Ana içeriğe geç

Giriş

Bu kılavuzu, Huawei P10 Lite akıllı telefonunuzun çerçeveli ekran düzeneğini değiştirmek için kullanın.

Eğer ekranınız kırıksa, tamirinize başlamadan önce geniş bir bandı şeritler halinde keserek ekranın üzerine koyun. Bu hem gözlerinizi cam kırıklarından korur hem de temizliği kolaylaştırır.

Tekrar birleştirme işlemi esnasında, gerektiğinde yeni yapışkan kullanın.

  1. Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin. Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.
    • Yapışkanı kesmek için, açma penasının ucunu arka kapak ve orta çerçeve arasına sokarak telefonun etrafında kaydırın.

    • Eğer yapışkanı kesmek kolay değilse iOpener kullanarak yapışkanı gevşetin.

  2. Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın. Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.
    • Her bir köşedeki yapışkanı kestikten sonra, arka kapağı telefondan ayırmak için açma penasını döndürün.

    • Arka kapağı telefonun sağ tarafına doğru çevirerek açın.

  3. Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın. İki adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Cımbız yardımıyla etiketi çıkarın.

    • İki adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Dört adet 2.5 mm'lik Phillips #00 vidayı sökün.

  4. Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın. Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Anakart kalkanını ayırmak için cımbız kullanın.

    • Parmak izi algılayıcısı fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

    • Cihazı tekrar birleştirirken gerektiğinde yapışkan kullanın.

  5. Phillips #00 vidayı sökün. Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın. Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.
    • Phillips #00 vidayı sökün.

    • Pil fleks kablosunu kaplayan metal kalkanı ayırın.

    • Pil fleks kablosunun bağlantısını kesmek için spudger'ın (plastik kanırtma aparatı) düz ucunu kullanın.

  6. Pilin altındaki yapışkanı gevşetmek için iOpener kullanın. Boşluk yaratmak için, pil ve ara çerçeve arasına bir adet spudger (plastik kanırtma aparatı) yerleştirin.
    • Pilin altındaki yapışkanı gevşetmek için iOpener kullanın.

    • Boşluk yaratmak için, pil ve ara çerçeve arasına bir adet spudger (plastik kanırtma aparatı) yerleştirin.

    • Pili delmemeye ya da çizmemeye dikkat edin.

    • Pilin altındaki yapışkanı kesmek için araya soktuğunuz spudger'ı ya da bir adet açma penasını kullanın.

    • Pilin altından geçen fleks kabloları vardır. Aletlerinizle onlara zarar vermediğinizden emin olun.

    • Spudger yardımıyla kalan yapışkanı kesin ve pili kaldırın.

    • Telefonu çıkarın.

    • Telefonunuzu tekrar birleştirirken, eski yapışkanı çift taraflı bant ya da önceden kesilmiş yapışkan şeritlerle değiştirin.

    • Çıkarma esnasında bükülmüş ya da zarar görmüş bir pili asla yeniden takmayın.

  7. Bir adet Phillips #00 vidayı sökün. Ekran fleks kablo kolunu cımbız yardımıyla ayırın.
    • Bir adet Phillips #00 vidayı sökün.

    • Ekran fleks kablo kolunu cımbız yardımıyla ayırın.

  8. Kulaklık girişi fleks kablosunu ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın. Kulaklık girişi her ne kadar orta çerçeveye yapışık olmasa da, kolun altına sıkıştırılmış haldedir. Söküm esnasında zarar vermemeye dikkat edin.
    • Kulaklık girişi fleks kablosunu ayırmak için spudger (plastik kanırtma aparatı) kullanın.

    • Kulaklık girişi her ne kadar orta çerçeveye yapışık olmasa da, kolun altına sıkıştırılmış haldedir. Söküm esnasında zarar vermemeye dikkat edin.

    • Kulaklık girişini ayırın.

  9. Spudger yardımıyla arka kamera fleks kablonun bağlantısını kesin. Arka kamerayı ayırın.
    • Spudger yardımıyla arka kamera fleks kablonun bağlantısını kesin.

    • Arka kamerayı ayırın.

  10. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için spudger kullanın. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için spudger kullanın. Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için spudger kullanın.
    • Ses ve başlatma düğmesi, ekran ve ana fleks kablonun bağlantısını kesmek için spudger kullanın.

  11. Cımbızla anten kablosunu yerinden çıkarın. Anakart iyi bir şekilde tutabilecek hale gelene kadar kaldırmak için açma penası kullanın. Ön kamera hala anakarta bağlıdır. Anakartı sökerken kameraya zarar vermeyin.
    • Cımbızla anten kablosunu yerinden çıkarın.

    • Anakart iyi bir şekilde tutabilecek hale gelene kadar kaldırmak için açma penası kullanın.

