Ana içeriğe geç

Eşyalarını Tamir Et

Onarma Hakkı

Mağaza

  1. Başlamadan önce iPhone'nunun şarjını %25'in altına düşür; şarjlı lityum-iyon pil yanlışlıkla delinirse alev alabilir ya da patlayabilir.
    • Başlamadan önce iPhone'nunun şarjını %25'in altına düşür; şarjlı lityum-iyon pil yanlışlıkla delinirse alev alabilir ya da patlayabilir.

    • Söküme başlamadan önce iPhone'unu kapat.

    • iPhone'nun alt kenarından iki adet 3.4 mm pentalob vidayı sök.

    • iPhone'nun ekranını açmak, su geçirmez mührünü bozar. Bu adımı geçmeden önce yedek mühürleri hazırla ya da iPhone'nunun, telefonu mühürleri yenisiyle değiştirmeden tekrar birleştirmeyi planlıyorsan, sıvıyla temas etmediğinden emin ol.

  2. iPhone'nun alt kenarını ısıtmak, ekranı yerinde tutan yapışkanı yumuşatarak daha kolay açılmasını sağlar.
    • iPhone'nun alt kenarını ısıtmak, ekranı yerinde tutan yapışkanı yumuşatarak daha kolay açılmasını sağlar.

    • Bir dakika boyunca saç kurutma makinesini ya da iOpener'ı iPhone'nun alt tarafına uygulayarak telefonun altındaki yapışkanı yumuşat.

  3. Ekran düzeneğinin, hemen ana sayfa düğmesinin üstüne vantuzu tak. Vantuzla ön cam arasında oluşacak tutunmayı engelleyeceğinden, vantuzun ana sayfa düğmesinin üstüne gelmediğinden emin ol.
    • Ekran düzeneğinin, hemen ana sayfa düğmesinin üstüne vantuzu tak.

    • Vantuzla ön cam arasında oluşacak tutunmayı engelleyeceğinden, vantuzun ana sayfa düğmesinin üstüne gelmediğinden emin ol.

    • Ekranın kötü bir şekilde çatlamışsa, üzerine yapıştıracağın temiz bir koli bandı vantuzun daha kolay yapışmasını sağlayabilir. Alternatif olarak, vantuz yerine çok güçlü bir bant da kullanılabilir. Eğer hiçbir şey işe yaramazsa, vantuzu kırık ekrana japon yapıştırıcısıyla yapıştırabilirsin.

  4. Ekran düzeneği ve arka kasa arasında küçük bir boşluk oluşturmak için vantuzu çek. Spudger'ın (plastik aparat) düz ucunu boşluğa sok. Ekranı tutan su sızdırmaz yapışkan çok güçlüdür ve bu ilk boşluğu oluşturmak ciddi kuvvet gerektirir. Bu boşluğu yaratmakta zorlanıyorsan, ekranı yukarı aşağı sallayarak yapışkanın gücünü azaltabilir ve spudger'ı araya sığdırmak için yeterli boşluğu oluşturabilirsin.
    • Ekran düzeneği ve arka kasa arasında küçük bir boşluk oluşturmak için vantuzu çek.

    • Spudger'ın (plastik aparat) düz ucunu boşluğa sok.

    • Ekranı tutan su sızdırmaz yapışkan çok güçlüdür ve bu ilk boşluğu oluşturmak ciddi kuvvet gerektirir. Bu boşluğu yaratmakta zorlanıyorsan, ekranı yukarı aşağı sallayarak yapışkanın gücünü azaltabilir ve spudger'ı araya sığdırmak için yeterli boşluğu oluşturabilirsin.

  5. Spudger'ı, iPhone'nun alt kenarından olmak üzere sola doğru kaydır. Ekran ve arka kasa arasındaki boşluğu genişletmek için spudger'ı yan çevir. Ekran ve arka kasa arasındaki boşluğu genişletmek için spudger'ı yan çevir.
    • Spudger'ı, iPhone'nun alt kenarından olmak üzere sola doğru kaydır.

