove the battery power before mounting the flex-cables.

There is power on the second logic-board (even if the phone is turned off) connector from top, misplacing it while assembly can cause short circuit.

peter - Yanıt

Will the short circuit damage the logic board or the camera / earpiece assembly? I'm worried just encountered this very issue even though the phone was off. FF camera and earpiece not functioning.

Eagle Micro -

Battery assembly is one of the important procedures working with manual is the best way to repair an iphone 6 screen

Electronics nano -

Good advice two: When removing the LCD back shield plate have in mind that the home button connector attached to the shield plate is Very fragile. Its adhered to the screen. Use very little force and do not heat the adhesive too much because then it become even More fragile.

I use ifixits metal spudger without heat but one small mistake and it can be teared.

peter - Yanıt

I have now changed two of these on my phone from different suppliers and both haven't worked!

Could it be that both have been defective products or am I doing something wrong!?!?

Kieran -

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 568

Son 7 Gün: 3,880

Son 30 Gün: 16,469

Her zaman: 1,774,795