    • Ön kamera hala anakarta bağlıdır. Anakartı sökerken kameraya zarar vermeyin.

    • Anakartı ayırın.

    • Anakartın arkasında ısı dağıtımı için bulunan termal padler (pembe, kauçuk gibi kütleler) vardır. Eğer bunlar parçalanmış ya da çok kurumuşsa, yeni takacağınız ekran düzeneğine ya da anakarta yeni termal padler takmanız gerekebilir.

  12. Yerleşik hoparlörü cımbız yardımıyla ayırın. Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosunun plastik kılıfını soymak için cımbız kullanın.
    • Yerleşik hoparlörü cımbız yardımıyla ayırın.

    • Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosunun plastik kılıfını soymak için cımbız kullanın.

  13. Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosu ile orta çerçeve arasındaki yapışkanı kesmek için açma penası kullanın. Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosu yapış yapıştır ve sökmesi zordur. Söküm esnasında da kolayca yırtılabilir. iOpener yardımıyla yapışkanı gevşetebilirsiniz.
    • Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosu ile orta çerçeve arasındaki yapışkanı kesmek için açma penası kullanın.

    • Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosu yapış yapıştır ve sökmesi zordur. Söküm esnasında da kolayca yırtılabilir. iOpener yardımıyla yapışkanı gevşetebilirsiniz.

    • Ses ve başlatma düğmesi fleks kablosunu cımbızla dikkatli bir şekilde ayırın.

  14. Hoparlörü tutan sekiz adet Phillips #00 vidayı sökün.
    • Hoparlörü tutan sekiz adet Phillips #00 vidayı sökün.

  15. Açma penasını hoparlör parçasının altına sokarak, parçayı iyi bir şekilde kavrayabileceğiniz noktaya kadar havaya kaldırın. Hoparlörü ayırın.
    • Açma penasını hoparlör parçasının altına sokarak, parçayı iyi bir şekilde kavrayabileceğiniz noktaya kadar havaya kaldırın.

    • Hoparlörü ayırın.

    • Bağlantı kablosunun bağlantısını kesip çıkarmak için spudger'ın düz ucunu kullanın.

    • Anten kablosunun bağlantısını kesin çıkarmak için cımbız kullanın.

    • Şarj panosunu cımbızla çıkarın.

    • Şarj panosunu çıkarırken zorlanıyorsanız, iOpener kullanarak altındaki yapışkanı gevşetebilirsiniz.

    • Cihazınızı tekrar birleştirmeden önce, eski parçadan yeni parçaya transfer edilmesi gereken bir şey var mı diye kontrol edin. Ayrıca yeni termal padlere (pembe, kauçuk gibi kütleler) ihtiyacınız olup olmadığına da bakın.

Sonuç

Cihazınızı tekrar birleştirmek için, bu tamilatları sondan başa doğru uygulayın.

8 farklı kişi bu kılavuzu tamamladı.

86%

Çeviriye Başlayın ›

Dominik Schnabelrauch

Üyelik tarihi: 23-11-2016

41.942 İtibar

207 adet Kılavuz yazıldı

Takım

iFixit iFixit üyesi

Community

101 Üyeler

9.072 adet Kılavuz yazıldı

3 Yorum

Hello!

Thanks for the assembly guide! My phones display glass was broken, and I bought new display with frame (since the frame might have been bent), and this guide proved to be helpful. Though, I ought to mention that you did not show how the upper left metal cover for display port was removed (not that I needed it).

However, I think I slightly damaged the main cord between upper and lower motherboards, the orange one, when I was removing the battery. I can still recharge my phone and listen to music through loudspeaker, but I can not hear or be heard when I am having a phone call with someone. I can use hands-free with a microphone to get around the problem, but I wanted to ask that is it possible for the damaged cord to cause this problem, or could it be something else? I would imagine that I should at least hear the other person even if the cord is slightly damaged.

- Jesse

Jesse Hettula - Yanıt

Hello Jesse

It could be, that cable sends data from the top to the bottom. The micro of the calls is the lower one, so the information could not reach the top if that part is damaged. Look at step 17, in that small plate is the microphone, it could be covered by dirt or not embedded in its hole. But the headset does not depend on that cable, could it have misplaced the headset? Look at step 13, if it is reversed, it will not work.

Oscar -

Hello all!

As we continue getting more and more boards with the same problem, I’d like to point out that you should be very careful when disconnecting the antenna cable. The soldering quality is probably not the best, and this may lead to the antenna cable coming out of the board along with the connector to which it is connected.. This is not so critical, but you will have to do some jewelry work to solder the detached connector.

iliazt - Yanıt

Yorum Ekle

Son 24 Saat: 9

Son 7 Gün: 73

Son 30 Gün: 311

Her zaman: 5,884