    • Ekran ve arka kasa arasındaki boşluğu genişletmek için spudger'ı yan çevir.

  6. Spudger'ı, alt kenardan başlayarak ses kontrol düğmeleri ve sessize alma düğmesine doğru iPhone'nun soluna doğru kaydır. Telefonun üst köşelerinde fazla kurcalama yapma zira ekranı tutan plastik kıskaçlara zarar verebilirsin. Telefonun üst köşelerinde fazla kurcalama yapma zira ekranı tutan plastik kıskaçlara zarar verebilirsin.
    • Spudger'ı, alt kenardan başlayarak ses kontrol düğmeleri ve sessize alma düğmesine doğru iPhone'nun soluna doğru kaydır.

    • Telefonun üst köşelerinde fazla kurcalama yapma zira ekranı tutan plastik kıskaçlara zarar verebilirsin.

  7. Spudger'ın düz ucunu cihazın sağ alt köşesine sok. Ekran düzeneği ve arka kasa arasındaki boşluğu genişletmek için spudger'ı yan çevir. Spudger'ın düz ucunu, ekranı tutan yapışkanı ayırması için telefonun sağ tarafına doğru kaydır.
    • Spudger'ın düz ucunu cihazın sağ alt köşesine sok.

    • Ekran düzeneği ve arka kasa arasındaki boşluğu genişletmek için spudger'ı yan çevir.

    • Spudger'ın düz ucunu, ekranı tutan yapışkanı ayırması için telefonun sağ tarafına doğru kaydır.

    • Telefonun sağ tarafında bulunan ribbon kablolarına zarar vermemek için, spudger'ı yapışkanın ötesine itmemeye özen göster.

  8. Ekranı kaldırmak ve iPhone'u açmak için vantuzu yukarı doğru kaldır. Telefonun sağ tarafı boyunca ekranı ana karta bağlayan ribbon kablolar olduğundan, ekranı 10º'den fazla havaya kaldırma.
    • Ekranı kaldırmak ve iPhone'u açmak için vantuzu yukarı doğru kaldır.

    • Telefonun sağ tarafı boyunca ekranı ana karta bağlayan ribbon kablolar olduğundan, ekranı 10º'den fazla havaya kaldırma.

  9. Vantuzu ön panelden ayırmak için, vantuzun üzerindeki ufak çıkıntıyı yukarı ittir.
    • Vantuzu ön panelden ayırmak için, vantuzun üzerindeki ufak çıkıntıyı yukarı ittir.

  10. Kalan yapışkandan kurtarmak için, arka kasa ile ön panel arasına bir açma penası sokarak üst kenar boyunca kaydır. Telefonun üst kenarındaki plastik klipslere zarar vermemek için dikkatli ol.
    • Kalan yapışkandan kurtarmak için, arka kasa ile ön panel arasına bir açma penası sokarak üst kenar boyunca kaydır.

    • Telefonun üst kenarındaki plastik klipslere zarar vermemek için dikkatli ol.

  11. Ekran düzeneğini, arka kasaya tutturan klipsten kurtarmak için yavaşça üst kenardan yukarıya doğru kaldır. Aynı bir kitabın arka kapağı gibi, ekranı soldan havaya doğru kaldırarak iPhone'u aç. Hala daha hassas ribbon kablolar ekranı iPhone'nun ana kartına bağladığından, ekranı tamamen ayırmaya çalışma.
    • Ekran düzeneğini, arka kasaya tutturan klipsten kurtarmak için yavaşça üst kenardan yukarıya doğru kaldır.

    • Aynı bir kitabın arka kapağı gibi, ekranı soldan havaya doğru kaldırarak iPhone'u aç.

    • Hala daha hassas ribbon kablolar ekranı iPhone'nun ana kartına bağladığından, ekranı tamamen ayırmaya çalışma.

  12. Bu adım çevrilmemiş. Çevrilmesine yardım edin

    • Remove four tri-point Y000 screws securing the lower connector bracket, of the following lengths:

    • Three 1.2 mm screws

    • One 2.4 mm screw

    • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

    Remove the lower connector bracket.
    • Remove the lower connector bracket.

    Use the point of a spudger to lift the battery connector out of its socket on the logic board. Bend the connector cable up slightly to prevent it from making contact with the socket and providing power to  the phone. Bend the connector cable up slightly to prevent it from making contact with the socket and providing power to  the phone.
    • Use the point of a spudger to lift the battery connector out of its socket on the logic board.

    • Bend the connector cable up slightly to prevent it from making contact with the socket and providing power to the phone.

    Make sure the battery is disconnected before you disconnect or reconnect the cables in this step. Use a spudger or a fingernail to disconnect the two lower display connectors by prying them straight up from their sockets on the logic board. To reconnect these cables, press down on one end until it clicks into place, then repeat on the opposite end. Do not press down on the middle. If the connector is even slightly misaligned, the connector can bend, causing permanent damage.
    • Make sure the battery is disconnected before you disconnect or reconnect the cables in this step.

    • Use a spudger or a fingernail to disconnect the two lower display connectors by prying them straight up from their sockets on the logic board.

    • To reconnect these cables, press down on one end until it clicks into place, then repeat on the opposite end. Do not press down on the middle. If the connector is even slightly misaligned, the connector can bend, causing permanent damage.

    • If you have a blank screen, white lines on the display, or partial or complete lack of touch response after reassembling your phone, try disconnecting and carefully reconnecting both of these cables and make sure they are fully seated.

  16. Çeviri buraya girin Çeviri buraya girin Çeviri buraya girin
    • Çeviri buraya girin

    • Çeviri buraya girin

    Disconnect the front panel sensor assembly connector from its socket on the logic board. This press connector should also be reconnected one end at a time to minimize the risk of bending.
    • Disconnect the front panel sensor assembly connector from its socket on the logic board.

    • This press connector should also be reconnected one end at a time to minimize the risk of bending.

    Remove the display assembly.

    Use the flat end of a spudger to disconnect the rear-facing camera's press connector from its socket on the logic board. Use the flat end of a spudger to disconnect the rear-facing camera's press connector from its socket on the logic board.
    • Use the flat end of a spudger to disconnect the rear-facing camera's press connector from its socket on the logic board.

    Remove the following Phillips screws securing the rear camera bracket over the camera module:
    • Remove the following Phillips screws securing the rear camera bracket over the camera module:

    • One 1.3 mm screw

    • One 2.5 mm screw

    Remove the bracket. Remove the bracket.
    • Remove the bracket.

    Remove the rear-facing camera. Remove the rear-facing camera.
    • Remove the rear-facing camera.

Bitiş Çizgisi

79 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

Evan Noronha

Üyelik tarihi: 05-02-2015

205.186 İtibar

178 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

134 Üyeler

15.537 adet Kılavuz yazıldı

7 Yorum

Anybody knows how to replace the lens of the rear camera? Thanks in advance

Luis Sanchez - Yanıt

Bit late but i fund this video for anyone still wondering how to just replace the glass (its pretty straightforward but can go wrong) https://www.youtube.com/watch?v=TeDktasa...

Felix Gilroy -

Hi!

My flashlight is not working too, so If I change the rear Camera the flashlight it will work to?

How I repair the camera rear and the flashlight?

Edison - Yanıt

if the rear camera isn’t working , the flash won’t work .

Abdullah -

I wanted to ask if anyone can please assist me. Does the iPhone 7 rear camera fit the iPhone 8 camera because they are the same design and megapixel??

Tim - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 41

Son 7 gün: 223

Son 30 gün: 1,070

Her zaman: 105,848